LH-piek + eisprong-pijn: Wanneer springt ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen!

Volgens mij is het wel normaal dat je piek-maximum (dus een posi test) niet zo lang duurt hoor! Ik ben ook altijd blij als mijn test positief is, dan weet ik tenminste dat ik die echte max. piek niet gemist heb :) Nog lekker geklust gisteren? :p

Wat vreemd van die bloeding joh! Ik heb er helaas geen ervaring mee, dus zou je niet kunnen helpen.. Is het veel bloed? Ik denk dat je je er niet al teveel zorgen om moet maken hoor. Ik heb van mijn gyn te horen gekregen dat je zo makkelijk een beetje bloed kunt verliezen door alle hormoonschommelingen in je lijf, niks aan de hand (volgens hem :D).

Ik heb nog wel getest, maar er was echt bijna niks op te zien, dus ik geef het op :( Mijn lichaam zegt ook al een paar dagen aan alles dat ik ongi ga worden, dus eigenlijk zit ik mezelf misschien voor de gek te houden met die testjes (maar waarom zijn ze dan niet gewoon spierwit??). Ik moet wel zeggen dat ik er net echt even flink doorheen zat daardoor.. Heb zo zitten huilen. Waarom is het nou al 15x niet gelukt? Wat is er mis? Pff..

Nou ja, na al mijn relaas ;) wil ik je nog even heeele fijne feestdagen wensen (ik gok dat ik wat minder online ben), hopelijk geniet je ervan!! En dat 2011 maar helemaal ons jaar mag gaan worden!!!

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Goedemiddag :D,

O, maar je test is niet omowit?? Wat zie je dan wel? Mss dat jij één van de vrouwen bent die 's middags of 's avonds duidelijkere testen hebben?! Of mss pas posi test als je overtijd bent. Als de innesteling later plaatsvindt, kun je ook pas later posi testen. Nog niet ongi? Geen bloed (bruin), geeft moed :)!
    Ik begrijp dat je er verdrietig om bent...was ik laatste keer ook en dat was nog maar ronde 3, dus ik kan me enigszins voorstellen dat je echt verdrietig bent hoor :(!
    Kop op meid, een dikke kerstknuffel van mij :) en het kan nog steeds, toch!? Mss wat later op de dag nog een testje doen?

Hier geen bloed meer gehad (gelukkig, want vorige keer bleef het) en het was niet veel. Het was veel doorzichtig slijm met daarin een plek met wat bloed vermengd met slijm. Kun je het nog volgen :$? Heb nu wel wat steekjes hier en daar af en toe en mijn test van 14.45 uur was weer posi (denk toch iets donkerder dan gisteren) maar iig wel 2 gelijke strepen. Wil vanavond toch nog eens testen en uiteraard ook seksen...hihi. Maar ja, dan ben ik tegelijkertijd ook bang dat ik weer bloed krijg. Waarom hebben ze het zo lastig gemaakt??

Jij ook hele fijne feestdagen en ik hoop dat jij er ook een beetje van kan genieten!! En dat wij idd volgend jaar mogen knallen met onze testen :D!
    Ik zal nu ook wel minder online zijn denk ik. Ws 's avonds even kijken voor het slapen gaan of 's ochtends voordat de hele kermis begint...haha.

liefs,
    Moon

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Thnx voor je opbeurende berichtje meis! Helaas ben ik vannacht vreselijk ongesteld geworden :( Ik vond die testjes ook echt te licht om er iets van te denken.. Helaas, ronde 16 alweer!!

Gelukkig is het bloed nu weer weg! En ik kan het volgen hoor, heb er een beeld bij, hihi ;) Wat raar dat je weer een positieve test had toch! Welke testjes gebruik jij eigenlijk? Vervelend dat je tijdens het seksen dan toch weer bang bent voor bloed, dan ben je ook niet echt ontspannen aan het klussen he.. Maar het is dus meegevallen dit keer?

Nou, ook een dikke kerstknuffel voor jou! Ik ben ook wat minder online nu hoor, lekker kerst vieren met de familie! ;) En 2011 wordt hoe dan ook ons jaar, we houden hoop!

Liefs, MC

4. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Balen Mc!! Heel veel succes in de volgende ronde!!!

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ mams: Dank je wel meis! Hoe gaat het met jou? Nog niet ongi..? Ik duim voor je! Fijne dagen!

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Goedemorgen,

Ahhh, neeeuh! Dat vind ik echt zo vreselijk jammer en balen :x:(!! Echt niet leuk en het nieuws wat ik gehoopt had. Pfff...had gehoopt te zien dat je een nieuwe test had gedaan die posi was :(. En dan ben je ook nog hevig ongi (met kerst) ook? Heviger dan normaal?? Dikke knuffel!! Hoe lang duurt jouw ongi meestal??

