Zwangerschaptesten (algemeen)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by PCOmama, Dec 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Welke zwangerschapstest is het beste?

1. CB Digitaal

2. CB Digitaal + indicator

3. Kruidvat (2 voor 5 euro)

4. Zwanger en Kids

5. Sensitest

6. Overige

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    #1 PCOmama, Dec 3, 2012
    Last edited: Dec 3, 2012
    Dag dames,

Ik vind het maar raar hoor, ik zie overal KV testen voorbij komen welke veelal licht aangeven.

Ik zelf heb het dus ook, lichte KV, maar de CB digitaal zonder indicator die veel HCG nodig heeft kwam mooi....en dat bij mij vorige zaterdag al! En is toch echt voor mijn NOD.

Het verhaal met testen moeten donkerder worden lap ik ondertussen ook wel aan mijn laars, want dat is jezelf cq. een ander echt de kop gek maken...

Wat vinden jullie eigenlijk, welke test komt er dan daadwerkelijk beter uit de bus!

Kom maar op experts! :D

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik vindt het zelf het prettigst om te testen met cb digita
    Toen ik zwanger was kreeg ik steeds een een heeel licht streepje en ik moest 5 min wachten (waar ik niet goed in ben :p)
    Bij cb digitaal binnen 5 sec zwanger en na 3 min de indicatie. Voelde me toen een stuk geruster...

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja dat had ik dus ook...gek van die strepen en kruizen haha...doe mij maar gewoon met letters ;)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Maar de kruidvattest wordt al vaak ver voor nod gebruikt dat gaat niet met een CB.
    EN,ze zijn natuurlijk veeeeeel goedkoper.

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dat is niet helemaal waar hoor, want ik heb de CB dus wel gebruikt voor mijn NOD...Die is namelijk pas a.s. woensdag! :D

Daarom vind ik het ook zo raar! KV was licht en de Digitale werd dus gelijk zwanger... echter zonder indicatie gedaan. Deze blijkt meer hcg nodig te hebben volgens vele... en die met indicatie minder..

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Kheb er 3 aangevinkt, omdat ze in een bepaalde volgorde fijn werken, kv, cb zonder en dan cb met indicator :)

7. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Kruidvat is heel goed, mits je niet te vroeg test. Hij pikt heel snel hcg op en dat is niet altijd goed (bv na pregnyl).
    Ik vond clear blue digitaal fijn omdat je zwanger ziet staan.
    Zwanger en kids ultra gevoelig is niet ultra gevoelig.

Share This Page