LH-piek + eisprong-pijn: Wanneer springt ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mlis

mlis Niet meer actief

hoi mc ja dan zitten we waarschijnlijk gelijk.. :) mijn camera doet het niet.. ik ga het proberen en anders moet ik ff kijken hoe ik ze erop ga zetten..!! die test van gister is net zo donker als die van jou maar vandaag was hij al een stuk donkerder..!!

Moon: succes we duimen gewoon heeeeeeel hard voor je..!!

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oh mlis, ik herken trouwens ook een kwaaltje van jou: Ik heb zoooveel honger, ik lijk wel een bodemloze put! ;) Hele dag al aan het vreten.. En dan zit ik ineens knetter-vol, dan ben ik even misselijk, maar een half uur later kan ik weer.. Pff!

3. mlis

mlis Niet meer actief

ja heb ik precies hetzelfde... hahahaha :Dvooral na het eten misselijk.. ik weet nog steeds niet waarvan ik moet uitgaan hoelang ik het ben..??

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
  5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @MC: Die zien er goed uit :D! Zijn beide testjes van vanmorgen?? Hoe reageerde je vriend eigenlijk? Vol ongeloof zeker? Ik ben zoooo blij voor jullie :)!
    Hier buiten gisterochtend die ene toiletkeer gelukkig geen bloed meer gehad en we hebben ook niet meer gevreeën. Staat vanavond weer op het menu, maar dan ga je ook meteen denken als het maar niet weer gebeurt?? Had in de loop van de dag wel een soort van buikpijn, maar toen ik in bed lag was het over dus kan mss ook zijn door het lang in een geforceerde houding te zitten ;).
    Ik had gisteravond ook nog getest ivm al een duidelijke streep, maar nu amper een streepje...zegt niets had ik vorige ronde ook en dan de andere dag weer een duidelijke streep. Ben benieuwd wat ie vandaag gaat doen. Hoop dat ik tegen het weekend mijn knaltest ga krijgen, kan ik eerst nog wat voorrraad inslaan :).
    Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat er helemaal niets achterblijft :)??

@Mlis: Hoe is het met jou? Hoe reageerde jouw vriend? En ik hoop snel een testje van je te zien. Ben nieuwsgierig...altijd ;)!

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Moon: Jup, beide zijn van vanmorgen vroeg :) Ik kon niet meer slapen en vond het ook wel leuk om met vriendlief samen te testen. We zijn allebei nog een beetje beduusd :p Maar denk dat we het nu wel mogen geloven!

Gelukkig geen bloed meer voor jou! Probeer nog maar even niet te denken of het weer gebeurt als je nu weer klust hoor, dat bevordert de zin ook niet echt, lijkt me. Wacht maar gewoon even af. Enneh, klinkt heel bekend, dat je het gevoel hebt dat er niks achterblijft.. Stom is dat he! Maar dat is slechts de vloeistof, de sterke zaadjes zijn daar al uit (zo moet je maar denken). Want die vloeistof hoeft je buik niet :D

7. mlis

mlis Niet meer actief

hoi meiden, sorry hoor was ff druk bezig om alles te regelen..ja vanmorgen weer getest en weer een stukje duidelijker.. vriendje..vind het spannend..mannen hahahaha
    vandaag een afspraak gemaakt bij verloskundige moet 3 feb heen en heb vandaag echocentrum proberen te bellen maar niet kunnen bereiken om een afspraak te maken om te kijken hoe ver ik ben..

mc jou testen zien er goed uit en moon succes met klussen ;)

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ mlis: Nu al gebeld voor een afspraak? Dat is snel! Tja, ik wacht daar denk ik toch nog even mee hoor.. :) Eerst maar eens die 4 weken voorbij..

@ Moon: Hoe is het nu met je? En met je ovutestjes?

@ hier: Mijn test van vanmorgen is echt overduidelijk, heerlijk! Dus begin het langzaam te geloven.. Al blijft het natuurlijk superspannend of alles goed gaat! Ben er niet heel bang voor ofzo, maar moet er toch een beetje rekening mee houden, vind ik zelf.

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
  10. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Gefeliciteerd MC! Geniet er van!!

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Mlis: Ik wil nog steeds een fotooooooo zien! Is wel spannend allemaal. Heb/krijg je al kwaaltjes??

@MC: Nou, die test van vanmorgen is zeker duidelijk :D! Gaat goed zo! Ik zou dat ook hebben, hoor, dat je voorzichtig bent. Zwanger worden is al 1 ding en dan moet het allemaal nog goed gaan...pfff.
    Hoe is het met jouw kwaaltjes?