Hier geen bloed meer gehad, ook niet na het klussen van vannacht :). Nee, dat is niet ontspannend seksen....hihi. Ik gebruik de dipsticks van zwanger&kids. Vorige cyclus 2 dagen knaltesten en nog een dag ongeveer gelijk aan elkaar. Nu dus (tot nu toe) weer 2 dagen 2 gelijke strepen. Gisteren wel iets donkerder trouwens. Ik heb wel vaker gezien hier op het forum dat meerdere dagen posi getest wordt, dus dan zal dat bij mij mss ook zo zijn?? Ik ga er vandaag uiteraard weer één doen.

Meid, ik ga er ook vandoor. Moet nog eten, douchen, cadeautjes inpakken én opruimen en schoonmaken voor morgen. En dat alles voor 14.00 uur, dus :$....stress.

Heel veel gezelligheid en liefde deze dagen!!

liefs,
    Moon

7. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Hier nog geen ongi.. Wel vanaf donderdagavond al kramp.. Dacht eigenlijk ook dat k vrijdagochtend wel ongi zou worden.
    Vanmorgen maar voor de zekerheid tampon gebruikt, net gecheckt en die is op 1 lichtbruin drppeltje na schoon. (Sorry hoor haha) maargoed ik ga er gewoon vanuit dat het vandaag of morgen doorbreekt omdat de kramp er nog steeds is...
    Heb donderdag voor t laatst getest die was negatief..

Thanks voor het duimen! kan het gebruiken

8. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hoi hoi,

@MC: Hoe is het met jou meid? Is je ongi al minder hevig? Toch een leuke eerste kerstdag gehad?

@Mams: Ook spannend dus, hè!? Wanneer ga je testen?

Hier gisteren om 12.15 uur weer een ovutest gedaan en hij was knal...heb dus tot nu toe 3 dagen posi getest. Het zat er niet in dat we konden klussen voordat we op visite gingen, dus ik zat de hele dag en avond op hete kolen...haha. Gedurende de dag kreeg ik ook veel pijn linksonder, dus kon het ook niet echt loslaten. Thuisgekomen toch nog even aan de klus (half 3 :$) gegaan. Had overigens gisteravond vanaf 22.00 uur weer steeds een beetje bloed?? En vanmorgen ook weer, maar de pijn is volgens mij weg dus ik denk dat ik vannacht mijn eisprong heb gehad. Ben benieuwd, we hadden vrijdagnacht ook nog (ook rond half 3...pfff) geklust, dus hoop dat het voldoende is....want vandaag of vanavond daar heb ik denk ik toch niet zo'n zin in.........
    Goed, ik ga gauw hier aan de slag. Tot later!

9. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    @ Moon; hier gistermiddag ongi doorgebroken.. Dus vol goede moed op naar ronde 8.
    Las laatst iets over 'smeppen' dus ga dat in januari maar proberen haha vind vriendlief vast niet erg :D

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hoi meiden!

@ mams: Ohhh wat balen meis :( Vervelend he, ook net met die kerst zo ongi zijn!

@ Moon: Mijn ongi is helaas heel erg heftig, dus ben weer vreselijk aan het bloeden en heb ontzettend veel pijn :( Ik ben er gisteren echt ziek van geweest (zat lekker bij m'n schoonouders..) en kon niks binnenhouden. Ik hoop maar dat het gauw wat minder wordt, want een leuke kerst is anders, op deze manier!

Jij hebt dus je eipijn nu echt wel gehad? Wat vreemd dat je zolang positieve testjes hebt! En dan dat bloed, ook lekker irritant. Nou ja, zolang het niet megaveel is zou het toch niet zoveel kwaad kunnen denk ik.. Jullie hebben iig flink je best gedaan weer met klussen, nu maar weer (heeeel lang :() afwachten he..

Gek idee dat ik volgende week ook alweer aan de klus ben!

Dikke knuffel voor jullie!

11. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Idd ongi en kerst gaat niet best samen...
    Flink wat paracetamol dr tegenaangegooid hier

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ohh, ik wou dat er ook maar een pil was die hielp.. Hier komt alle pijn overal doorheen, echt vreselijk. Daarnaast voel ik me vaak ook beroerd van die pillen, paardenmiddel zijn 't! Nou, nog even volhouden, dan is het weer voorbij en zijn we weer aan de klus.. :p

13. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Woow zo heftig? Bij mij werken pijnstillers gelukkig prima.. De ongipijn is na mn zwangerschap ook nooit meer zo heftig geweest als daarvoor (thank god!) sterkte nog ffies hoop dat t snel over is;)

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Dank je wel! Ik hoop het ook, kunnen we weer aan de klus ;) Wel leuk dat we weer gelijk lopen trouwens!

15. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Ja idd ik heb mijn ei alleen pas op dag 18.. Blehhh 31 dagen cyclus..

