LH-piek + eisprong-pijn: Wanneer springt ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ik ken het...hihi. Mijn vriend zegt altijd dat ik moet wachten totdat ik overtijd ben. Maar ja, het is mijn lichaam en voel dan van alles en wil weten waar ik aan toe ben...pfff lastig, hoor!
    Was eigenlijk ook een beetje benieuwd naar je webwinkeltje?? Ik begrijp het ook als je dat niet wilt hoor ;)!
    Succes morgen....euh straks! Laat je het wel weten??

2. mlis

mlis Niet meer actief

hoi dames, mag ik me ook bij jullie aansluiten wat betreft "natter" hihihi dan met de pil...ik heb er idd ook weinig voor nodig en het gaat ook veeeeeel makkelijker..
    iemand al getest?
    ik heb nog steeds me ei niet gevonden, ik hoop niet dat ik hem idd gemist heb..ik test de laatste 2/3 dagen 2 keer per dag..maar nog niets te zien..ik zal ff een foto maken dat jullie er naar kunnen kijken..

xxx

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @MC: En?

@Mlis: Hihi...ja erg hè?! Dat is dan weer het voordeel van zo'n forum, je kunt gewoon ongegeneerd over gênante onderwerpen praten. Waar is je foto? Ben benieuwd. Ik ga nu ook een testje doen. Vraag me af of ie al wat donkerder is.
    Euh, vorige keer in het begin had ik amper een streepje en dat werd op een gegeven moment wel wat duidelijker maar varieerde niet heel erg. Bij mijn knalposi test kleur de t-streep al paars op terwijl de urine nog naar de c-streep aan het trekken was, dus het kan nog steeds hoor! Je moet pas 2x gaan testen als je een twijfeltest hebt joh, anders kost het zoveel geld ;)! Dan kun je hem echt niet missen, hoor. Op welke dag zit je?

liefs,
    Moon

4. mlis

mlis Niet meer actief

op dag 19..
    ik wilde een foto maken maar batterij is leeg..dus nog ff geduld.. :p
    ik blijf nu 2a3 x p/dag testen.. ja kost ook veel geld maar heb ik er wel voor over deze maand.. ik ga ff me batterijen testen en een foto maken..

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ik zit vandaag op dag 16. Vorige keer dacht ik op 13 nov een posi test te hebben. Ik gewoon doortesten en op 16 nov weer posi (donkerder dan de 13e) dus klussen en getest t/m 18 nov. Denk je op de wachtbank te zitten, krijg je op 23 nov steekjes en dan hoop je dat er iets gaande is. Ik dus wederom een ovutest gedaan en toen dus pas de knalposi test...ook op 24 nov en op de 25e was ie al wat lichter maar vond hem nog wel redelijk posi. Wij weer aan de klus dus, was pas dag 26 en 27. Weet het ook allemaal niet meer, hoor! De t-streep was nu weer wel licht aanwezig....zucht.
    Jaja, ik ben ongeduldig hoor :p!

6. mlis

mlis Niet meer actief

nou moon ik ook hoor, ik heb nu ook buikpijn..beetje krampachtig gevoel in me buik..maar nog geen knaltest..miss heb ik mijn ei wel gemist maar wel al vanaf zaterdag elke dag geklust dus toch wie weet raak?? zondagavond was klussen erg gevoelig maar ja wat moeten we ervan denken..? :p
    of miss heb ik hem wel niet gespot met testen omdat ik overdag heb getest en hij miss savonds is geweest?

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Heb je al een foto kunnen maken? Ben benieuwd. Mss buikpijn door het vrijen??
    Kan zijn dat je nu wel eisprongpijn hebt maar pas morgen of overmorgen springt, dan kun je nog een posi test krijgen. Maar als jij al 2 à 3 keer per dag test, kun je hem volgens mij niet missen hoor ;)!?

8. mlis

mlis Niet meer actief

hoi moon, ik heb een paar foto's gemaakt maar zijn niet echt duidelijk,, nee ik had die buikpijn al voordat we gingen klussen.. ik heb nu sinds 2 dagen pas dat ik 2 p/dag aan het testen ben..dus het kan zijn dat hij ergens vorige week is geweest toen ik maar 1 x p/dag teste..?? ik probeer ze ff op de computer te zetten.. me batterijen willen niet mee werken..gooi ze af en toe weer in de oplader maar zijn dan ook zo weer leeg.. :p
    nu ff 20 min iin oplader dan zet ik ze erop..

