LH-piek + eisprong-pijn: Wanneer springt ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mlis

mlis Niet meer actief

ik vind het erg leuk..wanneer is dan de uitgerekende datum?? ik heb hem maar op 1-10 gezet..

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja klopt, ik kom ook overal op 1 oktober uit, dus dat zal wel ongeveer kloppen :D

3. mlis

mlis Niet meer actief

MC ben zo blij voor jou..het heeft bij jullie wel ff geduurt.. bij mij niet zo maar vind het leuk dat we tegelijk zwanger zijn.. :)
    ik hoop dat het klopt en ik niet langer ben..ik heb gewoon dus een heeeeele lange cyclus gehad.. 3dec was mijn laatste menstruatie..toch wel bijzonder.. nog nooit gehad..;)

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ MC: ben je zwanger? Gefeliciteerd!!!!! Wat mooi zeg en in ronde 16. Heb je hulp gehad van medicatie of de gyn of iets dergelijks, of helemaal zonder hulp?

Wij hebben nog eens een tijdje gekletst in het topic 'verplicht klussen' (voor als je je afvraagt wie ik ben ;)), maar dat is voor jou nu niet meer van toepassing!

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ mlis: Thanks meis! Ik ben uiteraard ook blij voor jou :) Ik had deze cyclus ook iets bijzonders: ook een late eisprong (voor mijn doen)! :D

@ leentje: Dank je wel meis! Ja, ik ken je idd nog! Was een leuk topic, vond ik :D Ik heb geen medicatie gehad, alleen de basisonderzoeken en een HSG. Misschien dat die net de doorslag gaf. En heeeel veel geklust deze ronde :)

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Was zeker een leuk topic! :D

Echt leuk voor je dat je zwanger bent. Geniet er van!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Dat doe ik zeker! :D Ik voel me al heerlijk zwanger, zullen we maar zeggen, maar dat zegt vast wel dat het allemaal goed zit!

@ Moon: Hoe is het met je meis??

8. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hoi hoi,

Ja, ik heb het druk met het werk dus spiek af en toe wel maar berichtjes plaatsen effe wat minder. Zit nu ook te werken ;).

@MC: Het gaat dus goed met je :)?? Hier nog steeds wachtende op een ei. Ik had gehoopt dat ik sneller posi testen zou krijgen, maar helaas. Gisteren was ie bijna gelijk aan elkaar en vandaag weer ietsiepietsie lichter dus ga straks nog eens testen. Deze deed ook weer raar. Ik heb deze keer wel een slechte set gekregen :(. Hebben tot nu toe maandagavond, woensdagavond en zaterdagochtend (vrijdagavond veel te moe en in slaap gevallen ;):)) geklust. Ik gok dat ik woensdag (26e) mijn posi test ga krijgen en als dat zo is, dan begrijp ik weer iets van mijn cyclus...haha.
    Hier dus druk aan het werken, testen en klussen :D!

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Moon: Ik was al bijna bang dat je ons misschien ging verlaten, al die zwangeren.. ;) Maar gelukkig heb je het alleen erg druk.

Wat vervelend dat je nog steeds geen eitje hebt! Misschien een idee om toch eens die van Sensitest te gaan proberen? Die zijn superduidelijk! Wel een netjes klus-schema hoor :p
    Succes met al je werk, het testen en klussen ;)

@ hier: Hier gaat het nog goed, alles zit er nog in ;) Maar ik moet zeggen dat ik het heeel spannend vind of alles wel goed gaat. Ik ben 2 dagen bijna onafgebroken misselijk geweest, maar vandaag niet. Is dat normaal? Vandaag ook enorme buikkrampen gehad waardoor ik ook wel een beetje bang ben geworden hoor.. Het zal toch niet..? Straks gaat het mis :( Nou ja, ik wil niet klagend overkomen! Ik geniet van elk moment! Maar het blijft gewoon erg spannend :)

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hoi hoi,

Hoe is het hier dames? Erg stil zie ik...haha.

@MC: Hoe gaat het met je ongiklachten? Horen er ook bij hè, maar kan me voorstellen dat dat eng is. Zou ik ook hebben. Eerste streven is een goede echo, dan de 13 weken en zo maar weer verder. En dan ben ik nog geen eens zwanger...haha.

