LH-piek + eisprong-pijn: Wanneer springt ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Het allerbeste voor 2011. Veel liefde, geluk maar vooral gezondheid! En dat het idd een vruchtbaar jaar mag zijn voor ons.

@MC: hihi, toch aan de klus geweest. Ik vond mijn schema wel mooi, en je bent al goed begonnen :), dus volg het verder maar...haha. Wel vervelend van die hoofdpijn. Nog steeds niet over? Ik heb dat ook als ik weinig drink of gespannen ben. Mijn vriend zegt altijd dat een hoogtepunt helpt :), maar of dat ook zo is :(.

Merk jij echt verschil met je eisprong? Volgens mij heb ik pas gelezen dat de eipijn niets zegt over de kant van het springen :(. Ik had het nu echt overduidelijk links. Ben zooo benieuwd, maar ik geloof niet dat het raak is. Durf ik ook niet te geloven ;). Bedankt voor het duimen :).

Tja, die puistjes zijn echt irri en op zich niet iets voor mij. Alhoewel die ene op mijn slaap zich vorige cyclus ook heeft laten zien, maar niet echt doorgezet heeft. Volgens mij ook rond mijn eisprong, dus mss is dat ook wel een teken dat ie geweest is??

Het was gisteren idd druk bij de supermarkt, maar het was te doen...pfff. Heb toch al een hekel aan boodschappen doen en dan helemaal met dit soort dagen, maar ja zo af en toe moet het hè?!

Hebben jullie nog iets leuks gedaan gisteren? Wij zijn gisteren lekker thuis gebleven met ouders en zus.

@Mlis: Hoe is het bij jou dan? Voel je al iets? Dus je gaat 7 jan al (nou ja, al dat duurt toch nog even) een testje wagen? Duim voor je!

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Moon: Ja, het is een mooi schema, ik ga m'n best doen ;) Helaas heb ik inderdaad nog steeds hoofdpijn, maar het kan ook wel een beetje door alle spanningen komen.

Ik merk heel erg duidelijk verschil met mijn eipijn, vind ik altijd wel grappig. Haha, jij hebt dus een soort eisprong-puistje? :p

Wij zijn met o&n trouwens bij mijn moeder geweest. Maar er was daar bijna geen vuurwerk en niemand buiten, dus voelde niet echt als o&n, dat was wel jammer. Gelukkig was het wel gezellig :)

3. mlis

mlis Niet meer actief

hoi dames,

ik heb een beetje een trekkerig gevoel aan de re-kant van mijn buik..voor de rest nog niet veel klachten dus hopelijk komt het nog goed.. :D

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @MC: Ja, jammer van dat vuurwerk. Hier wel wat vuurwerk in de buurt, maar door de mist niet te zien :(. Verder wel gezellig geweest.
    Ook fijn dat jullie een gezellig o&n hebben gehad. Vreemd dat je nog steeds zo'n hoofdpijn hebt...erg vervelend! Kun je daar iets voor innemen?
    Heb je je nog een beetje aan het schema gehouden :p??? Ik had gisteravond een paar felle steken aan de rechterkant. Zit vandaag op 7dpo.
    Ik word denk ik wel ziek. Heb, als ik buk, een bepaalde druk in mijn hoofd en keel en dat betekent vaak een fikse verkoudheid. Hoop het niet, maar snel vitamientjes innemen. Ben bang dat het toch al te laat is :(.
    Gebruik jij iets naast foliumzuur? Ik heb een multivitamine van het kruidvat ingenomen en daar zit foliumzuur in, maar dat is 100% dagelijks aanbevolen hoeveelheid. Foliumzuur zelf is 200% dacht ik, maar daar staat ook bij dat je de dagelijkse hoeveelheid niet mag overschrijden, dus die heb ik vandaag niet ingenomen.
    Zijn er al tekenen van een naderende eisprong?

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ mlis: Wat spannend! Op welke CD zit je nu?

@ Moon: De hoofdpijn: nja, paracetamol helpt niet echt.. Ik vrees dat het toch ook een beetje met mijn bril te maken heeft. Ik heb hem nog niet eens een jaar en mijn zicht is niet ontzettend slecht, maar om hem steeds op en af te zetten is ook niet lekker.