9. mlis

mlis Niet meer actief

moon, heb geprobeerd foto's te maken maar de streepjes zijn te licht voor op de foto.. ik heb om 17.00 uur weer getest en was een stuk donkerder dus denk dat ik vandaag of morgen wel een positieve test in handen heb..zit dan op dag 20..hopelijk komt het goed.. :D het streepje komt al aardig in de buurt van de controlestreep.. dus duurt niet lang meer..:D

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Mss dat ik dan toch gelijk krijg :D!? Ik had dit op de eerste pagina al neergezet, heb ik ergens gevonden, maar mss dat dat wat verduidelijking geeft.
    "Een LH-piek duurt 48-50 uur. Ovulatie treedt op 34-36 uur na het begin van de LH piek. Ovulatie vindt plaats 10-12 uur na het maximum van de LH piek."

Ze zeggen dat een ovutest een hulpmiddel is, maar af en toe wordt je er toch niet veel wijzer van hè!?
    Maar dan denk ik idd dat ie eraan komt. Test je wel elke dag op hetzelfde tijdstip?
    En voor de foto: gebruik je het bloemetje? Dan kun je close-up foto's maken.

11. mlis

mlis Niet meer actief

bijna elke dag rond 16.00 uur getest.. gister getest om 10.00 en en 16.00 uur...vandaag om 10.00, 13.30 en 17.00 uur en die van 17.00 is al donkerder dan die van de rest van de week.. ik heb geen bloemetje op mijn camera..ik merk als ik foto's van dichtbij maak dan zijn ze niet sscherp.. ik krijg het niet voor elkaar..foto geplaatst in mijn album maar die van 17.00 staat er niet bij..

12. mlis

mlis Niet meer actief

ik denk gewoon dat ik een late ei heb.. en jij gelijk hebt uiteraard :p

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Euh...dan weet ik het ook niet. Mijn testen lijken ook een beetje op de onderste van jou (wat ik zo op de foto zie, want in het echt zijn ze mss wel donkerder).
    Op internet wordt geadviseerd pas na 12.00 uur te testen en in de gebruiksaanwijzing staat vanaf 10.00 uur, dus grrrr :x wat is nou correct/beste??
    Jammer dat de laatste test er niet bij stond, ben ook wel benieuwd hoe donker dat ie nu is.
    Wil je wel nog een advies geven, gewoon doorgaan met testen. Ik ben de allereerste keer te vroeg gestopt, omdat ik dacht dat mijn eisprong (adhv slijm) al geweest was en mijn testjes lichter werden maar ws varieerde de t-streep gewoon van dag tot dag.
    Hoop voor je dat ie morgen echt knalt :D!!

14. mlis

mlis Niet meer actief

moon ik heb nog een foto geplaatst in mijn album daar zit de laatste ook bij maar die is wel wazig maar je kan wel een streep zien..de onderste is van 17.00 uur.. ja overal staat iets anders dus wat moet je aanhouden.. :p ;)

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Haha...ja hij is idd wazig. Zijn dit andere testen??

16. mlis

mlis Niet meer actief

dit zijn de duidelijkste testen, 1 van gister en 2 van vandaag.. de rest heeft een heeeeeel licht streepje..

17. mlis

mlis Niet meer actief

moon zie je op die onderste een beetje een streep of zie je niets..?? als ik kijk zie ik wel een streep die al aardig gekleurd is het is alleen jammer dat de foto erg wazig is..
    voordat ik ging testen om 17.00 uur had ik wel last van de re-kant van mijn buik (laag) zou dit een begin kunnen zijn dat hij elk moment gaat springen??

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ik bedoelde eigenlijk of het een ander merk is? Want op de eerste foto hebben de testen een blauwe streep en op de tweede foto zie ik dat niet :(.
    Ik zie wel iets van een streep op de bovenste en onderste test, maar ik kan zo niet bepalen of ie al bijna net zo donker als de c-streep is.
    Die pijn zou mss wel kunnen? Wat voor pijn is het? Na het maximum van de piek volgt de eisprong binnen 10-12 uur. Geloof ik dan als ik dat stukje tekst teruglees.

19. mlis

mlis Niet meer actief

beetje prikkerig/stekend gevoel.. en heb al 2 dagen beetje krampachtig gevoel in me buik.. de testen zijn het zelfde maar heb het blauwe stukje eraf gehaald om de datum erop te zetten ;)

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Helaas, mijn testje was negatief vanmorgen ;) Toch baalde ik wel een beetje, al was het wel vroeg natuurlijk..

@ Moon: Ik heb je even ge-PB't voor mijn webwinkel-adres ;)

Heel begrijpelijk dat je vriend zegt dat je moet wachten tot je overtijd bent.. Als je echt zwanger bent, dan ben je dat dan natuurlijk ook, dus je mist niks ;) Maar ik wil het gewoon weten.. Het gevoel zegt wat anders he! Ik heb het idee dat ik al in 2 rondes een vmk heb gehad, maar ik ben blij dat ik het iig weet..

@ mlis: Welkom hier! Jullie hebben gezellig gekletst hier vandaag :D Ik heb niet alles gelezen, maar hopelijk heb je gauw je ei!!

Deel Deze Pagina