Wie kan mij helpen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Aseel, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aseel

Aseel Lid

5 mei 2014
    43
    1
    8
    Hallo dames,

Ik heb een hele gekke temperatuurkaartje. Ik begrijp er niks meer van.
    Ik heb altijd mijn eisprong tussen CD 20 en 22. FF zegt dat ik waarschijnlijk op CD 14 mijn eisprong heb gehad. Ik heb toen ook getest maar deze was negatief.

Vruchtbaar slijm heb ik niet echt kunnen ontdekken. Ik heb het niet kunnen onderscheiden van sperma.

Ik heb op 9-10, 10-10 en op 13-10 getest. Geen positieve test gehad op 9-10 is de test iets donkerder en op 10-10 is de test alweer lichter.

Ik denk dat ik ergens tussen 9-10 en 10-10 mijn ei moet hebben gehad. Mijn temperatuur gaat hierna omhoog maar daalt vervolgens weer.

Ik begrijp die daling niet.

Zie temperatuurkaart.
    image.jpg

2. Aseel

Aseel Lid

5 mei 2014
    43
    1
    8
    En dit zijn de testen die ik heb gedaan. Bovenaan van 9-10 daaronder 10-10 en als laatste 13-10.

image.jpg

Ik heb vanochtend 2 keer mijn temperatuur opgemeten. Eerste keer was het 36.2 en 5 minuten later was het 36.3.

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik zie in je kaartje nog geen eisprong. Hopelijk komt ie snel. Misschien heb je deze ronde een langere cyclus dan dat je normaal hebt.

Ik zou wel de eerste temp van vanochtend aanhouden.

4. Aseel

Aseel Lid

5 mei 2014
    43
    1
    8
    Oke. Dat is natuurlijk mogelijk. Maar hoe kan de test dan eerst oplopen en vervolgens weer aflopen?

Deel Deze Pagina