LH-piek + eisprong-pijn: Wanneer springt ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mlis

mlis Niet meer actief

goedemorgen dames, ik weet niet wat ik ervan moet denken..zolang er geen ongi te bekennen is hou ik hoop.. :) en anders van de week ff bloed laten testen..

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    En meiden...? Nog steeds geen ongesteldheden?

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @MC: Ja, hier is het sinds vandaag nou ja vanmiddag eindelijk mijn "zware" dag geworden. Kreeg in de loop van de ochtend meer buikpijn en toen wist ik genoeg. Dus vandaag en ws morgen dan echt bloed en daarna begint het bruinverlies weer ;). Jij hebt ook last van kleurverlies, maar is jouw ongi in de loop van de jaren ook veranderd?? Meer of minder geworden of iets dergelijks?
    Hoe is het bij jou? Nog zo'n last van je borsten? Heb vandaag gelezen dat meteen na de eisprong progesteron en oestrogeen aan de slag gaan, wat kan zorgen voor pijnlijke borsten etc.
    Mss inmiddels al andere kwaaltjes?

@Mlis: Hoe is het bij jou? Al ongi of een posi zw.test? Had je een ovutest gehad intussen om te kijken hoe of wat?

4. mlis

mlis Niet meer actief

hoi meiden, nog steeds niet ongi..wel een test gedaan gister..kon het niet laten..weer een lijntje binnen 5 min niet duidelijk rose ofzo waarschijnlijk schaduwlijn..heb geen foto kunnen maken want na 5 min was het weg??? ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen...toch maar dokter raadplegen voor een zw.test en/of bloedtest??

hoe gaat het verder met jullie??

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Moon: Ahh, wat balen zeg! Was je er erg stuk van, of had je het ergste verdriet al gehad? Ik zie er ook nu alweer tegenop om weer ongi te moeten worden straks.. Pff! Dan ga ik alweer ronde 17 in!! Moet er niet aan denken..

@ mlis: Ik weet niet of je gelijk aan de bel moet trekken bij de dokter, ik zou het even afwachten. Was het lijntje heel duidelijk? Lijntjes horen niet weg te gaan natuurlijk, dat is wel een beetje vreemd. Bij de volgende test weer even een foto maken hoor, kunnen wij mee-oordelen ;)

@ ongi: Mijn ongi is eigenlijk altijd wel hetzelfde geweest. Toen ik aan de pil was, was t heel licht, alleen bruinverlies, bijna geen buikpijn. En sinds het stoppen met de pil (begin dec. 2009) heb ik dus hele heftige ongi's met veel bloed en enorm veel buikpijn. Bruinverlies wat ik voor m'n ongi heb verschilt van kleur en hoeveelheid.

@ borsten: Ja, idd nog steeds een beetje last van m'n borsten, maar dat is inderdaad te wijten aan de progesteron. Ik heb altijd hele duidelijke progesteron-klachtjes. M'n borsten zijn momenteel ook echt weer een halve maat groter ;)

@ andere klachtjes: Neuh, niet echt, maar zit pas 5dpo ofzo. Veel afscheiding (heb ik ook altijd) en vannacht even heel erg misselijk geweest nadat ik was gaan plassen (maar ook dat heb ik vaker, ik moet midden in de nacht nooit mn bed uitgaan, dan word ik gauw misselijk). En ik geloof ook niet dat dat al een zw-klachtje zou kunnen zijn ;)

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @MC: Het is idd balen, maar wist natuurlijk al vanaf vrijdag hoe of wat...hoopte alleen dat het niet zo was ;). Ik ben 4 dagen wel echt verdrietig geweest, nu gaat het wel weer. Moet proberen maar niet zoveel te denken dat ik bijna 34 ben. Kijk naar Katja Schuurman, die is ook op "latere" leeftijg moeder geworden. Het gaat erom hoe oud je je voelt...toch? Alleen wordt het natuurlijk wel moeilijker en loop je meer risico's als je ouder bent, maar ja.
    Ik moest vannacht ook plassen en ben erna meteen terug naar bed gerend omdat ik ook misselijk was, ging bijna k.o. (vandaar het rennen...haha) en het zwakte gelukkig af. Mss toch te snel opgestaan ofzo?
    Maar bij jou wordt het weer spannend meis. Ik hoop echt voor je dat het deze keer raak is. Je eitje was wat later dan normaal en jullie hebben extreem goed je bent gedaan, dus dat moet gewoon beloond worden.
    Ik vroeg me wel af, of mss die pillen die je slikt geen invloed kunnen hebben??
    Ik ga vandaag maar weer ovutesten bestellen ;). Heb jij wel eens iets gehoord over vruchtbaarheidsthuistest (voor mannen)?? Of ze een beetje betrouwbaar zijn?

