Ovulatietesten Action, alleen kleurintensiteit nodig en/of ook dikke streep?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Homeland, 21 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Homeland

    Homeland Niet meer actief

    Volgens mij ben ik echt blond nu ahum maar toch maar even topic aangemaakt....
    Gebruik sinds een aantal weken Action ovulatietesten en de mega dikke knalstreep kwam niet. Wel continu smalle strepen waarvan eentje intenser is dan de rest. Mijn vriend net laten kijken zonder iets te zeggen en die wees dezelfde aan.
    In de bijsluiter wordt ook alleen maar de kleurintensiteit aangegeven dus dat impliceert niet dat het ook een dikke streep moet zijn maar ik heb wel altijd gedacht dat het ook breed moest zijn.
    Hebben julllie wel dikke/brede strepen met een knaltest?
    Alvast bedankt voor je reactie :)
     
  2. Zilver25

    Zilver25 Actief lid

    18 dec 2011
    145
    0
    16
    Ik gebruik ze ook, ik dacht dat het alleen om de kleur van de streep ging idd!
     
  3. Homeland

    Homeland Niet meer actief

    Ja dat denk ik ook maar op foto's zag ik vaak van die dikke strepen waardoor ik ging twijfelen of het leek maar zo. Op foto kan het flink vertekenen.
     
  4. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Bij een ovulatie test moet de test streep net zo donker zijn als de controle streep. Een iets lichtere streep is nog niet positief en een lichte streep heb je altijd. Er is altijd lh in je lichaam dus een streepje zal de hele cyclus te zien zijn. Echt even donker dus. Ik gebruik ze ook en heb altijd de knalstreep. Heb je een foto?
     
  5. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    #5 Ballon, 21 okt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2015
    Ik heb ze ook gebruikt. Ook een aantal dagen met een dunne streep gehad. Echter op de dag dag ik een positieve ovulatietest had wel echt een dikke streep net zoals het controlevenster. Ik heb ze bewaard, maar ze zijn een beetje gek ingedroogd, dus je kunt het niet goed meer zien en krijg het niet mooi op de foto voor je. Hij was ongeveer vergelijkbaar met mijn zwangerschapstest van 19/10. Zal die er bijvoegen dan heb je misschien een beetje een beeld.
    Hoop je een beetje geholpen te hebben☺️
     
  6. Homeland

    Homeland Niet meer actief

    Ja die ziet er idd veel dikker uit.
     
    Mamalily vindt dit leuk.
  7. Homeland

    Homeland Niet meer actief

    Heb even van heel dichtbij genomen. Data niet meer te zien maar dan hebben jullie een beeld. Hoop dat hij goed upload.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Homeland

    Homeland Niet meer actief

    In het echt is die 3e van links dus de donkerste. Echt heel donkerpaars maar superdun.
     
  9. IndyLynn

    IndyLynn Actief lid

    16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Ik vond de ovulatietesten van de Action erg onduidelijk, ook omdat je ze niet mooi kan vergelijken omdat ze soms wat raar opdrogen. Heb betere ervaring met zwanger en kids. Zie onderstaand mijn testen van zwanger en kids.. die positieve sprong er echt uit! Bij Action was hij op die dag niet zo duidelijk.

    Oh zie nu jou testen, inderdaad de derde van links wel erg donker!! Maar wel een dunne lijn.. ik weet het niet zo goed!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • Dag 19.jpg
      Dag 19.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,6 KB
      Weergaven:
      42
  10. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Ik snap wat je bedoeld! Qua kleur zou ik de 3e van boven zeggen,
    Maar idd beetje dunnig. De tweede van onder ziet er ook oke uit! Niet zo donker, maar wel mooi streepje. Die dag erna zie je ook dat hij alweer afloopt. Misschien deze maand gewoon heen knaller? Of heb je dit elke maand zo? Dan wellicht de clear blue met smiley gebruiken. Duurder, maar wel duidelijk....
     
  11. skye81

    skye81 Bekend lid

    24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ik moet zeggen dat ze bij mij over 't algemeen wel duidelijk. Maar als de streep op zijn donkerst is dan pak ik er een clear blue bij en als ik dan een smiley krijg dan weet ik het zeker. Dus zo heb ik n beetje back up.
    Maar die van zwanger en kids zijn ook erg goed en niet duur.
     
  12. Homeland

    Homeland Niet meer actief

    Oh ja die knalt zeg!
    Het is de eerste keer dat ik ze gebruik en ik ben erg onregelmatig dus geen idee. Ik ga na deze periode over op cb met smiley. Tnx voor het meekijken :)
     
  13. Homeland

    Homeland Niet meer actief

    Maf hoe het kan verschillen! Tnx voor het meekijken! Weet nu zeker dat ik op cb overstap.
     

Deel Deze Pagina