LH piek al geweest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Poemi, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Poemi, de testen heb ik precies zoals die van jou, en ik heb al heel wat testen gedaan haha. Ik denk dus inderdaad dat de test positief was of dat je de piek net gemist hebt.
    Ik was zelf een tijdje met testen gestopt omdat ik elke keer zo zenuwachtig werd. Maar nu zie ik het wel...

@Roeska123, dat klinkt wel heel heftig allemaal! Hopelijk hebben we allemaal gauw geluk dat we een positieve test hebben;)

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hey meiden!
    ik had vanmorgen een vette positieve test in handen!!
    teststreep is donkerder dan de controle streep.
    ik heb vannacht wel een 'plop' gevoeld, maar dat kan 'm niet geweest zijn, want dan was ie nu niet positief.
    gister had ik ook vruchtbaar slijm. oh ja, dat had ik volgens mij al verteld...

spannend!

dus als ik jullie was zou ik nog doortesten, want een positieve test valt niet te missen. bij mij heeft hij er afgelopen weken ook regelmatig zo uitgezien en was hij dus toch niet positief.

ik duim voor jullie!!
    wij gaan vanavond maar weer aan de slag whahaha! en morgen!!

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Denk dat het nog beide kanten op kan, hij kan dus of nog komen of indd al geweest zijn. Dat is het lastige aan ovutestjes, dat je aan de kleur niet kan zien of hij nog moet komen of al geweest is. Misschien gewoon nog even door testen?

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Roeska Mooi zeg! Gefeliciteerd :D Maak maar goed gebruik van je ei! ;) Wel begrijpelijk dat je er toch wat moeite mee hebt nu je schoonzus bijna is uitgerekend.

Collega/vriendin is ook super lang bezig geweest met zwanger worden, na alle soorten behandelingen is ze eindelijk zwanger geworden, met 7 weken kloppend hartje, met 9 weken niets meer. :( Ik vond het ook echt super lastig om aan haar te vertellen dat ik zwanger was, ook al was het een jaar later alweer.

@Morgaine Door dat testen enzo ben je er ook wel heel veel mee bezig natuurlijk, en ik snap wel dat je als je al zo lang bezig bent even geen zin meer in testen hebt.

Volgens FF heb ik zondag m'n ei gehad, maar wil eerst eens zien of m'n temp wel hoog blijft. Hij schommelt echt verschrikkelijk, dus misschien heeft FF het wel mis. Hoewel het wel zou kunnen kloppen met die ovu-test van maandag en die buikpijn/rugpijn.

5. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Charity Zie nu pas dat jij ook net een miskraam hebt gehad, met 10 weken, wat erg zeg! Hopelijk blijft de beeb deze keer wel zitten!

Deel Deze Pagina