Dag dames, Ik vind het maar raar hoor, ik zie overal KV testen voorbij komen welke veelal licht aangeven. Ik zelf heb het dus ook, lichte KV, maar de CB digitaal zonder indicator die veel HCG nodig heeft kwam mooi....en dat bij mij vorige zaterdag al! En is toch echt voor mijn NOD. Het verhaal met testen moeten donkerder worden lap ik ondertussen ook wel aan mijn laars, want dat is jezelf cq. een ander echt de kop gek maken... Wat vinden jullie eigenlijk, welke test komt er dan daadwerkelijk beter uit de bus! Kom maar op experts!
Ik vindt het zelf het prettigst om te testen met cb digita Toen ik zwanger was kreeg ik steeds een een heeel licht streepje en ik moest 5 min wachten (waar ik niet goed in ben ) Bij cb digitaal binnen 5 sec zwanger en na 3 min de indicatie. Voelde me toen een stuk geruster...
Maar de kruidvattest wordt al vaak ver voor nod gebruikt dat gaat niet met een CB. EN,ze zijn natuurlijk veeeeeel goedkoper.
Dat is niet helemaal waar hoor, want ik heb de CB dus wel gebruikt voor mijn NOD...Die is namelijk pas a.s. woensdag! Daarom vind ik het ook zo raar! KV was licht en de Digitale werd dus gelijk zwanger... echter zonder indicatie gedaan. Deze blijkt meer hcg nodig te hebben volgens vele... en die met indicatie minder..
Kheb er 3 aangevinkt, omdat ze in een bepaalde volgorde fijn werken, kv, cb zonder en dan cb met indicator
Kruidvat is heel goed, mits je niet te vroeg test. Hij pikt heel snel hcg op en dat is niet altijd goed (bv na pregnyl). Ik vond clear blue digitaal fijn omdat je zwanger ziet staan. Zwanger en kids ultra gevoelig is niet ultra gevoelig.