Hallo heb 6dgn voor me nod eens getest...baad het niet schaad het niet maar boven in kleurde hij roze (rechts) maar het zette niet niet door later wel roze vlek rechts is erna verdwenen heb dat nog nooit gehad met deze testten En als ik de bovenkant eraf haal is die normaal wit en heb je 1 test streep links nu zag je rechts dus wel goede lijn roze! alleen als je het klepje er weer opdeed zat die er net achter.............. nu weet ik 6dgn is vrij vroeg kan het ook te maken dat me lichaam niet snel genoeg hcg aanmaakt? of meer mensen die dit hebben gehad en toch ongi werden of toch zwanger waren?
volgens mij ben je niet zwanger. Helemaal rechts zit altijd dat roze als je negatief test teminste bij mij wel 2x
nee geen foto helaas @ mek, heb gestest 6dgn voor nod dus kans is groot dat t te vroeg was als je die cassette eraf haalt bovenkant......heb ik altijd nog meegemaakt links paarse lijn en rest omo wit nu was die links paarse lijn en rechts ook!!!!!!!!!! en net nadat ik getest had kon je wel zien dat die roze werd rechts boven maar trok net niet door wel later roze vlek! verdween ook na de afleestijd paarse lijn.............rechts nadat ik bovenkant eraf haalde die zat er nog! wacht nu netjes de 6dgn af..............!
Ik weet alleen dat ik met deze test ook al vroeg (iets van 5 dagen voor NOD) een vaag streepje had, spannend!