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Moon: Welke pillen bedoel je..? :)

Wij hebben helemaal in het begin de vruchtbaarheidsthuistest voor mannen gedaan (van Testpoint), maar begin er niet aan! Het is zonde van je geld en je wordt er alleen maar onzeker van! Goedje van mn vriend was slecht volgens die test. Ik was er best een beetje bang van geworden, maar de zaadtest van de gyn zei dat het prima was! Zo'n thuistest test ook op veeel minder vlakken dat de gyn doet (dichtheid, hoe goed het zwemt, kwaliteit, enz.) Er komt zoveel meer bij kijken, zo'n thuistest zegt niks.. Dus niet doen hoor! Als je het zaad van vriendlief wil laten testen, dan kan je dat makkelijk eens doen (hoef je niet voor in de mmm te zitten!). Gewoon een potje halen bij het ziekenhuis (was bij ons gewoon aan de balie van het bloedprikken).

8. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @MC: Ik moest even terugzoeken waar het stond, maar wat jij inneemt: 'Davitamon mama Compleet plus visolie'. Zou dat mss een reden kunnen zijn, dat het nog (hoop op dit moment dus wel op een bevruchte eicel in je buikje) niet gelukt is?? Ik zeg ook maar wat hoor!
    Oké, dus jij hebt zelf ervaring met die test...haha. Hoef ik ook niet meer te googlen...scheelt weer :)! Maar dat is dus niets?? Jammer, maar als het zaad idd zo makkelijk te testen is als jij zegt, dan is het ook niet nodig. Heb je dan geen doorverwijzing van de ha nodig? Op zich wil ik dat nog niet, maar aan de andere kant als je weet dat het zaad niet goed is (om wat voor reden dan ook) hoef ik ook niet elke keer te denken: zou het?
    Wanneer heb jij je nod? Ik vergeet het echt steeds, hoor :)!

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hmm, dat zet me weer aan het denken ;) Waarom zouden die pillen het tegen kunnen werken denk je? Zou dat zijn omdat het pillen zijn voor tijdens de zwangerschap..? Pff ;) Waar je allemaal wel niet aan gaat denken he!

Ik heb eigenlijk geen idee of je een verwijzing nodig hebt, maar het lijkt me niet.. Zou je eens moeten informeren! Misschien weet iemand het op het forum, dat je even een topic opent? Je kan het maar getest hebben, scheelt toch weer een onzekerheid ;)

Mijn NOD.. ehh.. moet zelf even denken. Ik geloof ergens 22 januari ofzo! :)

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oke, onzekerheid weg! :p

Davitamon Compleet Mama plus Visolie, Davitamon, Zwangerschapsvitamines met visolie, Davitamon-Compleet-Mama-plus-Visolie-zwanger. > vragen

kan je dit product al gebruiken voordat je weet of je wel of niet zwanger ben. of is het pas de bedoeling dat je dit product pas gebruikt als je zeker weet dat je echt zwanger bent ? alvast bedankt
    Het is verstandig om al voor de zwangerschap gebruik te maken van een zwangerschapsmulti, zoals de Davitamon Compleet Mama plus Visolie. Deze multi kan door iedereen gebruikt worden (man, vrouw, jong, oud), maar is met name afgestemd op de behoeften van een zwangere vrouw.

Hallo,even een vraagje. Mag je deze supplementen ook al slikken als je bezig bent met zwanger worden. Of pas als je daadwerkelijk zwanger bent?? Zo nee, heeft u dan een tip welke ik het best wel kan gebruiken? mvg a wessels
    In dit geval geldt hoe eerder, hoe beter. Dus indien mogelijk al gebruiken voordat u zwanger wordt. Dat geldt voor foliumzuur, maar eigenlijk ook voor veel andere vitamines, mineralen en vetzuren.

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Goedemorgen,

@MC: Oké, dat is gelukkig opgelost! Ik dacht mss idd omdat het voor tijdens de zwangerschap is, maar dat maakt dus niet uit :).
    Ik heb gisteravond weer ovutesten besteld, dus die zullen morgen wel binnenkomen. Ik hoop dan van het weekend of maandag weer te gaan beginnen....jeej.
    Jij zit nog een weekje op het bankje...pfff. Ik zie daar nu al tegen op en ik zit er nog lang niet op...haha.