Het schema, jaja! Ik ga m'n best doen om vanavond weer even van bil te gaan, whaha! ;)

Spannend, die steken! Balen dat je misschien ziek wordt.. Ik slik 'Davitamon mama Compleet plus visolie', daar zit foliumzuur in, maar ook allerlei andere vitaminen. Het is eigenlijk alleen voor tijdens de zwangerschap, maar die slik ik dus al ruim een jaar (en ben niet meer echt ziek geweest, dus dat is wel fijn *ff afkloppen*).

Ik voel mijn eitje al een paar dagen rijpen (soort lichte eisprongpijn aan beide kanten). Morgen begin ik pas met testen, want ik had niet zoveel testjes meer. Spannend!

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @MC: Spannend dus ook wanneer ie springt. En aan welke kant...haha. Welke kant had je vorige keer?
    En ben je nog van bil gegaan gisteren?? Hahaha. Je gaat vandaag weer beginnen met ovutesten? Ben benieuwd wanneer het zover is.
    Ik voel me niet zo lekker. Ben dus wel ziek aan het worden, nu alleen proberen het af te zwakken.
    Voel me op dit moment ook weer een beetje misselijkachtig, maar dat kan ook komen door onbewuste spanning (zou het wel of niet raak zijn?) of het niet lekker zijn. Wat ik wel vreemd vind, is dat ik weer dat zenuwachtige gevoel heb (vorige cyclus ook) mn 's ochtends als ik wakker word. Ben er dan echt nog niet mee bezig. En vorige cyclus bleef ik het houden ook als was ik ongi, dus vreemd.

@Mlis: Hoe gaat het met jou? Al klachtjes?

7. mlis

mlis Niet meer actief

#127 mlis, 3 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2011
    goedemorgen dames,

ik zit vandaag op cd 32 en 7 dpo en ook nog geen ongi te bekennen.. :D vanmorgen flinke rugpijn en nog steeds een trekkerig gevoel aan de re-kant van mijn buik/navel.. gister had ik ook een raar gevoel in mijn re-lies..oook gisteravond een druppel bruinig bloed in mijn ondergoed (sorry) buiten dat allemaal voel ik me prima dus weet niet zo goed wat ik ervan moet denken..??? zou het toch raak kunnen zijn??

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Moon: Haha, ja gisteravond nog geklust hoor ;) We willen vanaf nu eigenlijk proberen elke dag te klussen, totdat mijn eitje is gesprongen. Benieuwd of het lukt (en hopen dat mijn ei niet al te laat komt ;))

Wat een raar gevoel lijkt me! Dat zenuwachtige gevoel herken ik wel, maar dat heb ik dan elke ochtend vlak voor mijn NOD, als ik mag testen. Dan word ik zenuwachtig wakker! Heel irritant, slaap er ook slecht door. Is het daar een beetje mee te vergelijken? Hoop niet dat je echt ziek wordt!

@ mlis: Het blijft spannend bij jou! Hoelang is je LF meestal? Want 7 dagen na je ei is natuurlijk ook wel vroeg om al ongesteld te worden. Spannend dat je wat bloedverlies had.. Heb je dat vaker? Misschien een innesteling?

9. mlis

mlis Niet meer actief

#129 mlis, 3 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2011
    hoi mc: ik heb geen idee hoelang mijn LF is dit is de 1e maand met ovutesten, ook heb ik niet vaker bloedverlies tussendoor gehad.. ik hoop ook idd dat het een innesteling is.. ik ga denk ik vrijdag een testje wagen dan zit ik op 11dpo dus wie weet..
    ik begin nu wel erg zenuwachtig te worden..het is moeilijk om te wachten ;)

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Mlis: Spannend!! Ik dacht ook meteen aan een innesteling :)! Hopen dat het zo is. Duim, duim, duim...

@MC: Ja, echt zo'n zenuwachtige kriebel. Net als bij een sollicitatiegesprek of presentatie/spreekbeurt op school. Vreemd, want ik ben er nu nog niet echt heel erg mee bezig. Tenminste niet als ik het vergelijk met de vorige keer...hihi.
    O, nu al elke dag? Op welke cd zit je nu? Moet ook uitkijken dat je niet je kruit verschiet ;)! Hebben wij al een keer gehad...haha.

11. mlis

mlis Niet meer actief

ja moon erg spannend..steeds zenuwachtiger word ik er van..

oh ook heb ik sinds 1 a 2 dagen last van dik wit slijm bij het afvegen, ik voel het lopen en denk dan oh ik ben ongi maar nog steeds niets te zien.. zou het dan toch?? ik heb wel vaker afscheiding maar nog niet zoveel als het nu is en melkwit zeg maar... sorry voor de details

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Mlis, dat heb ik vaker als zw.symptoom voorbij zien komen hier op zp. Oeeeee, spannend!