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hallo dames,

Het zit er weer op...die 2 dagen vliegen echt voorbij hè!? Het kerstdiner vandaag was iig geslaagd (als ik mijn schoonouders moet geloven) dus gelukkig maar. Had vanmorgen al wat voorbereidingen getroffen en stress gehad, maar in de aanwezigheid van schoonouders ging alles wel goed :D.

@Mams: hè, balen zeg :(! Ook al ongi met kerst :(! Heb je er veel last van?

@MC: ben je altijd zo ziek van je ongi? Dat is wel heel vervelend zeg! En dan ook nog bij je schoonouders :(, dan voel je je ook niet happy de peppy. Heb je ook ibuprofen geprobeerd? Klinkt idd raar dat je volgende week alweer aan de klus mag. Zo snel...hihi.

Knuffel voor jullie!

Hier vandaag (vanmorgen en vanmiddag) nog een beetje roze afscheiding gehad. Gisteravond laat (rond 1.00 uur) nog een ovutest gedaan en die was ook nog knal, terwijl ik dus enorme pijn had :$. Verwachtte daardoor geen knaltest meer, maar ja ws heb ik dan vrij snel na mijn piek mijn eisprong?? Mijn ovutest van 14.00 uur vandaag was weer minder posi, dus nu hopen dat we goed gemikt hebben.

17. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    @Moon; ik heb altijd alleen de eerste dag pijn.. 2e dag nog n beetje beurs en 3e dag alleen nog wat oud bloed en dan is t klaar..
    Voor mn zwangerschap duurde het alrijd 6 dagen dus ben blij dat t gehalveerd is :)

Denk dat je inderdaad gewoon snel na je piek je eisprong heb gehad.. Hoop dat het gelukt is!!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ mams: Oh, wat vervelend dat je nog zo lang moet wachten op je ei.. :( Maar wel weer heerlijk trouwens dat jij zo'n korte ongi hebt! Hier 6-7 dagen meestal.. En heb jij al een kindje, als ik het goed begrijp..?

@ Moon: Inderdaad, die 2 kerstdagen vliegen voorbij, maar ik moet zeggen dat ik het wel altijd meer dan genoeg vind hoor! ;) Gelukkig was het in ieder geval geslaagd!

Ik ben inderdaad elke maand zo ziek van mijn ongi, daarom zie ik er ook altijd zo tegenop! Ik heb eigenlijk alles wel geprobeerd qua medicijnen. Wat ik nu slik hebben ze in het ziekenhuis aangeraden, iets 'sterkers' is er niet.. Maar zelfs daar komt de pijn doorheen helaas. Nou ja, tis voor een goed doel.. *zucht*

Weer roze afscheiding? En ik blijf het toch ook wel vreemd vinden dat jij zoveel LH-pieken lijkt te hebben.. En die pijn, is dat niet gewoon je rijpende eitje die je zo goed voelt? Ik hoop ook dat jullie goed gemikt hebben!

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Mams: Is idd wel lekker dat je 3 dagen ongi bent. Ik ben wel langer ongi helaas...nu meestal zo'n 8 dagen. En jij hebt dus ook een lange cyclus?? Balen is dat hè?! Wat is "smeppen" dan?

@MC: Dat is echt heel vervelend! Ik snap wel dat je er dan tegenop ziet :(. Weet je ook waardoor het komt? Toch ook bizar dat die sterkere medicatie niet helpt, wordt je ook niet blij van. Heb je dit dan ook aangegeven bij gyn of ha? Idd is 2 dagen kerst lang genoeg, hoor!

Ja, had dus 2 dagen 2 gelijke strepen en 1 dag echt knalposi testen. Die knaldag dus pijn linksonder gekregen, die in de loop van de dag erger werd, dus eipijn neem ik aan. Gisteren nergens last meer van gehad, dus denk dat mijn ei in de nacht van 25e op 26e gesprongen is. Dat beetje bloed koppel ik nu dus maar aan de eisprong, de follikel die op klappen staat...haha...en de hormoonschommeling wat jij al aangaf.

Effe teruggelezen naar wat ik op blz 1 had neergezet. LH-piek duurt 48-50 uur en ovulatie vindt plaats 10-12 uur na het maximum van de LH-piek.

20. mlis

mlis Niet meer actief

hoi dames, sorry mijn computer heeft het een week niet gedaan..balen zeg..ik dacht dat ik me ei gemist had dus heb een paar vanaf woensdag niet meer getest.. ik dacht hij is vast ergens geweest tussendoor en k hem niet heb gespot met een test..du dacht ach laat ik eens testen vanmorgen..een mooie donkere streep bijna net zo donker als teststreep en vanmiddag ook nog donker..dus of ik heb eeen heeeeeeeeeeeel erg late ei of ????
    ik heb 2 dagen last van een krampachtig gevoel in mijn onderrbuik..had ik vorige week oook maar toen was het woensdag tot vrijdag weg..en nu weer.. ik wacht het nog ff af waarschijnlijk word ik dus later ongi.. :(

Deel Deze Pagina