ik begin over 2 weken weer voor een baas te werken. nu heb ik hele gunstige arbeids omstandig heden. ik begin op de zaak en na een maandje ga ik thuis werken dus geen kdv of wat dan ook. nu heb ik het over mijn loon maar een aantal mensne vindhet echtveels te laag! ik ga 11,50 bruto verdienen ik krijg ort en omkostenvergoeding ik dit nu echt zo laag. ik ga max 15 uur werken
Ligt aan je ervaring, leeftijd, en wat voor werk je precies gaat doen.... Op internet kun je trouwens salarissen vergelijken....
Ik vind het niet laag hoor en je krijgt nog ort en onkostenvergoeding en je werkt lekker thuis. Klinkt prima!
ik ben 20 en verdien vind ik momenteel slecht ik ben bijna 3 euro omlaag gegaan door veradering wet maar ja je moet alles maar gewoon voor lief nemen
Ik vind het ook heel netjes, hoor! En daarbij: als jij er tevreden mee bent is dat toch het belangrijkste? Tuurlijk zou iedereen het liefst 25 euro per uur krijgen, maar zo werkt het helaas niet Mensen hebben altijd een mening over alles, zelfs als ze er helemaal geen verstand van hebben... Lekker laten kletsen en blij zijn met je mooie salaris! (tenzij je als directeur aan de slag gaat, want dan is het wel wat laag, hahahaha)
2031 euro per maand/40 uur per week. Voor jouw leeftijd denk ik toch echt niet slecht. Of je moet 6 jaar ervaring hebben als arts of minister.....