Een vraagje: ideetjes gezocht voor verkoop bij stands

Discussie in 'De lounge' gestart door Dora en Boots, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

#1 Dora en Boots, 15 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2009
    Dag dames,
    Op mijn werk ben ik bezig om een meidendag te organiseren voor meiden in de leeftijd van 12 tm 16 jaar. We hebben al verschillende standjes , make up, haar invlechten, dietiste, info over alcohol/drugs/seks, handlezen, een fotohoekje, terras met high tea,muziek en een workshop dansen.
    Graag zouden we ook wat standjes hebben die bijvoorbeeld tassen, sieraden o.i.d. verkopen.
    Weet iemand hoe ik daar aan kom? :(Heb me al rot gezocht op martplaats. En ken verder ook niemand die weleens op de markt staat.
    Verder misschien nog leuke aanvullingen voor de dag zelf?:D

Groetjes Natas

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Sorry, kan je niet helpen met tasjes e.d.

Maar mag ik een kritische noot plaatsen? Waarom kies je voor een standje met een diëtiste bij meisjes van 12 t/m 16 jaar? Naar mijn bescheiden mening is er al genoeg druk van buitenaf om slank, slanker, slankst te zijn. Of begrijp ik het helemaal verkeerd en is deze stand er juist om de meiden te informeren over een goed eetpatroon, gewicht e.d. en niet over afvallen. Als dat zo is dan bied ik vast mijn excuses aan voor mijn eerdere opmerking en vind ik t juist super.

Verder echt een leuk initiatief. Je hebt al veel leuke/informatieve dingen bedacht.

3. Dora en Boots

De stand is er idd om meisjes voor te lichten over gezond eten en wat bijv crashdieten doen met je lichaam. Meer voorlichtend idd dan om ze te helpen af te vallen!

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik zou als er een braderie in de buurt is gewoon naar iemand met tassen/sieraden toegaan en vragen of ze bij jullie willen komen.
    Anders een advertentie op mp zetten.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dots & Daisies - Home

is site van een oud-collegaatje, misschien dat ze ook wel een keer op een braderie wil staan

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zou ook nog wel een workshop sieraden maken kunnen verzorgen. Geen idee of je dit wil?

8. Dora en Boots

Geweldig meiden bedankt! Ga zo meteen even de links kijken.
    @natasja willen we erg graag aanbieden, alleen is ons budget beperkt. We zitten in Drenthe dus weet niet of dit haalbaar is qua reizen en wat je voor de workshop vraagt.
    als je dat liever pbt mag dat ook!

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik weet evt nog iemand in friesland die wellicht met sieraden wil komen? Als je interesse hebt?

10. Dora en Boots

Deel Deze Pagina