He meiden, Gisteravond stond klussen op de planning, maar omdat er zo'n druk op lag lukte het gewoon niet.. Ik was echt gefrustreerd, heel irritant! Zo wil ik ook echt niet zwanger worden.. Ik heb mijn zin gewoon al een beetje 'opgeklust', we zijn dag 7 al begonnen.. *zucht* Ik heb vriendlief gebeld of hij wat eerder uit zijn werk wil komen (want ik moet vanavond weer naar school), dan zien we elkaar nog heel even. Anders komt er ook niks meer van! Ik voel echt steeds duidelijker dat er wat op springen staat, nou moeten de testjes alleen nog even bevestigen dat ik niet gek ben! Ik heb dus nog niet de echte eipijn gehad, maar ik voel heel duidelijk dat het eraan zit te komen. Testjes zijn nog niet positief.. Ik heb wel vaker een (voor mijn doen) laat eitje. Het verschilt elke ronde, een beetje een ritme, ongeveer: 11 - 13 - 11 - 13 - 11.. enz. Apart he? Hoe gaat het met jullie? Mogen jullie al bijna testen? Gaan jullie voor je NOD testen? Ik hoop dat het raak mag zijn!!
hoi mc ik hoop voor je dat het klussen nog gelukt is vandaag en idd erg vervelend en frustrerend als het niet lukt.. ik zit vandaag op 11 dpo en gister toch een testje gewaagt maar helaas negatief vast nog te vroeg .. hier ook nog geen ongi te bekennen..ik vraag je nu wel een beetje af of het wel raak is.. ook sinds 3 dagen dat de sex minder prettig is en het allemaal wat krap aanvoelt..ook nog steeds veel witte afscheiding en regelmatig buikpijn..sinds gister zit mijn bh me niet lekker en irriteert het verschrikkelijk.. hihhii
@Mlis: Klinkt veelbelovend ! Ben benieuwd hoe je test over een paar daagjes is. Zag vandaag een topic van een dame die op nod nega testte en een dag later, dus 1 dag overtijd, posi. Dus ja, alles is mogelijk. @MC: Heel vervelend dat het klussen niet is gelukt en je gefrustreerd bent. Ik heb dat ook snel dat de boel op slot schiet zeg maar . Hoop dat het vandaag beter is gegaan en je snel je eitje mag vinden. Er lijkt wel een regelmaat in te zitten. Mss toch afhankelijk van welke kant?? Op welke dag zit je vandaag? Hier ook nog geen ongi (geen roze, rood of bruin) en vandaag geluukig geen rugpijn en moeie benen gehad. Ook veel minder buikpijn. Draag wel witte slips vanaf nu, dat kijkt wat makkelijker dan elke keer mijn wc-papiertje af te speuren...hihi.
@ mlis: Jammer dat je testje negatief was, maar dat zegt inderdaad nog niks! Geen bloed geeft moed he @ Moon: Vervelend is dat he, dat het dan gewoon snel niet meer lukt met klussen.. We hebben gelukkig vandaag nog wel geklust, maar nog niks op het testje!! Aarghh.. Ik zit vandaag op dag 13, voor mij echt 'laat' al.. Oh, dat herken ik! Ik doe dan ook altijd wat wits aan, stom he? Hoezo geobsedeerd? Over geobsedeerd gesproken, ik hou heel erg bij wanneer mijn ei elke keer springt en aan welke kant. Heel raar, het eerste halfjaar heb ik bijna alleen maar een linker eisprong gehad. Tweede halfjaar bijna alleen maar rechts. Ik ben benieuwd wat het dit keer wordt! Maar het lijkt links te rijpen weer. Ik voel die rijping echt al bijna een week, wanneer gaat het nou doorzetten? Misschien een eitje van slechte kwaliteit dit keer?
