@Mlis: Ah, op die manier...hihi. Anders wordt het lastig om ze met elkaar te vergelijken, hè! Ja, het zou best kunnen hoor dat het eipijn is. Bij mij 2 keer het gevoel gehad dat er iets op openscheuren stond...echt heel pijnlijk. Kon bijna niet zitten, lachen of wat dan ook en dat duurde de hele dag. Precies 14 dagen later ongi, dus dan moet het wel mijn eisprong geweest zijn. Vorige keer had ik dus steekjes linksonder en deed een ovutest en hij was knalposi, dus ik weet het niet. Hoop wel dat ie (en de mijne) snel komt . @MC: Ach, wat jammer . Maar het zegt nog niks natuurlijk. Heb je ook nog geen bruin- of andere kleurverlies?? Morgen ook weer een spannende dag bij de gyn? Succes iig. Bedankt voor je pbtje...ik zal eens een kijkje nemen . Ja, we zijn druk beziggeweest .
@ Moon: Tja, balen he! Maar het kan idd nog alle kanten op. Vandaag nog geen bruinverlies gehad. Ik ben benieuwd wat morgen weer zal brengen. Ik ga de gyn echt bekogelen met allemaal vragen, dus heb er zin in
Het is stil hier vandaag! @MC: hoe was het bij de gyn? Al ongi, of nog steeds niet? @Mlis: hoe was je ovutest? Al een knaltest?
Hee meiden! Sorry, ik was vandaag nog niet veel online geweest. We hebben nu de standaard vruchtbaarheidsonderzoeken allemaal gehad en die waren goed. Omdat ik in de 3 maanden na de HSG een grotere kans heb op een zwangerschap, stuurt hij ons nu voor 6 maanden weg om zelf proberen.. Pas als het dan nog niet gelukt is, mogen we terugkomen.. Wel geeft hij ons 80% kans dat het in die 6 maanden zal lukken (damn, doe mij maar gewoon die 100%!! Zal je net zien dat we dan bij die 20% horen..).. Ik was toch wel benieuwd waarom hij geen samenlevingstest gaat doen. Hij vertelde dat ze dit al een hele tijd niet meer doen, omdat ze volgens hem zinloos zijn en omdat dit niet de kans op zwangerschap verhoogt. Erg vreemd hoor..!! Nou ja, al met al nu dus weer verder proberen, in ieder geval voor 6 maanden.. Het was niet compleet onverwachts, maar vind het toch wel jammer hoor! Tot nu toe zijn we er snel bij geweest, maar een half jaar is toch best veel.. *dubbele gevoelens* @ ongi/bruinverlies: Nee, nog niet (gelukkig!!), maar wel ongi-gevoelens..
Gelukkig dat alle onderzoeken goed zijn . En 6 maanden klinkt idd lang, maar dat komt ook omdat je het zo graag wilt denk ik. Als ik kijk naar mezelf als het weer niet gelukt is, maar dan speelt ook nog eens mee dat ik een lange cyclus heb en je soms meteen een hele maand oversla . Wel fijn dat je weet dat je 80% kans hebt...oké 100% is idd beter, maar de kans is heel groot, toch?!? Wat ik me ook afvroeg is, zijn jullie bezig voor een eerste kindje? Maar goed, we hopen gewoon dat het nu raak is !! Hier nog geen knaltest helaas.
Inderdaad, 6 maanden klinkt heel lang.. Dat zijn 7 rondes voor mij dacht ik.. Pff! Nou ja, we gaan gewoon keihard duimen! Wij zijn inderdaad bezig voor een eerste kindje Jullie ook? Ow, balen dat je nog geen knaltest hebt! Welke CD zit je nu?
Ja, wij zijn ook voor een eerste kindje bezig. Ik zit vandaag op dag 17, valt nog wel mee...hihi. Het is maar goed, dat ik nu geen knaltest heb...vriend en ik zijn niet zo gezellig :x. Al een paar dagen snel geïrriteerd.....hoop dat het werk- en kerststress is. Zijn jullie trouwens al lang samen?
Ojee, beetje spanningen? Is het vandaag al wat beter? En nee, klussen als je een beetje geïrriteerd bent naar elkaar is echt 'not done'.. Dus maar goed dat eitje nog even op zich laat wachten.. Hopelijk gaat het gauw weer helemaal goed tussen jullie en was het inderdaad slechts wat stress, en laat die positieve ovutest maar komen!! Wij zijn trouwens ruim 4 jaar samen en sinds deze zomer verloofd En jullie?
