Gedachten ergens anders opzetten?Hoe?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xnikkyx, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    Hallo Allemaal,

Ik ben al meer als 2,5 jaar gestopt met de pil!!
    Ik wordt zo gek van mijn gedachtes!!Iedereen zegt maar je moet er gewoon niet aan denken!!Ja duuhhh Lekker makkelijk!!Zou graag willen maar hoe????

Wie heeft het zelfde???of gehad??
    Wie heeft er tips???
    Liefs Nikky

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Als iemand de gouden tip heeft mag die van mij genomineerd worden voor de nobelprijs van geduldig zijn als je iets heel graag wil. Er is geen gouden tip meid, wees lief voor jezelf en blijf hopen. Maar neem het je zelf vooral niet kwalijk dat je ermee bezig bent want dat is heel normaal.

3. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Hoi,

Ja dat is HEEL erg moeilijk om je gedachten ergens anders op te zetten. Probeer afleiding te zoeken in je werk-huis-vrienden-shoppen-......??? Meid ik heb helaas ook geen oplossing.
    Ik wil je heel veel sterkte en geluk wensen...liefs Lilly

4. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou die krijgt de GOUDEN Nobelprijs! ;) Pffff... Ik heb er toch ook zo'n moeite mee, kan nergens anders meer aan denken!
    En de dagen KRUIPEN werkelijk voorbij...
    Soms is het zelfs zo erg dat ik er van moet huilen... :( Hebben jullie dat nou ook?!

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    herkenbaar... het is niet niets he? de wens is zo sterk en je wilt er alles wel voor doen...maar goed,... je kunt niet meer doen dan dat je al doet... je gedachten op iets anders zetten is bijna onmogelijk.. zoals hierboven al heel mooi stond: wees lief voor jezelf en gun het jezelf om te dromen...

sterkte!!

liefs

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Jaaa dat wil ik ook graag weten. Je er niet mee bezig houden.....HOE????
    Het is wel jouw lijf. Eisprong in jouw buik, vruchtbaarslijm in jouw onderbroek, steekjes krampjes in jouw buik, pijnlijke boobs of prikkeldraad tepels in jouw shirt en jouw nod, wat je voelt doet je in afwachting afvragen....zou het?
    Sterke, stoere meid die zich er helemaal niet mee bezig houdt als je kinderwens groot is.
    Dat ben ik dus absoluut niet. Ik bedenk bij elk pijntje, welke datum is het? Zou het iets betekenen? Schat we moeten vandaag ....en morgen......en overmorgen...want we zouden eens het goede moment missen. Ik moet er niet aan denken!
    En iedere maand als de duvels me weer hebben gevonden baal ik. De ene maand wat erger dan de andere. Soms met en soms zonder tranen. Vol goede moed begin ik weer aan een nieuwe cyclus en hoop dat ook voor ons een wonder op ons pad komt.
    Lief nieuw mensje je bent zo gewenst!

7. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Van het weekend werd alles me gewoon teveel, komt ook omdat we een paar miskramen hebben gehad. Nu zijn we pas weer in ronde 1 maar het voelt soms veel langer. Daarom heb ik zulk begrip en respect en bewondering voor de meiden die veel langer bezig zijn dan ik. Sommige zelfs meer als 2 jaar. Voor iedereen een knuffel!

8. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik knuffel met je mee Mizzy!

Ben het helemaal met jullie eens, het is zo moeilijk om niet met zwanger worden bezig te zijn als je dat graag wilt.

Ik probeer nu ook afleiding in andere dingen te zoeken, zit zelfs te denken of ik misschien minder of niet op dit forum moet komen. Maar ook al zou ik dat doen, dan blijft het punt wat BB zegt: het gebeurt wel allemaal in ons lijf. Ik kan het gewoon niet loslaten....

9. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    he meiden!!

Wat lief jullie woorden!!
    Ik kan er soms ook echt niet meer tegen!!
    We zijn nu al weer 2 jaar en 8 maanden aan het proberen!!!
    We hebben nog nooit 1 teken gehad van leven!!Geen miskraam niks!!!

Net te horen gekregen dat iemand in mijn omgeving 10 weken zwanger is!!in 1x!!!Dan komt er zo veel verdriet in mij omhoog!!!

Soms kan ik gewoon niet meer geloven dat wij een kindje zullen krijgen!!!Ik weet het gewoon niet meer hoor!!!

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    denk gewoon aan toe geven en geen probleem van maken dat je er mee bezig bent.. zins ik dat doe heb ik veel minder gedachtes er over en onzekerheden.

xx

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hoe kan je er niet aan denken?

