Balen! Er komt geen water meer uit de kraan

Discussie in 'De lounge' gestart door Chipske, 13 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Vanmiddag was hier de schoorsteenveger en die wilde na zijn klus de handen wassen.
    Zegt hij ineens:"huh? Er komt geen water uit de kraan, mevrouw".
    Navraag bij de buren heeft geleerd dat er blijkbaar 2 straten verderop water uit de stoep omhoog kwam.
    Waarschijnlijk een waterleidingbreuk dus :(

Nu is het natuurlijk afwachten wanneer het weer gefixt is en hopen dat dit snel gebeurt. Want zonder water zitten, zeker met een kindje, is niet zo handig.
    Doet me wel weer eens beseffen in wat voor luxe we gewend zijn te leven.
    We vinden het vanzelfsprekend om maar gewoon water, gas en electriciteit te hebben. Als dit niet gebeurt, dan ligt gelijk het 'normale leven' in zekere zin plat.

Net mijn meissie maar een bekertje appelsap gegeven in plaats van water of roosvicee. En die thee voor mezelf kan ik natuurlijk ook op mijn buik schrijven :rolleyes:

Duimen jullie alsjeblieft even met me mee dat er hier snel weer lekker water uit de kraan komt?

2. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    pff dat is inderdaad balen zeg.. Ik hoop dat je gauw weer water hebt

3. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    YES! Er is weer water (heb jij daar voor gezorgd, Lan? :D )
    Er staat wel enorm veel druk op de leiding, dus ik weet niet of dat een goed of slecht teken is, maar goed...er is dus wel weer water.
    Ongelofelijk, had niet verwacht dat het binnen een aantal uur geregeld zou zijn. Superfijn!

Er mag hier wat mij betreft dus een slotje op, tenzij anderen hier hun ervaringen nog willen delen over de keer dat zij.....

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Uhm.... misschien denk ik te makkelijk hoor, maar een paar liter water is ook zo in de supermarkt gehaald ;) De winkels zijn nog open dus.... :)

Neemt natuurlijk niet weg dat het wel onzettend vervelend is dat je geen kraanwater hebt! Hopelijk is het probleem snel opgelost!

5. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Is niet makkelijk gedacht hoor Minyaweth, maar dan moet je natuurlijk wel de mogelijkheid hebben om naar de supermarkt te gaan ;)
    En die heb ik momenteel niet, zit in het gips.

Maar er is weer water, dus JOEPIE!

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oh, sorry dat wist ik niet. Maar gelukkig is er nu weer water :)

7. Niet meer actief

ach de loodgieter had van de week de waterleiding doorgeboort.
    Ook toen plots geen water, een dag zonder gezeten en we leven nog ;)

8. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Wij hadden het een tijdje geleden ook. Begon om een uur om 18.00 's avonds. Ik baalde echt als een stekker, moest de volgende dag gaan werken en moest nodig mijn haar wassen. Gelukkig kwam er om ongeveer 23.00 uur weer water uit de kraan!
    Had me anders niet durven vertonen op mijn werk, haha..... :)

Maar zo zie je maar weer inderdaad hoe wij eraan gewend zijn.... je draait de kraan open, en er komt water uit.... meestal!

9. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Wij hebben altijd een paar flessen spa blauw staan voor het geval dat.
    Ik wil wel mijn kids kunnen wassen, drinken geven en kunnen koken.

Mij is het 3x gebeurt en gaat het niet nog een keer gebeuren dat ik een heel weekend zonder water zit. :)

10. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je na 3x maatregelen treft om een dergelijke situatie te voorkomen Boots 8)

Zijn gewoon allerhande situaties waar je je dan ineens van realiseert dat die water behoeven (wc doortrekken, koken etc.)

We zijn echt bofkonten dat er hier gewoon drinkbaar water uit de kraan komt zodra we er aan draaien en niet uren hoeven lopen voor een emmertje vies water waar we alles mee moeten doen !

11. ik vind ook dat we bofkonten zijn dat we altijd water gas en electriciteit hebben. En als je dan even zonder zit waardeer je het des te meer ;)

Maargoed, probleem opgelost, dus ik sluit dit topic!

Deel Deze Pagina