Hallo allemaal, Ik probeer al bijna een jaar zwanger te worden. Ik heb PCOS dus de kans is aanzienlijk kleiner dat het lukt. Gelukkig heb ik deze cyclus (volgens FF) een eisprong. Ik kan niet wachten om te kijken of ik zwanger ben. Hieronder mijn temperatuurkaartje. Zou ik morgen al een vroege test kunnen doen denken jullie? Of wat is jullie advies/ervaring hiermee? Liefs Mikkie
ik zelf zou nog 2 dg wachten dan zit je min 8 dpo max 10 aangezien ff ook beetje twijfelt (stippellijn)
Je zit nu op 6 DPO en dat is veel en veel te vroeg. Wacht op zijn minst tot aankomend weekend. Want anders weet je bij voorbaat al dat die negatief zal zijn. En als je een vroege test doet, dan NIET de Predictor Early want dat is een baggertest. Lees de vele negatieve ervaringen op dit forum.....
Ik zou ook minstens twee dagen, maar liever langer wachten. Als FF goed zit, zit je dan pas op 8 dpo en is de kans op een positieve test ook als je zwanger bent nog mega klein. Als FF het fout heeft is het 10dpo en is het nog steeds vrij vroeg om te testen, maar kun je het wel gewoon proberen natuurlijk. Eigenlijk is het weekend dus een stuk safer. Ik ga voor je duimen!!