hoi moon nee heb geen bloemtje op mijn camera.. nee had niet echt een kleur.. ik keek in het licht toen zag ik een streepje..toen dacht ik eerst van huhh zou het geen voorgedrukt streepje zijn..dus die andere open gemaakt en daar was helemaal niks op te zien toen dacht ik van nou dan moet het haast wel.. ik ga morgen ochtend nog een nieuwe test doen en hopelijk is deze dan wel positief/duidelijker.. ik heb de test weggegooid omdat ik daar niet duidelijker van werd..dus wacht op een mooie posi test..!!!
O, maar ik zie wel een streepje. Dan moet ie toch wel een kleur hebben . Euhm, ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij mag je een zw.test niet lang van te voren openen. Dus die test die je nu opengemaakt hebt, kun je dan ws morgen niet doen. Ik zou hem nu nog doen als ik jou was. Kun je meteen zien of het een foutje was bij die andere test of dat er weer een streepje komt en dan zal het wel goed zijn .
oh echt dat wist ik niet.. ik dacht dan doen ik hem morgen ochtend.. dan doen ik hem straks maar denk ik.. als ik moet plassen
Ik weet niet if dat bij jouw testen ook is. Bij die van mij stond dat in de gebruiksaanwijzing. Nu niets meer drinken en straks een testje doen. Wel even hier showen hè!? Hihi....
@ Moon: Wat balen dat het toch lijkt door te zetten meis.. Ik hoop dat het stiekem toch een innesteling is! Of ben je inmiddels al ongi geworden..? @ mlis: Spannend, ik zie ook wel heeel licht iets op de foto's! Maar bedenk wel dat je nu niet met ochtendurine hebt getest he, dus wie weet, morgenochtend..!
ja een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje..foto geprobeerd maar kan niks zien omdat het nu donkerder is maakt mijn camera niet zulke goede fotos..
@Mlis: Dan denk ik dat het wel raak is hoor ! Je krijgt niet zomaar op 2 testen een streepje. SPANNEND! Idd wat MC zegt, morgen nog een keer met ochtendurine. @MC: Hoe is het met jou? Al uitge(b)(k)lust?? Hier nog steeds een beetje aan het aanmodderen, maar zo gaat het altijd. Alleen normaal gesproken gewoon meteen bruin en vrij snel meer. Vorige cyclus begon ook net zoals nu...vaag en uiteindelijk heel weinig en na daaaaggggen eindelijk zekerheid. Toen begon het op zondag 5 dec en had ik vrijdag 10 dec pas echt bloed en wist ik pas zeker dat het voorbij was.
Wat vervelend Moon! Hoeveel dpo begint dat bruin bloedverlies meestal dan? Ik heb daar ook vaak last van. Soms ook op 9dpo al, en dan ineens is het weer weg en word ik pas 4/5 dagen later ongi. Nog even terugkomend op een eerder berichtje van je: Ik begrijp ook nooit dat sommige meiden hun innestelingsbloedingen aan kunnen zien voor ongi. Mijn ongi is zo enorm heftig dat ik altijd zeker weet dat het mijn ongi is
Btw.. Ik ben idd helemaal uitgeblust en uitgeklust Ik heb trouwens vandaag last van mijn borsten, kan dat zo snel al, 1 dag na je eisprong? Niet dat ik denk zwanger te zijn hoor, maar neemt die progesteron zo snel al de overhand na je ei? @ mlis: Ik zou het echt morgenochtend even overdoen met ochtendurine! Ben heeeel benieuwd!!
Ja, jij hebt het heftig hè?! Zo heftig dat geen pijnstiller daar tegen op kan. Lijkt me ook niet fijn . Dit vind ik trouwens ook niet fijn. Zo'n 6 jaar geleden is mijn ongi opeens veranderd. Voorheen (ook met pil) kreeg ik buikpijn en een uurtje later was ik ongi...gewoon helderrood en een dag of 5 en dan klaar. Toen werd het opeens minder en veel meer bruin/donkerrood. Gyn zei dat het een kunstmatige ongi is, dus dat niks betekent. Maar waarom verandert het dan opeens vroeg/vraag ik me af en als ik stopte was het gewoon hetzelfde. Nu op 12dpo ietswat gekleurd, maar bruin kwam op 14dpo. Vorige keer begon ook 11/12dpo dat gekleurde en ws (weet ik nu even niet zeker) rond 14dpo bruin. Maar op deze manier duurt het vaak 8 dagen....blegh....ik verlang terug naar 5 dagen normaal en gewoon rood. Voel me ook minder vrouw....stom hè?! Ja, jij had daar een link van gestuurd want jij hebt daar toch ook een topic over? Ik zal daar ook eens naar kijken. Ik kan het alleen niet "volhouden" om meerdere topics bij te houden . Momenteel 2...haha.
