5 dagen ovettijd en test is negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door susy26, 24 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi dames,

Zoals je kunt lezen moest ik vrijdag ongesteld worden.

Vanochtend een test gedaan maar was negatief.

pfff ik slik de pil maar ivb prive situatie was ik slordig met de pil.

dusja.. 22 april was de eerste dag van me laatste menstruatie.

We hebben best veel sex gehad de laatste tijd... weet het allemaal niet meer , word er allemaal zo onzeker van. Heb er nooit last van dat me menstruatie uitblijft, ja toen ik zwanger was van me jongens.

voor de rest altijd goed.

Moet ik nu misschien nog even wachten met testen, ik weet het niet meer, hoop dat jullie mij advies/raad kunnen geven:)

2. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Kan net zo goed door de stress komen/pilgebruik.
    Ik zou even geduld hebben hoe lastig ook.
    Ik ben een x 10 dagen overtijd geweest en niet zwanger.
    Sterkte.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Met de pil heb je geen echte menstruatie, maar een pilbloeding. Je bent dan ook niet overtijd, aangezien je met een pil geen eisprong krijgt.

Je hebt dus geen bloeding gehad in je stopwerk. Dat is eigenlijk wat anders dan overtijd zijn.

Ik denk dat je cyclus totaal van slag is vanwege het gerommel met de pilhormonen. Je lichaam weet nu niet meer wat te doen.

Je test is negatief, dus vooralsnog ben je niet zwanger. Wel zou je voorlopig condooms kunnen gebruiken mocht je geen zwangerschap wens hebben. Is de wens er wel, dan zou ik in overleg met partner stoppen met de pil.

Ik zou de komende dagen / week wel door blijven testen. Blijft de test negatief, dan niet zwanger, maar dan is je lichaam de draad kwijt.

Deel Deze Pagina