Even een update @ hier: Gelukkig kreeg ik vandaag mijn nieuwe ovulatietestjes binnen met de post!! *fjiew* Ik heb er gelijk een gedaan en daar was eindelijk een donkerder streepje op te zien (maar niet positief). Heb er net ook nog eentje gedaan, en die lijkt al lichter.. Daarnaast worden de eipijnen (die ik al een week licht heb) ook erger, dus ik gok dat ie nu toch gauw zal springen. Zou ik dus echt mijn piek al gemist hebben dan? Wat duur dat ding dan belachelijk kort, vreemd!
hoi meiden, vandaag 11 dpo maar nog steeds geen ongi vandaag dag 36..net als vorige cyclussen ook 2 36 dagen..hier nog niets..wel een beetje last van me buik, puntje van mijn tepels zijn gevoelig en iets rood en niet meer melkwit slijm maar doorzichtig slijm..?? wel getest vandaag maar weer negatief..?? maandag is het 2 weken na ei en zal dan maar opnieuw een testje wagen als ik nog niet ongi ben.. ik hoop dat je je ei vind mc..duim duim!! en als je goed geklust heb dan is het toch geen probleem..??
hoi meiden, net een ovutestje er tegen aangegooid aan gezien ik geen zw. testen in huis heb en die was positief (zie maar fotoalbum) dus heb goede moed..nog steeds geen ongi..wel wat klachten.. zou het dan toch?? maandag pas testen..probeer me zelf te dwingen om nu niet naar de winkel te racen om een test te halen.. hoe gaat het met jullie??
Ohh mlis, wat spannend!! Waarom ben je niet nog naar de winkel gegaan dan?? Ik had het gedaan (anders zou ik daar morgen spijt van krijgen als de winkels dicht zijn ) Hier vreemde zaak: ineens een donker testje!! Zo'n laat ei heb ik nog nooit gehad.. Maar ik ben toch erg blij dat ie er toch nog aankomt iig! Ik heb dus echt al vanaf dag 7 last van lichte rijpings-pijntjes. Hoe groot moet dat ei inmiddels wel niet zijn dan, zo groot als een voetbal? Damn.. Ik gok nog steeds op links, die lijkt toch wel de overhand te hebben met de pijn. Ben benieuwd! @ Moon: Hoe gaat het met jou meis??
hoi mc, ja normaal gesproken had ik dat ook gedaan maar wil ECHT heel graag wachten voordat ik weer teleurgesteld word met een negatest..maandag misschien de meeste kans dus daar maar op wachten .. is moeilijk..heel erg!! ik had ook een laat ei dacht dat ik hem gemist had maar vervolgend een week later..?? dus ja het kan je zou idd haast denken dat er een voetbal in zit..hihihi wel goed aan de klus geweest??? vervelend he dat wachten ..
Hallo dames, Ben ik weer ! @Mlis: Ik heb je foto gezien en tja, die is posi. In het andere topic waar ik mee praat had een dame vandaag ook zo'n posi ovutest (zit op 10dpo geloof ik) en uiteindelijk heeft ze een zw.test gedaan en die is ook (wel licht) posi. Dus ik vind het spannend meid! Mag ik jouw ovutesten dan mag jij mijn zw.test?? Ben ook benieuwd hoe mijn ovutest zou zijn nu . Moet ze weer bestellen. @MC: O, dat is ook goed nieuws ! Op welke dag heb je je posi ovutest dan (kan het niet meer bijhouden...hihi)? Mss dat het, nu het langer heeft geduurd, ook een goed teken is en jullie gewoon lekker zwanger worden ! Mag nu ook wel een keer, toch! Hebben jullie nog goed geklust?? 's Ochtends een donkere test en 's avonds lichter heb ik ook wel eens gehad en dan toch de dag erna weer (veel) donkerder of zelfs posi. Alles kan...hihi. Hier heb ik sinds gisteren een dip. Was gisteren overdag al emo, maar 's avonds met het afspeuren van mijn wc-papiertje dacht ik wat oranjegekleurde afscheiding te spotten en toen was het gedaan (traantjes in mijn ogen). Daarna niets meer...buikpijn gisteravond weer wat toegenomen dus dacht vanochtend dat het wel wat meer zou zijn. Niet dus...helemaal niets. Vandaag later op de dag weer het idee dat het gekleurd was en nu denk ik ook echt dat ik ongi ga worden. Heb ook rond 16.30 uur een zw.test gedaan en die was uiteraard nega. Traantjes kwamen weer en uiteindelijk rolden ze over mijn wangen . Zit vandaag op 13dpo, dus sinds 12dpo gekleurde afscheiding. Ik ben het nu ook een beetje beu en heb het er wel een beetje moeilijk mee dat anderen wel posi testen. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het iedereen van harte, maar mezelf ook een beetje!
