LF verlengen met pregnyl 5000, ervanringen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Secretangel, 25 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi,

Vandaag te horen gekregen dat ik morgen pregnyl mag zetten om mijn eisprong op te wekken. Vorige cyclus Utrogestan gebruikt om mijn lf te verlengen. Door de Utrogestan had ik veel last van krampen. De arts gaf vandaag aan dat ik dan ook Pregnyl kon krijgen om mijn lf te ondersteunen. Ik zet dus morgen 5000 i.e. en dan volgende week zaterdag nog een keer 5000 i.e.

Nu heb ik wel gelezen over op dag 3, 5 en 7 1500 i.e., maar wie heeft ook na een week 5000 i.e. gespoten? En hoe ging dat? Ik hoor graag jullie ervaringen :)

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ga ik ook aankaarten de volgende keer! Vorige ronde ging 3x 1500 prima, maar deze ronde vanaf 4 dpo bloedverlies gehad (en gehouden). Ik ga dus de volgende keer aankaarten of het verschil maakt of ik bijv. Utro zou gebruiken of een hogere dosering Pregnyl.

Wat zijn je ervaringen met utro? Tot wanneer moest je het gebruiken? En homeland werd je na het stoppen ervan ongesteld?

3. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    vond de utrogestan niet heel fijn. Ik had steeds krampen en in het begin best moe. Verder is het toch echt vies spul en zijn de inlegkruisjes niet aan te slepen 😉. Ik heb het 14 dagen gebruikt, toen getest. Daarna ben ik gestopt en werd ik na 4 dagen ongesteld.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ah ok. Hm. Ik ga het bespreken met de arts i.v.m. het bloedverlies. Het zijn immers wel verschillende hormonen, Pregnyl of utro. Ben benieuwd.

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zie nu dat erboven homeland staat. Hoe snel moest dat natuurlijk zijn haha! 😉

6. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Niemand ervaring verder?

7. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik zou het niet doen als je problemen hebt met de aanmaak van progesteron. Pregnyl levert hcg, utrogestan levert progesteron.

Het naspuiten van pregnyl is eigenlijk bedoelt als je ondanks utrogestan geen luteale fase van 14 dagen haalt. Het is dus een én én methode, geen of of.

Ik heb zoveel utro gebruikt in mijn MM carrière. Ja, je word en moe van en de witte afscheiding is niet zo fris maar ach, je houd er niks aan over.

Zelf werd ik ook de utro heen ongesteld. Ik gebruikte naast utro een neus spray Suprefact. Mocht kiezen tussen suprefacf of pregnyl erbij. Dat was onder behandeling in Duitsland.

Deel Deze Pagina