Ik gebruikt voor het eerst een ovulatietest. Ik vroeg me af of een test ook weleens helemaal wit is. Vanmiddag de eerste test gedaan...
Ik heb altijd wel een licht streepje in de aanloop en knallers rond mijn eisprong, want je begint pas met testen als je eisprong er ongeveer aankomt (bijvoorbeeld niet meteen na je menstruatie) Maar deze test is toch niet wit? Het is nog geen piek, maar er is zeker iets in aantocht (of je hebt al geovuleerd). Veel succes! Oefening baart kunst
Testen zijn eigenlijk bijna nooit helemaal wit. Er is vaak wel een licht streepje te zien. Die van jou is al best donker en ik zou je adviseren om de komende dagen 2x per dag re testen (niet met eerste urine van de dag en dan eind van de middag nog een keer). Testen hoeven niet op te lopen en kunnen ineens knallen. Waar zit je nu in je cyclus?
Ik heb hiervoor een miskraam gehad op 6 januari... wel een vroege miskraam. Verliep min of meer als een heftige menstruatie. En daarvoor 18 nov pas m’n eerste menstruatie na de geboorte van onze zoon in februari. Geef bv namelijk. Had altijd cyclussen van rond de 5 weken. Maar vermoedelijk was de vorige cyclus korter. Dus nu is het wat lastig te bepalen hoelang m’n cyclus is. Ik probeer wel op het cervixslijm te letten. En we hebben nu gewoon al tijdje om de dag gemeenschap. Vond het gewoon eens leuk om eens de evaluatietest te doen. We gaan morgen vrolijk verder.