@ mlis: Ik heb me helemaal rot-geklust, dus daar kan ik de komende 2 weken iig niet mee zitten Pff, maar het was wel echt zwaar hoor, zolang achter elkaar klussen.. Het is echt een 'moetje' geweest vaak! @ Moon: Posi ovutestje was vandaag, dag 15. En de pijn begint nu ook door te zetten. Dat heb ik dus altijd wel, zo snel na mijn piek al! We hebben idd ontzettend onze best gedaan met klussen! Wat vervelend, zo'n dip! Ik begrijp het maar al te goed.. Ik heb er ook zo'n 2x per maand wel last van, en inderdaad vooral vlak voor mijn NOD, wat jij nu ook hebt. Dat je al zeker weet dat het niks wordt.. Naar is dat he? Maar meestal is het wel weer over als ik eenmaal ongi ben geworden. Ik vind het ook moeilijk om bij anderen een posi test te zien.. Ook al ben ik wel blij voor ze! Echt balen dat je test negatief was, maar nog geen (doorzettend) bloed toch? Ik duim nog steeds voor je hoor!
@MC: Dank je wel, meid! Ondanks alle verhalen bij anderen (die op 13dpo of nod nog steeds nega testte of die "bloed"verlies hebben en dus wel zwanger zijn) geloof ik niet dat het bij mij zo is. Maar ik wacht idd nog even af. Las gisteren nog een verhaal van iemand die dacht ongi te zijn, maar dat het 2 dagen te vroeg begon en dat bleek dus later een innestelingsbloeding te zijn. Ja, dan krijg ik heeel even een beetje hoop maar dan denk ik...ja IK ben het dus nee. Je "moet" vanavond en morgen ook nog even klussen hoor! Ik weet het maar dan kun je je achteraf geen verwijten maken van: had ik toen maar....Daarna ben je er weer even van af....haha . Heb je al eens van smeppen gehoord? Dan moet je vanaf dag 8 om de dag (dag 8, 10, 12 etc) vrijen. Op de dag van je posi ovutest en de 2 dagen erna ook vrijen. Dan een dag niet en vervolgens weer een dag. Geen idee of het werkt, maar ja. Baadt het niet... Succes !
goedemorgen meiden, hier nog geen ongi te bekennen gisteravond een enorm rommelende buik, plassen om het 1/2 uur werd er gek van.. nu ook beetje misselijk.. moon ik gun het je echt onwijs..ik dacht ook het zal vast weer niet raak zijn maar wie weet..ik krijg nu wel goede hoop.. mc goed dat je geklust heb de afgelopen tijd en ja wel jammer dat het op een gegeven moment een beetje een moetje word..dat hadden wij ook rond die tijd van de ei..!!
@ Moon: Hoe is het vandaag?? Nog geen ongi? Niet te negatief denken hoor meis! Ik heb ook heel gauw die neiging, maar er is nog zoveel mogelijk en jullie hebben nog zoveel kans!! Blijf hoop houden hoor! @ klussen hier: Ik heb idd wel van smeppen gehoord, maar we kunnen ons hier niet aan zo'n schema houden. Klussen is natuurlijk al zo'n moetje, maar dan is het helemaal niet meer op gevoel. Nou weet ik uit ervaring dat het bij ons zeker wel zin heeft om veel seks te hebben als het lukt (ik sla ook liever geen dag over als mijn ei springt..), dus we hebben ontzettend onze best gedaan afgelopen week elke avond! Gelukkig is het nu weer weekend en omdat ik gister dus posi testte: gisterochtend, gisteravond en vanochtend geklust, pff..! Daar kan smeppen niet tegenop, whaha! Ik merkte gister eindelijk dat ik ook wat meer zin kreeg (het ging allemaal wat makkelijker). Ik kreeg gisteravond laat flinke eipijn en het is nu nog niet helemaal weggetrokken, maar ik gok dat hij dus weer is gesprongen. Ik denk dat we vanavond nog even proberen of we nog zin hebben, het kan iig geen kwaad. En dan hebben we er echt ALLES aan gedaan, hahah! @ mlis: Zo spannend bij jou, dus ook echt al klachtjes.. Je gaat morgen pas testen he? Ik duim!!