Bij elke keer dat je sex heb, denk je eraan.. Elke keer als je in de stad loopt zie je wel een zwangere ( al lijkt het op dit moment dat het er 100000000 zijn tegelijk) Bij elke ongi baal je..

je kan er niet,niet mee bezig zijn.. mensen die die opmerking geven zijn of niet bezig voor kinders of geen intresse.. of in 1 ronde zwanger! die snappen het niet hoe het is om jaren / maanden lang in teleurstelling te zitten.. Het stiekeme verdriet... de boosheid als een ander een "ongelukje" heeft..

een stille wens een groot verlangen .....

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Inderdaad Honey...maareh 7 dgn overtijd?

En xnikkyx: zijn jullie al in de MMM?

13. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    wat bedoel je met de MMM???
    Liefs Nikky

14. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    Ja idd!!helemaal met je eens!!soms is het zo oneerlijk!!
    Ik zie dat je 7 dagen overtijd bent!!heb je al een testje gedaan?

15. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    hoi nikky,

Ik begrijp volkomen wat je bedoelt.....
    ben je al eens bij een gyn geweest of nog niet??
    ik ben zelf al 1,5 jaar bezig..... alles is goed bij mij en bij mn man ook....
    We hebben al saampjes al een dochter van 3 (door de pil heen onverwachts) nu we er echt voor zijn gegaan, lukt het maar niet tot onze grote verdriet.....
    Ik denk er ook continu aan maar ik ben 2 maanden geleden van ziekenhuis verwisseld....
    Gisteren goed nieuws gehoord dat ik iui krijgt:), maar er loopt ook een onderzoek in het ziekenhuis daar voor onverklaarbaar onvruchtbaar, uit die onderzoek doen ze iui en 1 vorm van ivf en de echte ivf en ze vroegen aan mij of ik daar aan mee wilde doen, ik heb natuurlijk ja gezegd en nu moet ik 10 decemeber terug komen en gaan ze zeggen uit welke 3 behandelingen ik ben ingelood:) en kan ik begin januari er mee beginnen dus gelukkig wordt 2010 mijn jaartje. dus als je nog niet bij een gyn bent geweest....ga er dan zo snel mogelijk heen.

16. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    ik ben vorig jaar naar de gyn geweest!!vond het best heftig en de huis arts had gezegt dat we op de natuurijke manier zwanger zouden kunnen raken!Vandaar dat mijn man heeft gezegt dat we daar even mee moeten wachten!..Nu alweer meer als een jaar verder nog niks!!Mijn lichaam laat me vaak in de steek en heb vorige week een bloed onderzoek gehad en die was goed!!niks gevonden!Nu ben ik weer doorverwezen naar het ziekenhuis!dus ik ga weer het traject in maar puur om mij te laten onderzoeken!!

Ik hoop dat je gauw zwanger mag raken!!

17. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Bij mij is ook alles goed en bij mn man ook! ik loop volgende maand een jaar bij een gyn..... ik kreeg ook steeds te horen van alles is goed dus ik zie geen problemen dat zwanger worden niet lukt bij jullie dus wacht nog maar een half jaartje zeiden ze dan..... nou er gebeurde niks in dat half jaartje en ik werd daar niet vrolijk van want ik wist al van mezelf dat het niet raak was in dat half jaartje en kwam weer terug en toen kreeg ik een laproscopie om te kijken hoe het van binnen eruit zag....alles was goed en moet weer een half jaartje wachten en dat trok ik gewoon niet en ben toen naar een andere ziekenhuis gegaan en deze ziekenhuis doet gelukkig wel wat. bij welke ziekenhuis loop jij? ik vind dat ze bij jullie nu wel wat moeten gaan doen want je bent al langer bezig dan ik.

18. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    oke!!ja ik loop in het spaarne ziekenhuis in hoofddorp!
    Jij?

19. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    ik loop nu in het umc in utrecht. Hoop voor je dat je gauw terecht kan bij de gyn en gewoon gaan eisen dat ze er wat aan gaan doen want je komt niks voor niks

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meissie!

ja misschien al wel 10! allemaal nega.! snap er niks van.. innestelingsbloeding gehad ( teminste denk ik.. x aantal dagen na mn positieve ovulatie test) pijnlijke tepels.. verslind komkommers.. :) en die dingen.. morgen HA bellen..

Ben nou in Jan. een jaar bezig.. voelt als eeuwen.. en jullie?

liefs xx

Deel Deze Pagina