Hoi allemaal, Beetje aan het flippen, gezien dit laatste cyclus nog eens natuurlijk proberen was voor we volgende week starten met IVF. (De prof zei dat de kans op zwangerschap weer heel klein was omdat ik weer te veel vocht in baarmoeder had door litteken kzs). Nu voelde ik woensdag (dus dpo 10) 's ochtends een 20 tal minuten erge menstruatie kramp in onderbuik en rug waardoor ik gisteren en vandaag toch eens een testje heb gewaagd. Gisteren NIETS te zien, maar vandaag dus wel. Ik heb alleen al eens een vals positieve action test gehad (deze was zelfs echt veel donkerder en heel duidelijk roze). Bij deze twijfel ik zo hard: is het streepje niet te dun? Te grijs? Ik kan het echt niet goed zien... Ik heb allesinds nog niet al te veel hoop, maar het zou wel heel erg fijn zijn natuurlijk.
Ik zie wel een streepje, maar inderdaad grijs. Ik zou wat andere merken halen en kijken wat die doen.
Ik zou deze ook niet positief noemen. Misschien een kv 2v5 proberen? Zie de laatste tijd ook dat action heel laat reageert.