Hier nog steeds geen idee of mijn ei geweest is. Ik ga zo weer een testje doen. We hebben woensdagavond voor het laatste geklust. Gisteravond weer te moe (van al dat werken...viel gisteren overdag al bijna in slaap...haha) dus we wilden vanmorgen maar ging niet echt zeg maar. Maar dat maakt me ook niet echt uit, raar hè!? Dus nu even kijken hoe mijn testje is en dan mss later vandaag nog es proberen.
    Iig is het werk weer gedaan, dus nu weer wat rust in de tent.

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Moon: Ik was al benieuwd waar je was! ;) Maar wilde geen ongeduldig berichtje gaan plaatsen, omdat je het ook erg druk hebt/had.

Wat stom dat je niet weet of je ei al is geweest.. :( Wat zeiden je testjes tot nu toe? Heb je elke dag getest en zie je wel ergens een soort van piekje? En op welke CD zit je inmiddels? Sorry, wat een vragen ;) Maar kan me voorstellen dat je echt niet elke dag zin hebt om te klussen hoor!

@ mlis: Hoe gaat het met jou meis?? Alles nog goed? En hoe is het met de klachtjes?

@ hier: Zenuwen, we gaan het zo aan mijn schoonouders vertellen..! Erg vroeg, maar we willen ons geluk zo graag delen! Ik heb gelukkig niet enorm veel last van kwaaltjes, vind dat ik niet mag klagen. Ene dag gaat het beter dan de andere, en vooral 's nachts erg misselijk waardoor ik heel slecht slaap. Af en toe ook een flinke ongikramp, maar die is meestal na een paar minuten weer weg dan. Zo gek :) Maar nog niks van bloed/bruin verloren (alleen maar heel veel witte afscheiding), dus dat ik vast goed. Ook lekker pijnlijke tepels :p En vanmorgen (kon het niet laten) ook nog een testje gedaan, wat een licht controlestreepje zeg ;) (de teststreep is vele malen donkerder, die stond er eerder!) Mooie test voor 5 weken, hihi!

Fijn weekend meiden!

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @MC: Oe, dat is idd heel spannend! Ben benieuwd naar de reacties!! Hoe gaan jullie het vertellen? Op een speciale manier? Wisten zij al dat jullie bezig waren? Heb je het al aan meer mensen verteld? Nu krijg jij een heleboel vragen...haha!!
    Witte afscheiding schijnt heel normaal te zijn...om infecties e.d. te voorkomen (normaal ook maar nu dus nog meer). En die krampjes betekenen dat er van alles aan het veranderen is in je lichaam...hihi.

Hier nog steeds elke dag getest, zelfs 2x (vanaf het begin al) en ik dacht afgelopen maandag en dinsdag dat de strepen gelijk waren. Maar als ik kijk naar hoe ze opgedroogd zijn betwijfel ik dat weer. Dacht dat ik dan woensdag wel een knaller zou krijgen, maar niet dus hij was zelfs iets lichter. Tot nu toe een beetje hetzelfde, wel zichtbaar maar nog niet echt gelijk aan elkaar of een knaller. En verder voel ik het ook nergens aan, dus :$:(. Ik zit vandaag op dag 23, dus alles kan nog. In nov pas op dag 26 een knaller. Heb wel een beetje ongi-achtige buikpijn, dus geen idee wat er allemaal gebeurt. Zoals ik vandaag eerder ook al zei, ik kan me er op dit moment niet heel erg druk om maken ofzo....echt heel bizar.

Veel plezier met het vertellen en jullie ook een fijn weekend!!

liefs

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Moon: Ze weten inderdaad al dat we bezig waren. Toen we in juni vorig jaar naar het ZH gingen hebben we dat verteld. Ik heb het nieuws ook al aan mijn zusje verteld (en aan mijn baas). Mijn ouders weten het ook al, maar dat was nog niet helemaal de bedoeling en dat is ook helaas niet zo leuk verlopen.. Maar ja, we verheugen ons nu dus extra op het moment op s-ouders in te lichten zo :) We hebben niet een heel origineel idee, maar ik vond het wel leuk. Een fotolijstje met een tekstje daarin (die zal ik je even PB'en ;)) Vond ik wel heel schattig :) Ben heeeel benieuwd hoe ze gaan reageren!

Hmm, ik zou als ik jou was echt kijken naar de test net na de afleestijd. Eigenlijk moet je die dingen niet meer aflezen als ze droog zijn! Misschien heb je dan toch al je eisprong gehad? Stiekem? :p Want je had natuurlijk ook al je bloedverliesjes enzo.. Heb je je eisprong-puistje al gehad? ;) Haha! Heb je een foto van je testjes? Mocht het volgende maand nog nodig zijn, zou ik de Sensitest dipsticks eens proberen. Misschien dat die wat duidelijker zijn!

14. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Het is idd een schattige tekst :)! Ben benieuwd hoe ze gereageerd hebben. O, da's niet zo leuk dat je ouders niet leuk gereageerd hebben. Waren zij ook op de hoogte?? Hoop dat het snel goed komt!

Ik lees mijn testjes ook af als de wekker afloopt....haha....maar ik kijk ook altijd hoe ze er na een tijdje uitzien (ik bewaar ze ;)). Ik heb volgens mij nu een foto bijgevoegd. En anders staan ze ook in mijn album. Ik moet alleen nog effe updaten. Ik dacht dus dat de 2e test van de 24e en die van de 25e gelijk waren, maar vind het op de foto anders overkomen.

Nee, ik heb mijn eisprongpuistje nog niet gehad...haha. En gelukkig buiten die ene keer vorige week ook geen bloedverlies meer gehad. Het gaat dus een beetje "raar" deze keer.
    Ach we klussen en testen maar verder.

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Moon: Ik vind die testjes echt zo onduidelijk zeg.. Ik weet niet of dat nou het merk is, maar zelfs de controlestreep vind ik vaag! Maar ja, inderdaad nog maar even doortesten, als je ook wel eens een latere eisprong hebt gehad.. Wel goed dat het je deze ronde even wat minder lijkt te boeien, of dat je er wat rustiger onder bent.. Dat heb ik ook wel eens gehad hoor, zo'n ronde! Dat is wel fijn en lekker rustig ;)

@ schoonouders: Reageerden erg leuk :D Was erg fijn om het met ze te delen! Mijn ouders wisten er overigens ook van af dat we bezig waren.

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @MC: Ah da's wel fijn dat ze zo blij waren! Is het het eerste kleinkind voor je (schoon)ouders??
    Ik vind de testjes deze ronde dus ook raar, idd een lichte c-streep en de werking is anders dan de andere keren. Heb inmiddels een nieuwe set gekocht maar hetzelfde verhaal eigenlijk. Heb er nog maar 2....hmmm.
    Hebben vanavond toch maar even geklust. Schema tot nu toe: 17-19-22-24-26-29.

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Moon: Voor mijn ouders is het 't eerste kleinkind inderdaad, voor mijn schoonouders de tweede. Mooi klusschema hoor ;) Haha, dat je het zo goed hebt bijgehouden! Vreemde testjes.. word je ook niet echt wijs van dan zeg!

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @MC: Nou nog steeds geen duidelijkheid hoor....pfff. Streepje is nog steeds iets lichter dan de c-streep dus tja wat moet ik daar nou van denken!?!?
    Ik had zaterdag wel een grote mond over mijn bloedverlies. Hadden rond 9 uur 's avonds geklust en met het naar de wc gaan daarna nergens last van. Zo'n 4 uur later ga ik weer eens plassen en wat denk je: een klein streepje bloed. Niet zoveel als de vorige keer en ook zeker veel minder dan de vorige cycli, maar toch....zo irri.
    Hoe is het met je buikje? Groeit ie al lekker? Fotootje!?

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Moon! Wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid had.. :( Inmiddels wel?? Ik hoop het voor je, want die onzekerheid is ook maar niks! En dan toch weer wat bloedverlies.. Kwam het door het klussen, denk je?

Hier gaat het wel goed hoor, vind het allemaal zo onwijs spannend :) Maar nog geen buikje hoor, dat zal nog wel even duren ;)

20. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hee MC,

Wat fijn dat het goed gaat! Nog geen buikje?? Wacht maar...hihi. Morgen eerste echo? Spannend hoor! Ben benieuwd.

Hier idd nog steeds niet echt duidelijkheid gekregen. Ik denk dat het beetje bloed wel door het klussen kwam...het voelde inwendig ook een beetje raar :);).
    Na zaterdag niet meer geklust. Maandag en dinsdag geen zin, dus dachten dan gisteravond weer maar het lukte niet :(:).
    Ik heb een fotootje van de test van gisteren (met nog een aantal dagen) bijgevoegd. Een foto van het totaal staat in mijn album, maar is vanwege de donkerte gisteravond geen duidelijke foto. Mss dat ik er vandaag nog eens een maak. Ben benieuwd wat de test vandaag doet.

Deel Deze Pagina