Schoonmaakhulp Arnhem

Discussie in 'De lounge' gestart door Mave, 31 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mave

Mave Actief lid

23 mrt 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik weet niet zeker of ik de vraag hier kan stellen, maar ik gok er op ;)
    Wij willen graag een schoonmaakhulp voor een paar uur in de week, met een klein kindje en eentje op komst wil ik graag wat uit handen geven. Maar weet niet zo goed hoe ik aan een betrouwbare kan komen. In mijn eigen netwerk hebben mensen er geen of zijn niet erg enthousiast over hun hulp. Daarom de vraag: heb jij een schoonmaakhulp, ben je er enthousiast over én heeft de hulp nog tijd voor een nieuw adres? Wil je me dan PB'en? Dank je!

Groetjes, Mave

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.310
    113
    Gelderland
    Hoi Mave,

Ik werk bij een schoonmaakbedrijf en heb nog wat vrije uurtjes. Ik woon toevallig in de omgeving van Arnhem ;) ik za je zo even een pb sturen!

Groetjes Luna

3. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Arnhem zuid toevallig? Ik woon in een dorp vlakbij Arnhem zuid en zie hier op de verkoophoek op facebook bijna wekelijks iemand vragen om ergens schoon te kunnen maken.

4. jupke

jupke Niet meer actief

Woon je in huissen toevallig? :D

5. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Nee

6. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik woon in Arnhem en het ligt er een beetje aan waar in Arnhem je iemand zoekt?

7. Mave

Mave Actief lid

23 mrt 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    In Arnhem Zuid inderdaad!

8. Mave

Mave Actief lid

23 mrt 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was er nog iemand met een suggestie toevallig? (Nadat het forum even dicht was ;) )

9. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik wil je eventueel wel helpen? Ik werk daarnaast ook in de zorg en daarvoor was ik interieurverzorgster.

10. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Hangt er bij de AH of andere supermarkt geen briefje met aangeboden huishoudelijke hulp? Daar heb ik mijn hulp vandaan! Super fijn! Verder idd bij de lokale facebookpagina, daar kun je ook zeker een goede hulp vandaan halen! Succes!

Deel Deze Pagina