Hoi meiden, Ik zit nu in mijn tweede ronde en ben aan het testen sinds cyclusdag 13 ( vorige cyclus 31 en eisprong rond dag 19/20) en heb tot nu toe alleen maar witte testen of een licht streepje. Ik test met sensitest midstream. Toch voel ik sinds donderdag al dat ik kast heb van menstruatie achtige krampen en steken en trekt soms door naar mijn rug. De vorige cyclus had ik daar ook last van en de dag van of rond mijn eisprong was het het ergste. Ik heb het idee dat hij er aan komt maar de testen zeggen (nog) van niet. Ik test 1x per dag rond dezelfde tijd (circa 12u). Kan het zijn dat ik misschien mijn lh piek heb gemist ofzo? Of zal het er nog aan moeten komen? Ik heb nu nog last van die zeurderige krampen en voora rechts. Ook had ik van de week vruchtbaar slijm. Gewoon door blijven testen? We doen het nu ook al sinds laatste dag van mijn menstruatie om de dag.
Heb vanmorgen getest en lijkt nu wel duidelijker. (Nu kv omdat ik geen testen van sensitest meer had). Zit hij er aan te komen denken jullie? We hebben gisteren avond en vanmorgen geklust. Wanneer handig om nog te klussen om de kans extra te vergroten..of wachten tot hij echt knalt?
De testen zijn allemaal negatief. Was je hiervoor aan de pil? Het kan zomaar zijn dat je je piek gemist hebt of dat ie nog komt.
Ik ben begin april gestopt met mijn pil en na mijn ontrekkingsbloeding gelijk een cyclus van 31 dagen gehad. Ik heb nu nog steeds last van steken bij mijn liezen. Weet dat ze allemaal negatief zijn, vooral van sensitest. Alleen die van vanmorgen is al wel meteen een duidelijkere streep.. Misschien dat die dan vanavond of morgen wel positief kan zijn?