LG Cookie

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Wie heeft er een LG Cookie, en ben je er tevreden over? Ik mag weer een nieuwe uitkiezen, en deze lijkt me wel leuk, maar ik vraag me af of het fijn smsen is met een touch screen?

Groetjes Marijke

2. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Ik!
    En vindt hem vreselijk,haha! Eerder kon ik heel snel smsen maar nu....het duurt veel langer omdat je de toetsjes niet voelt.
    Dacht dat het een kwestie was van wennen, maar na 2 maanden heb ik mijn oude tevoorschijn getoverd en ligt er nu een mooie roze LG Cookie in de keukenla:D

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

hmm, dan moet ik er misschien toch nog even over nadenken inderdaad! Zou dat met alle touchscreens hetzelfde zijn?

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou niet voor LG gaan, komen het vaakst terug voor reparatie.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb een LG Chocolate gehad en vond het echt een but-telefoon. Elke keer viel ie uit, en dan meestal ook nog als ik net aan het sms-en was. Echt super-irritant. Nee, voor mij nooit meer een LG.

EDI"T: Oh sorry, ik zie nu pas dat je specifiek vraagt om ervaringen met een touchscreen en niet LG in het algemeen. Nou goed, ik heb nu een Samsung Touchwiz ook met alleen touchscreen en het is heeeeeel erg wennen. Ik zou er nu niet meer voor kiezen. Ik raak regelmatig de verkeerde toets en omdat het touchscreen zo gevoelig is doet ie dan dus gelijk iets wat ik niet wil. Het ziet er leuk uit zo'n telefoon, maar ik vind het niet ideaal.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oke, LG valt dan af, bedankt meiden, dan ga ik even verder neuzen!

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb een telefoon met touch screen (Iphone) en ik vind het ideaal. Af en toe gebruik ik mijn Nokia, maar dan moet ik echt weer wennen met smsen.

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oke, das dan weer positief :)
    Moeilijk man, het liefst zou ik gewoon een blackberry willen maar ja, die zijn nogal duur..

Deel Deze Pagina