13. mlis

mlis Niet meer actief

ja precies ik ook..word nu wel erg nieuwschierig ;) hoe is het verder met jou..jij nog kwaaltjes??

14. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Nee, heb eigenlijk nergens "last" van. Had 2 dagen terug 's avonds een paar felle steken rechtsonder. Verder heb ik wel regelmatig zeurderige buikpijn, maar dat heb ik volgens mij tot nu toe elke cyclus al wel gehad. Een paar dagen een trekkerig gevoel aan mijn onderbuik (is nu over) net alsof je spieren daar tekort zijn ofzo. Bij het plassen met afvegen en met hoesten voelde ik dat dan.
    Is afwachten, maar ik ga er vanuit dat het niet raak is.

15. mlis

mlis Niet meer actief

ik hoop dat we beide volgende week kunnen zeggen dat het raak is..goede moed blijven houden.. :D

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Dames, hoe is het hier? Nog geklust? Ei al in aantocht? En voelen we al iets?

Hier nog steeds af en toe wat zeurderige buikpijn. Vannacht weer gedroomd dat ik posi testte en zwanger was....pfff. Word er niet goed van...da's 2x in een week. De eerste was wel een ander soort droom, maar toch was de strekking wel dat ik zwanger was. En wat heb ik een k*tnacht achter de rug...zo slecht geslapen.
    Zit vandaag op 9dpo en wat is het moei-lijk. Ik wil zo graag testen, maar weet ook dat het ws niet raak zal zijn. Ik heb echt het gevoel dat het ons niet gegund zal zijn. Terwijl ik de eerste ronde ervan overtuigd was dat het meteen die ronde raak zou zijn. Niet realistisch en dat weet/wist ik maar kon dat gevoel niet uitschakelen. Heb me die ronde ook wel anders gevoeld, dus mss toch even zwanger geweest???
    Wachten, wachten en nog eens wachten...BLEGH.

17. mlis

mlis Niet meer actief

ook hier word het wachten erg vervelend.. ik heb vandaag ook erg buikpijn met name aan de re-kant, trekkend gevoel.. word er gek van..dit nog niet eerder gehad vorige rondes dus hoop dat het positief is en ook nog geen ongi te bekennen..

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He meiden,

Ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat het raak zal zijn!

Hier nog steeds geen streepje te zien op de ovutestjes, ik word er helemaal moedeloos van gek genoeg.. Ik ben er echt even een beetje klaar mee, het hele zwanger worden :( Ik ben zo onzeker en verdrietig :( Daarom ben ik ook iets minder online.. Dan weten jullie dat.

Ik blijf wel meelezen en post af en toe wat. Maar voor mijn eigen rust is het even beter zo.

Liefs!!

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @MC: Ach meid, knuffel! Ik begrijp het wel hoor! Ik was vorige ronde ook al erg verdrietig en dat was pas ronde 3. Jij bent al wat langer bezig, dus ik snap wel dat elke teleurstelling dan weer moeilijker wordt :(. Ik vind het uiteraard jammer, maar neem je tijd zou ik zeggen. Dat is belangrijk.
    Nog geen eitje dus? Op welke dag zit je nu dan? Mss dat ie een keer wat later is? Heb je last van stress, je studeert toch nog? Kan mss wel invloed hebben?? Je had toch al wel eipijn?
    Ik hoop dat je snel je eisprong hebt en dat het deze keer RAAK mag zijn!!
    Hier nog niet zo veel buiten de enorme buik- en rugpijn. Heb ook zere, moeie benen. Zo kan ik er niet NIET mee bezig zijn. Weet niet hoe ik moet zitten...pfff.

liefs,
    Moon

20. mlis

mlis Niet meer actief

hoi dames, ook hier nog geen ongi te bekennen..wel buikpijn en lage rugpijn en ik ook vermoeide benen..soms misselijk..verder voel ik weinig.. zou het wel raak zijn?? dat is wat ik me afvraag..

@mc ik kan goed begrijpen als je ff rust neemt, valt ook niet mee allemaal en aangezien je al een tijdje bezig bent wordt elke maand teveel..ik hoop dat je een beetje je rust kan vinden en hopelijk snel je ei vind..

Deel Deze Pagina