Dag dames, Op mijn werk ben ik bezig om een meidendag te organiseren voor meiden in de leeftijd van 12 tm 16 jaar. We hebben al verschillende standjes , make up, haar invlechten, dietiste, info over alcohol/drugs/seks, handlezen, een fotohoekje, terras met high tea,muziek en een workshop dansen. Graag zouden we ook wat standjes hebben die bijvoorbeeld tassen, sieraden o.i.d. verkopen. Weet iemand hoe ik daar aan kom? Heb me al rot gezocht op martplaats. En ken verder ook niemand die weleens op de markt staat. Verder misschien nog leuke aanvullingen voor de dag zelf? Groetjes Natas
Sorry, kan je niet helpen met tasjes e.d. Maar mag ik een kritische noot plaatsen? Waarom kies je voor een standje met een diëtiste bij meisjes van 12 t/m 16 jaar? Naar mijn bescheiden mening is er al genoeg druk van buitenaf om slank, slanker, slankst te zijn. Of begrijp ik het helemaal verkeerd en is deze stand er juist om de meiden te informeren over een goed eetpatroon, gewicht e.d. en niet over afvallen. Als dat zo is dan bied ik vast mijn excuses aan voor mijn eerdere opmerking en vind ik t juist super. Verder echt een leuk initiatief. Je hebt al veel leuke/informatieve dingen bedacht.
De stand is er idd om meisjes voor te lichten over gezond eten en wat bijv crashdieten doen met je lichaam. Meer voorlichtend idd dan om ze te helpen af te vallen!
Ik zou als er een braderie in de buurt is gewoon naar iemand met tassen/sieraden toegaan en vragen of ze bij jullie willen komen. Anders een advertentie op mp zetten.
Weet wel wat leuke sites van een meiden die wel eens op braderieen staan, op de site staat hoe je contact met ze kan opnemen: applepiepussy - contact Pruh - Hyves.nl succes!
Dots & Daisies - Home is site van een oud-collegaatje, misschien dat ze ook wel een keer op een braderie wil staan
Geweldig meiden bedankt! Ga zo meteen even de links kijken. @natasja willen we erg graag aanbieden, alleen is ons budget beperkt. We zitten in Drenthe dus weet niet of dit haalbaar is qua reizen en wat je voor de workshop vraagt. als je dat liever pbt mag dat ook!