8 dagen overtijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamasyl, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo ik ben 8 dagen overtijd en heb nu al 3 dagen de volgende klachten:
    -duizelig bij opstaan als ik langer dan 15 min heb gezeten of gelegen,
    -buikkrampen die ik normaal heb voor de menstruatie
    -totaal geen eetlust als ik al eten ruik moet ik bijna spugen
    -helder slijmverlies(de laatste keer dat ik dat had was bij mn 1e zwangerschap)
    - ik kan alleen dingetjes eten zoals niet te zoet fruit crackers en droog brood.

wat denken jullie ?
    ik heb nog geen test gedaan omdat mn geld nog niet binnen is

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kan er helaas niets van zeggen... zeker omdat alle kwaaltjes soms ook van andere dingen kunnen komen... ik zou toch echt even afwachten :) of kijken of er niet nog ergens 5 euro rond slingert voor een kruidvat testje
    succes!

3. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik denk: doe een test. Wanneer komt je geld wel binnen?

Ik herken wel wat symptomen van toen ik zwanger was (vooral het spugen bij de geur van eten en heldere afscheiding), maar ik weet niet hoe je cyclus normaal is en of/wanneer je geprobeerd hebt zwanger te raken.. het zou bij wijze van spreken net zo goed kunnen dat je gewoon niet zo lekker bent en daardoor buikkrampen hebt, duizelig bent en geen eetlust hebt.

4. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Klinkt hoopvol!
    Kussens van de bank optillen en kijken of er nog wat geld ligt verscholen? ;)
    Laat je het weten als je een testje hebt gedaan?
    Spannend hoor!

5. mijn geld komt de 20e binnen maar ik ga morgen naar de huisarts misch kan zij me meer vertellen

6. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Spannend meid!
    Succes de 20e!

7. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Bij mijn verloskundige hebben ze altijd gratis testen liggen, miss kan je bij een verloskundige bij jou in de buurt daar ook naar informeren? Succes!

8. nou ik heb me bij de huisarts laten testen en ja hoor een dikke positieve test dus we zijn weer zwanger
    ik heb dan wel veel last van de begin kwaaltjes maar mag niet klagen aangezien een aanstaande blije papa me erg graag wil verwennen

9. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Yay! Gefeliciteerd! En laat je maar lekker verwennen ;) haha.

Deel Deze Pagina