Fijn weekend!

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Pff, ja, dat stomme wachtbankje! Maar goed, het moet maar.. Ik zie er vooral tegenop om weer ongesteld te moeten worden..

Fijn dat je weer bijna aan de ovulatietestjes kunt beginnen! Ik vind dat ook altijd wel weer leuk. Die tests hebben tenminste wel een tweede streepje op den duur ;)

Jij ook fijn weekend! Ook voor mlis trouwens! Hoe is het met jou meis?

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Mlis: Hoe is het bij jou meid?

@MC: Ja, ik kan me voorstellen dat je er erg tegenop ziet om ongi te worden zeker als het zo hevig is en je er veel last van hebt :(. Maar we hopen dat ie deze keer echt wegblijft :D!
    Hier vandaag mijn pakje binnengekregen, maar ben nog steeds ongi :x.
    Heb je al klachtjes?

14. mlis

mlis Niet meer actief

nou meiden..het gaat eigenlijk heel goed..nog steeds niet ongi, vandaag cd 44..dus om 20.30 ff getest en ja hoor een heel licht rose streepje.. ;):$
    hopelijk word deze van de week donkerder..heb foto''s gemaakt maar kan je niet echt goed zien..heb een k*t camera.. :x
    ik hoef hem niet eens heen en weer te halen in het licht.. als je kijkt kan je gewoon een licht streepje zien.. :)
    verder niet echt klachten..beetje rommelig gevoel in me buik en soms een beetje emotionele oogjes.. ohja en enorm aangekomen de laatste week:( ben altijd 64 kg en nu 68.8 kg.. :(:$:(:$

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Moon: Is je ongi al wat minder? Wanneer ga je beginnen met je ovutestjes?

@ mlis: Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik niks zie op de foto's :( En dan zou de test toch inmiddels wel wat donkerder moeten zijn, omdat die van de week ook al heel licht te zien was? Maar ik geloof je als je zegt dat er een streepje te zien is hoor! En ik hoop heel hard dat je gewoon lekker zwanger bent :)

@ hier: Geen klachtjes ofzo.. Dus niet zoveel te melden..

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Goedemorgen (nog net),

@Mlis: Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik op de test van gisteren ook niet zo heel veel zie :$. De test van 10 jan vind ik persoonlijk duidelijker. Maar ook wat MC zegt, moet de test dan nu niet wat donkerder zijn :(.
    Jij had op 8 jan een vette posi ovutest, toch? Heb je toen nog geklust? Wat kan dan het natuurlijk alsnog raak zijn en nog maar net ingenesteld zijn...vandaar het lichte streepje.
    Ik hoop echt dat je zwanger bent, meid :)!

@MC: Ik ben op zich niet echt onig meer, heb weer dagen last van bruinverlies. Dan denk je op een gegeven moment hehe het is over en dan ga je weer naar de wc komt er gewoon weer prut :(. Nu dus al vanaf 7 jan gekleurd...blegh.
    Ik denk dat ik vandaag al een ovutest ga doen, ben toch benieuwd...hihi. En idd daar zie ik teniminste WEL 2 streepjes op :)!
    Jij dus nog geen klachtjes? Doen je borsten ook geen pijn meer?

17. mlis

mlis Niet meer actief

meiden het is idd heel erg moeilij te zien op de foto's maar de testen van maandag de volgende dag uit de prullenbak gevist en niks meer te zien maar dan ook echt niks meer..!! en deze zie je nog steeds een streep..!! en roze..!!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik blijf voor je duimen, mlis!

@ Moon: Vervelend dat je zolang ongi bent.. Nou, je bent er echt bijna vanaf nu! En die ovutestjes geven idd gelukkig WEL 2 streepjes, haha! ;) Ik voel mn borsten nog wel een beetje, is niet veranderd ofzo. Maar ja, ze zijn altijd wat groter na mijn eisprong. Ik verwacht eigenlijk niks deze ronde.

19. mlis

mlis Niet meer actief

foto net gemaakt.. :) test van gisteravond

20. mlis

mlis Niet meer actief

zou ik dan toch pas 8 januari een ei hebben gehad..dan zit ik nu op 8 dpo lijkt me beetje vreemd..??

Deel Deze Pagina