Ja klopt, dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/242659-verklaring-voor-oud-bloedverlies-gezocht.html Haha, dat herken ik, ik heb een eigen topic bij de clubs, nu dit topic en soms ook dus het oud-bloedverlies topic. Moeilijk bij te houden!
hoi meiden, ja morgenochtend maar met ochtend urine.. hopelijk red ik het om het op te houden want moet gauw weer nieuwe testjes halen.. dat word morgen knijpem moon wat lastig dat je nog niet weet hoe of wat.. ik hoop dat het hierbij blijft en je toch nog positief test..!! mc sommige kunnen toch al wat voelen zo kort na ei..?? ik heb nu een trekkerig gevoel in mijn buik en erg last van mijn rug..hopelijk is het positief!!
@MC: Ik weet niet hoe snel en wanneer je last kunt gaan krijgen van je borsten. Heb je dat normaal ook?? @Mlis: Meldplicht!! Hier is het weer meer, dus ga er vanuit dat ik gewoon ongi ben. Ik kijk wel even of het meer word en anders mss van de week toch even testje doen voor de zekerheid .
hoi meiden, nou ik denk toch dat ik niet zwanger ben hoor..vanmorgen een test gedaan en zag niks.. ik weet niet wat ik moet doen..nog steeds geen ongi!!! misschien een uitschieter deze maand of zal ik gewoon weinig hcg hebben.. Jammer moon dat je onig ben
@Mlis: Weet je het heel zeker? Raar hoor! Ik zag echt wel een streepje op je test van gisteren. Je had hem weggegooid hè? Ben benieuwd naar de kleur van het streepje namelijk. Heb je na 8 jan nog een ovutest gedaan? Ben benieuwd hoe die nu is? Het kan zijn dat je wel een LH-piek hebt gehad vorige keer (2 weken geleden geloof ik?), maar dat de eisprong niet door heeft gezet en nu weer een poging doet. Dan krijg je ook automatisch een lange cyclus. Ik zou nog even afwachten en een ovutest doen. Hoe moeilijk ook en mss over paar dagen nog eens testen. Maar je moet je niet druk gaan maken, hoor, gebeurt wel eens vaker. Kijk maar naar mijn onderschrift. En door spanning en stress kan je ongi ook later komen. Heb je stress gehad?
hoi moon, nee totaal geen stress..wel bezig met zwanger worden maar ja dat heeft iedereen hier een beetje?? ik heb geen ovutesten meer dus kan niet checken.. ik zou ze weer moeten bestellen dan.. zou je denken dat mijn ei nog later is dan? dan zou ik idd een langere cyclus krijgen.. zit nu al op dag 40 en nog steeds niks..36 was mijn langste..ik zag gister idd ook een streepje maar alleen als ik hem heen en weer haalde in het licht.. zou het gewoon een vals positieve test zijn geweest..?? ik heb die test van gisteravond nog eens bekeken maar daar zien ik niks meer op...zou die gewoon niet fout zijn geweest..? in de bijsluiter staat dat je vlak voor de test hem pas mag openen en ik heb hem 3 uur later gedaan?? maar die 1e dan die was voor mij vrij duidelijk, in het licht ik zag niet echt een rose/grijze streep..?? maar wel een streepje..zoals je zag op de foto..??
@Mlis: Ik weet het ook echt niet meid! Ik heb het vorige cyclus ook gehad. Op 13 nov een posi (2 gelijke strepen) ovutest, vervolgens op 16 nov weer 2 gelijke strepen zelfs iets donkerder dan de 13e. Kreeg toen op 17 nov t/m 19 nov wat bloedverlies. En vervolgens had ik op 23 nov wat steekjes, dus uit nieuwsgierigheid deed ik een ovutest en hij was toen knalposi. Ook de 24e nog steeds. Uiteindelijk werd ik 5 dec ongi, dus een cyclus van 38 dagen. Ik moet ook weer ovutesten gaan bestellen.
@ Last van borsten: Normaal heb ik dat ook inderdaad, maar zo vroeg nog niet geloof ik.. Misschien let ik er nu teveel op? @ mlis: Echt superjammer! Was zo leuk geweest als het een knaltest mocht zijn! Maar nog niet ongi, you never know.. @ Moon: Ongi al doorgezet of nog steeds hoop?