Is idd niet fijn om zo te doen tegen elkaar en zeker niet als je een kindje wilt, maar goed gisteravond afgesproken dat we (hij dan, hè ) weer normaal gaan doen. Niet meer geklust, het had wel gekund maar toch een beetje moe en het was al zooo laat. Tja, ze zeggen dat goedmaak-seks de beste seks is, maar dat hebben wij al heeel lang niet gehad dus zou het niet meer weten...hihi. Wij zijn 7,5 jaar samen....pfff, zou het de 7-year itch zijn??? Hoe gaat ie met jou? Al klachtjes? Nog steeds geen bruinverlies? Ongigevoelens kunnen ook weer van alles betekenen, hè!? Ben benieuwd...hoop het echt voor je/jullie!! Duim, duim, duim
Haha, goedmaakseks.. Tja.. Ik blijf dan toch nog altijd een klein beetje boos/geirriteerd, en dan kan ik het echt niet hoor.. Dus goedmaakseks hebben wij sowieso nooit De 7-year-itch.. Is het zo ernstig dan? Wij hebben denk ik eens in de 3 maanden wel eens een irritatie/meningsverschilletje, dat is ook gezond! Hier nog geen bruinverlies, maar wel ongigevoelens (lichte ongi-pijntjes enzo), die heb ik ook al een paar rondes rond deze tijd gehad en tot nu toe betekende het helaas niks.. Dank je wel voor het duimen!! Ik duim dat jij gauw een eisprong krijgt! Wachten op je eisprong lijkt me ook niks (al ken ik dat niet, bij mij zitten er 3-4 dagen tussen ongi en eisprong ofzo.. )
Nee, zo erg is het niet hoor ! Bij ons is er geen "regelmaat" in de irritaties/ruzietjes. Wel vaak ook snibbig voordat ik ongi moet worden....hmm. We hebben nu gewoon last van stress. Ik heb kerststress, omdat mijn schoonouders blijkbaar hier komen eten. Moet ik een heel kerstmenu in elkaar flansen en achter de boodschappen aan gaan rennen (met dit weer) en straks koken. Oké, vriend helpt dan wel mee, maar schoonma is best kritisch. Vriend heeft werkstress, die heeft vandaag laatste dag (voor vakantie) en moet nog veel werk verzetten. Daarnaast hier thuis nog opruimen en schoonmaken....druk, druk, druk dus blegh. Jullie nog gefeliciteerd met jullie verloving. De batterij van laptop was leeg, dus heb snel bericht geplaatst en laptop afgesloten...hihi. Ben benieuwd naar mijn ovutest vandaag. Had gisteren een beetje pms-achtige klachten . Geen bruinverlies is goed....wegblijven, tenzij het van de innesteling is.
Ook wel logisch dan, dat jullie een beetje stress hebben hoor! Vervelend toch he, dat er voor die leuke kerstdagen toch zoveel stress bij moet komen! Hier heel gezeik gehad waar we allemaal naartoe zouden gaan, ouders die ineens andere plannen hadden (en mijn ouders zijn sinds vorig jaar gescheiden, nog meer rompslomp om ze allebei te verblijden met een bezoekje..).. *zucht* Kerst hoort toch leuk te zijn!! Thnx voor de felicitatie PMS-achtige klachtjes? Dat is vreemd.. Nou ja, je lichaam kan je zo voor de gek houden, dat heb ik inmiddels ook gemerkt hoor! Heel vervelend..
Ja, jammer hè!? Ik verlang zo vaak terug naar die onbezorgde en lange kerstdagen van vroeger als kind. Vind dit een hele leuke tijd en leef er ook altijd naar toe. Alleen nu al 2 jaar door omstandigheden gaat dat niet helemaal zoals ik dat dan wil, maar ja. En daarnaast vliegen die dagen voorbij , vroeger duurde ze een eeuwigheid. Het blijft idd altijd compromissen sluiten. De ene kerstdag bij mijn ouders en de andere met mijn schounouders. Dan zijn kerstavond en oudjaarsavond nog een probleem...hihi. We wisselen oudjaar in principe elk jaar af. Kerstavond meestal toch met mijn ouders. Nou, hier gaat het spannend worden....ongeveer half uur geleden ovutest gedaan en de streepjes zijn gelijk aan elkaar. Ik denk dat die pms-achtige klachtjes (gisteravond begonnen) dan mss toch met een naderende eisprong te maken hebben. Het is dan ws toch een vruchtbare kerst...hopen dat ie zijn vruchten ook afwerpt . Nu wil ik vanavond nog een testje doen. Ben nu bang dat ik het de afgelopen dagen toch niet goed aangepakt heb...haha. Qua testen en seksen...hadden we gisteravond toch maar. Zou wel mooi om de dag geweest zijn (za-ochtend, ma-ochtend en dan gisteren), maar vandaag iig wel klussennnn.