@ MC ja morgen gaan ik ze halen..ja ik heb verschillende kklachtjes behalve pijnlijke of gevoelige borsten.. en nog steeds geen ongi..zit nu op dag 38 langste ooit dus heb goede hoop.. mag ik vragen wat smeppen is?? hopelijk is het voor jullie ook dit keer goed geweest en je over 2 weken een posi test mag hebben!!
@Mlis: En heb je al getest? Ben benieuwd...ik hoop voor je dat ie posi is. Smeppen is dat je vanaf dag 8 om de dag gaat vrijen, dus dag 8, 10, 12 etc. Op de dag dat je een posi ovutest hebt en de 2 dagen erna moet je ook vrijen (dus 3 dagen achter elkaar), dan 1 dag niet en dan weer 1 dag wel voor de zekerheid. Geen idee of het werkt. In principe doen we het ook zo, alleen niet lang genoeg na de posi test. @MC: Zo, jullie hebben idd jullie best gedaan. Goed, hoor ! Hopen dat het ook een beetje fijn en genieten was ! En uiteraard dat het zijn vruchten afwerpt...hihi. Hier begint het wel meer door te zetten. Gisteren was het al wat meer bruinverlies met zo af en toe een veegje bloed (met afvegen verder nog niet veel dus) en vanmorgen weer meer. Het is dus over en uit...ga ik tenminste nog steeds vanuit. Ik had een verhaal van iemand gelezen die 2 dagen te vroeg ongi werd, maar dat bleek later een innestelingsbloeding te zijn. Enerzijds houd ik dan hoop, maar anderzijds denk ik: ik ben het! Dus dan is het natuurlijk niet zo. Wat ik me dan afvraag bij die situaties, is die bloeding dan niet heel anders dan hun ongi?? Waarom denken ze ongi te zijn?? Ben echt wel veel meer teleurgesteld en geëmotioneerd dan de vorige keer. Traantjes rollen regelmatig over mijn wangen. Helaas, want daar heb ik totaal geen zin in. Dus ik ga vandaag of morgen maar weer nieuwe ovutesten bestellen. Kunnen we weer van vooraf aan beginnen. Het zou ook te mooi geweest zijn: met kerst bevrucht worden!
goedemorgen meiden, @ Moon dankje voor de uitleg.. wanneer mag je eventueel testen moon? misschien blijft het hier bij en is het een innestelingsbloeding..?? ik ben nog steeds niet ongi en ga vandaag maar een testje halen en wagen..ben erg benieuwd heb namelijk niet meer zoveel klachten..!! @MC ik hoop dat al dat harde werk positief uitvalt
Ik had gisteren mijn nod en heb eergisteren (16.30 uur) nega getest. Ik zou willen dat het een innestelingsbloeding was, maar ga er vanuit dat het dat niet is hoor! Bij mij begon het vrijdagavond al een beetje, dus 2 dagen voor nod. Oe, spannend! Hup ga die test kopen en doe hem. Ben benieuwd!!
hoi moon, nou getest hoor.. maar ik zie niet echt een duidelijke streep alleen als ik hem heen en weer haal in het licht dan zie ik een streepje?? dit nooit eerder gehad en gezien bij mijn testen..dus is dat dan positief voor mij??
O, meid dat zou ik niet weten. Ikzelf heb nog nooit een streepje gezien, dus ook geen indroger of iets. Maarre, ik heb intussen ff in je album gekeken en ik denk wel een streep te zien. Op de foto met de enkele test en op de middelste test (donkere) met z'n drieën. Is het streepje roze of grijs?? Spannend meid! Kun je nog een fotootje maken? Heb je een bloemetje op je camera?