Hallohallo! Iemand aan de ervaren kant die dit kent? Had eergister t/m vandaag mijn NOD (afhankelijk van arrivalday ei). Keurig volgens mijn boekje begon ik dus ongeveer 8 dagen van tevoren met witte/roze/bruine kleurtjes afscheiding en werd dat vrijdag duidelijk ongi-aankondiging. In afwachting van ongi, meestal 2 of 3 dagen later, vertrekt het weer tot grote verbazing! Normaal wordt het erger tot helderbloed?! Heb verder alle PMSklachten achter de rug alleen minder heftig en nu pijnlijke (.)(.) en denk eigenlijk echt niet dat t raak is, al kan het wel.... : Afwachten of testen? Ben dat gerommel zo zat... (al heb ik wel net testjes besteld hoor, maar wordt gewoon in de zeik genomen volgens mij).
ik werd 2 dagen voor mijn nod ook ongi (tenminste dat dacht ik) dit begon op donderdag en was zaterdag alweer weg...met andere woorden ik was zwanger! ik zou ook gaan testen als ik jou was .... succes alvast! groetjes van Ramona
ik dacht ook gewoon ongesteld te zijn geweest, Bij mij duurde het drie dagen was wel wat minder heftig dan normaal maar had gewoon donkerrood bloedverlies en bleek ook zwanger te zijn. Dus ik zou ook testen. Succes in ik duim voor je
@ Prinses en Swiggy Heb gisteravond testjes besteld dus moet nog even w88 tot ze binnen zijn, stom genoeg heb ik ze altijd liggen maar nu dus niet! @ Ramona en Sharelis Heb inderdaad mee zitten lezen op topics waar het over hetzelfde ging! Maar het stomme is dat ik deze maand alles verwacht behalve dat eigenlijk. Zit met grote spanning te wachten op uitslag in een ander medisch traject en waar ik iedere maand riep NU moet het over zijn, zei ik deze keer dat het beter even niet zo kon zijn Niet dat ik minder blij zou zijn, we zitten in ronde 11 dus ik spring er een gat in de ozonlaag bij maar het is wel reuzeverwarrend zo... Buiten dat, ik durf mezelf positief helemaal niet voor te stellen omdat dan de teleurstelling weer zo groot is... Als het alleen stress is waarom het wegblijft Mijn lijf heeft gekkere dingen gedaan hha Maarre, de kans is er dus! Morgen krijg ik uitslag andere project, als de testjes dan woensdag of donderdag binnen komen en ongi nog niet, ga ik maar testen Thanxxx! XXX
Ik heb precies hetzelfde gehad. Bruinverlies begon meestal 2 dagen voor NOD en deze keer dus ook. Mar op NOD was het weg en daarna ook. Heb twee dagen na NOD getest en ZWANGER! Waarschijnlijk een late innesteleing, want twee dagen voor NOD had ik 's avonds ook 1 veegje helder bloed. Dag daarna alleen nog bruine afscheiding en daarna alles weg, dus kan makkelijk dat je dus zwanger bent.
o jeeee ? ik ga nu echt wel voor je duimen! heb je de testen al binnen? succes met testen en ik duim voor je! xxxx Swiggy
Haha, ben blij dat jullie het duimen even over nemen; kan ik een berichtje tikken! Tis dat het hier giet vd regen anders had ik ff langs drogist gehopt maar ben naar binnen gevlucht met een verzopen hond! Kreeg net mail dat testjes wschijnlijk morgen binnen zijn! Bruin wordt nu weer wit zag ik net ook... Als ze morgen binnen zijn vóór ik wegga, test ik gelijk, anders wordt het pas na 16.00 Dat wordt dubbel duimendraaien want krijg morgen ook andere belangrijke medische uitslag... HOEVEEL zenuwn kan een mens aan he? whahahah Thanx you all! Tot snel! X
ok duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim [-o< zo goed? xxx Swiggy
whahahahaha ja tuurlijk duim gezellig mee! heo meer mensen hoe meer vreugd ... eh duimen! hihi xxx Swiggy
Eigenlijk wel grappig. Ik heb hetzelfde deze maand. Eigenlijk 1 dag bloedverlies gehad (met krampen), en voor de rest een klein beetje bruine troep. Ik ga ervan uit dat ik in de volgende ronde zit, maar ga morgenvroe voor de zekerheid een testje doen. Ik hoop dat het wat is, maar weet eigenlijk voor 98% zeker dat het niet zo is. Heel veel succes, ben benieuwd naar je uitslag!
ik heb ook steeds dat ik denk dat bij mij mn ongesteldheid door gaat zetten, maar het komt maar niet.. Is nu al vier keer gebeurd deze cyclus. (wel al 2 x negatief getest, 2 weken geleden en vorige week). Wel bruinverlies en een beetje rose/roodachtig, maar dan is het ineens weer over! Vaag... Ik hoop voor jou dat het raak is! Succes met testen morgen!
dank je, vindt het stiekem toch spannend. Jij zou anders even bij de huisarts langs kunnen gaan voor een bloedtestje. Het is wel een beetje vreemd. Succes!
Ik kan me goed voorstellen dat je het spannend vindt! Ben echt benieuwd of je zwanger bent! Misschien heeft het bij mij toch nog met ontpillen of zo te maken.. (in nov. de de pil gestopt) Ik weet het niet. Maar het duurt nu wel erg lang (dag 52 nu)
Dat zou kunnen natuurlijk. Ontpillen kan best lang duren. Ik hoop dat je snel een keer duidelijkheid hebt. Ik ben ook benieuwd of ik zwanger ben, maar ik weet eigenlijk zeker van niet.