Ja, het is vreselijk dat er eigenlijk maar 2 kerstdagen zijn, want het is altijd net te weinig! Wij weten eigenlijk nog niet wat we met oud&nieuw gaan doen, ik ben benieuwd wat het gaat worden! Oh, wat spannend Een positieve test dus!! Jeej! Balen dat jullie dan gisteravond niet hebben geklust idd, maar het is zeker nog niet te laat! Nu is de beste tijd, dus ga ervoor vanavond Ik had trouwens vanmorgen toch weer een testje gedaan, en daar zag ik toch wel een heeeel licht streepje op.. Pff, spannend! Terwijl ik eigenlijk de hoop niet meer wilde hebben..
Oeeeee, dat is ook heeeel spannend! Zou wel gaaf zijn, jij vandaag een posi zw.test en ik een posi ovutest. Heb je nog testen in huis? Wanneer ga je weer testen? Heb je een foto? Ja, hij lijkt mij ook posi maar vorige cyclus heb ik dus meerdere posi testen gehad tijdens mijn cyclus. Ik hoop dat het idd niet te laat is. We gaan vandaag zeker klussen. Mss bespring ik vriend wel als ie thuiskomt...hihi. Morgen zijn we allebei vrij, dus wordt ook maar vrijen denk ik. Krijg je dat weer....wanneer het beste is om nog te klussen. Elke dag is ook weer niet goed, maar je wilt ook geen kans voorbij laten gaan. Zucht....
Ik maak normaal altijd wel foto's van mijn testjes, maar deze is zo doorgelopen dat er bijna niks meer te zien is.. Zo vies ziet het eruit! Helemaal geel.. Bah! Ik wil morgenochtend toch wel weer een testje gaan doen, vriendlief neemt ze zo voor me mee na zijn werk Ja, dat is echt vervelend he, dat je in je hoofd een heel schema maakt wanneer de seks het beste zou zijn.. Lekker romantisch Ik denk in iig 1 ronde dat ik wel heel even zwanger ben geweest, en toen had ik mijn vruchtbare week tijdens onze vakantie. Toen hebben we ook echt ontzettend veel seks gehad Het boeide me op dat moment ook echt even niet of het goed was of niet. Maar blijkbaar heeft het toch geholpen toen
O, dan heb je nu nog geen zekerheid ?! Wel fijn dat je vriend achter de testjes aangaat . Hier snap ik het weer niet. Heb tegen half 7 weer getest en had nu amper een t-streep . Vorige keer had ik 2 dagen een echte knaller en de derde dag was ie nog redelijk posi (net als vanmiddag). Hoop dat ie toch nog positiever gaat worden. Ga zo vriendje maar even bespringen...hihi . Ben benieuwd naar je volgende test .
En heb je nog getest?? Ben benieuwd. Hier snap ik er weer niks van. Gisteravond laat nog geklust, zo'n 20 min of iets langer blijven liggen en toen naar de wc gegaan. Niets aan de hand verder, maar vanmorgen toen ik naar de wc ging....heel veel slijm (sorry en onsmakelijk) en wat bloed erin. Ben bang voor een herhaling van vorige cyclus. Toen had ik 16 nov 2 gelijke strepen, dus wij 17 nov 's ochtends gevreeën en daarna meteen bloed gehad. Maar ook meteen 3 dagen bloed- en bruinverlies gehad met buik- en rugpijn, ook klussen zat er toen niet meer in. Hoopte toen op een ovulatiebloeding, maar uiteindelijk op 23, 24 en 25 nov dus (knal)posi testen gekregen dus . Je zou toch denken dat als het van het vrijen komt er dan toch gisteravond al bloed zou zijn geweest en dat het nu dan bruin ofzo moet zijn?? Word dus weer afwachten en verder testen....zucht. Excuses voor mijn lange relaas!