goedemorgen! misschien kom ik nu heel dom over maar, hoe moet je op de hand wassen? Hoe doen jullie dat? groetjes,
bedoel je gewoon met de hand wassen ipv het wasmachien? ik doe dit praktisch nooit. alleen als jamie is gemorst heeft met groentenpap ofzo... gewoon sopje maken (ik pak gewoon handzeep omdat vlekken hier heel goed mee uitgaan, maar ik gooi het achter nog een x in de wasmachine) je kan denk ik een sopje maken met heel klein beetje wasmiddel en wasverzachter en dan gewoon schrobben?? of je moet nog ergens zo'n wasbord vinden.... als je van plan bent om echt wasmanden vol met het handje te doen....
nee me wasmachine is kapot. Me moeder doet de was voor mij, maar ik het een paar kleine spullen die ik even met de hand wil wassen, heb alleen geen idee hoe?!
Sopje maken met wasmiddel, daar goed in soppen met de kleding, daarna 1 of 2 keer na spoelen, de laatste keer eventueel met wasverzachter, darna centrifugeren en klaar! Ik doe vaak nieuwe kleding op de hand wassen en daarna speolen en centrifugeren in de wasmachine (speciale stand op de onze) maar goed dat heeft niet iedereen.... Is je wasmachine kapot dat je het nu op de hand moet doen?? Of vroeg je het je zomaar af...
ah... vandaar, nou zoals ik dus melde... alleen centrifugeren is wat lastig.. dat word ernstig goed uitknijpen en daana strijken (want met uitknijpen krijg je enorme kreukels... )
weet niet of je de was emmer van tupperware toevallig hebt? of iemand in de familie? deze is ideaal voor de handwas, sopje erin, kleding erin, deksel erop en schudden, ontluchten, en evt even laten staan.. zo doe ik mn handwas altijd
let op wel heeeel goed uitwringen want als het TE nat in de droger gaat, kan je droger in de fik vliegen.