Hier hebben we gisteravond weer geklust en gisteravond en vanmorgen (nog) geen bloed gezien, dus hopen dat het éénmalig was. Mijn ovutesten blijven raar doen, heb er vanaf zondag al 8 gedaan omdat ik ze niet vertrouw ;). De 17e en 18e leken ze al een beetje richtig posi te gaan, maar nu dus helemaal niet. Het zou voor mijn doen ook vroeg zijn, maar hoop toch dat het rond het weekend wel zo is.

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sanne: Dank je wel, ga ik zeker doen ;)

@ Moon: Vreemd dat je testjes zo raar blijven doen.. Heel irritant! Welk merk gebruik je ook alweer? Fijn dat er iig nog geen bloed is na het klussen, hopelijk blijft het zo!

@ Kwaaltjes: Al een dag of 4 de hele dag door honger. En m'n borsten zijn groter gebleven :D Ook merk ik toch wel dat m'n reuk wat beter is. Verder heb ik ook al een dag of 4 last van jeukende tepels, haha! Maar krabben is een beetje lastig, en voelt ook niet echt chill. Hier en daar wat krampjes en steekjes onderin m'n buik, maar ze voelen niet 'verkeerd' (zoals bijv. ongi-krampen). Heel erg spannend wat er daar allemaal gebeurt!!

13. mlis

mlis Niet meer actief

hoi meiden, nou net een cb digitaal er tegen aan gegooid en ja hoor zwanger 3-4 weken..ja had al een afspraak gemaakt omdat ik niet precies wist hoelang ik was..14 feb heb ik een echo ..
    klachtjes, ja misselijk met name na eten of drinken, blauwe aders op borsten maar nog steeds niet groter.. ook wat last van krampjes in mijn buik af en toe..eindelijk doet mijn camera het weer dus kan weer lekker fotos maken.. :) ook heeeeeel veel honger..dat is het ergste.. net gegeten uur later weer honger..hihihi

14. mlis

mlis Niet meer actief

dames ik heb fotos :) zie mijn fotalbum maar...ben zo happy..!!
    MC ben ook erg blij voor jou..!!
    moon succes met klussen en hoop dat je ons gauw mag volgen.. :)

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Mlis: Jouw testjes zien er ook goed uit :D! Kan me voorstellen dat je blij bent, zou ik ook zijn :)!
    En ik ben ook blij voor jullie! En ja, ik of wij eigenlijk doen ons best...althans proberen we want we zijn net weer begonnen....maar helaas heb je het niet voor het zeggen hè?! Het is weer even afwachten hoe mijn cyclus deze keer gaat lopen. Ik hoop nog een paar keer te klussen voordat ik mijn posi ovutest zal krijgen en dat dat niet lang op zich laten wachten ;).

@MC: ik gebruik de dipsticks van z&k. Ik test en klus gewoon door en dan zien we wel hoe of wat??!!

16. mlis

mlis Niet meer actief

ja ben ook blij maar ben wel verbaasd dat ik dan 7 dpo al een lciht positieve test had..aangezien mijn test aangaf 3-4 weken zwanger.. :) heb ik echt een supppppper laat ei gehad.. 3dec was mijn laatste mentruatie.. ??? :( pas dag 36 een ei??? is toch vreemd?? 7 dagen later positief?? ik hoop dat jij gauw een positieve ovutest kkrijgt.. en bij ons mag aansluiten.. :)

17. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    @ Mamacharlotte

Ik volg je al een tijdje omdat wij rond dezelfde tijd begonnen zijn met zwanger willen worden, en je al 2 lichte testen had gehad maar deze ziet er echt goed uit!!!!
    Dusssss uhh! Banner meid! Van harte gefeliciteerd en je hebt het verdient het is je gegund! Dikke knuffel!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Dikkebuik: Dank je wel meid, lief van je! Alles goed met jou??

@ mlis: Mooie testjes hoor :) We lopen volgens mij echt precies gelijk!

@ Moon: Oja, z&k. Tja, ik vind Sensitest gewoon altijd heeel relaxed, die is echt heel duidelijk. Misschien dat je die ook eens kan proberen? Tis maar een idee hoor! Maar ik hoop natuurlijk dat het niet meer nodig is voor je, na deze ronde! Succes met klussen! Zet 'm op! ;)

19. mlis

mlis Niet meer actief

hoi mc had je ook 8 jan je ei? zouden we dan gelijk lopen? mijn cyclus is langer dan die van jou..?? het is wel erg leuk als we gelijk lopen..

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Dat maakt niet uit, dat jouw cyclus langer is. Als we allebei op 8 jan ons ei hebben gehad lopen we inderdaad gelijk. Ik had ergens al mijn datum ingevuld en ik ben nu ook precies 3 weken en 6 dagen! :D

Deel Deze Pagina