LH piek maar geen menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chaiii, 13 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaiii

chaiii Lid

12 jun 2019
    10
    0
    1
    Dag meiden,

Ik ben sinds maart gestopt met de pil. Daarna heb ik in april mijn natuurlijke menstruatie gehad. Rond 10 mei had ik mijn eisprong moeten hebben. Het voelde ook zo, ik had ook vruchtbaar slijm etc. Na 14 dagen heb ik geen menstruatie gehad.
    Op 28 mei heb ik een ovulatietest gedaan, omdat ik mijn eierstokken voelde rommelen. Ik had een dikke vette streep. Wij hebben toen niet geklust.
    Wij zijn nu 14-15 dagen verder en ik heb geen menstruatie noch een zwangerschap. Wat kan dit betekenen?

Ik hoop dat iemand dit ook herkent

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Je eisprong voelen is onbetrouwbaar. En het nadeel van ovulatietesten is dat je niet zeker weet of het eitje ook daadwerkelijk gesprongen is.

Na een positieve test is er kans dat het eitje binnen 48 uur springt. Als je hiervan uit gaat, dan ben je 12-13 dpo en kan je nog altijd je menstruatie krijgen.

3. chaiii

chaiii Lid

12 jun 2019
    10
    0
    1
    Hii Jenneke,

bedankt voor je reactie. Dat zou dus betekenen dat ik geen eisprong zou hebben gehad, ookal was mijn LH piek op zijn hoogst?

4. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Dat is moeilijk te zeggen. Ik weet namelijk niet hoe lang bij de tijd is tussen eisprong en menstruatie.

Ik zou nog een week afwachten en anders eens een zwangerschapstest doen. Je weet maar nooit.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Bij een posi ovu op 28 mei, was je eisprong uiterlijk 30 mei.
    Stel dat je piek 2 dagen duurde, dus ook nog op 29 mei, dan kan je eisprong ook uiterlijk 31 mei zijn geweest.
    Je zou dan nu op 13-14 dpo zitten.
    Stel dat jouw lf 14 dagen is, dan is morgen je nod en ben je nog niet overtijd.
    Is jouw lf 12 dagen, dan ben je nu overtijd.
    Wanneer heb je voor het laatst een zwangerschapstest gedaan?

6. chaiii

chaiii Lid

12 jun 2019
    10
    0
    1
    Een maand geleden heb ik voor het laatst een testje gedaan. Daarbij komt kijken dat ik een onregelmatige cyclus heb. Pfff ik weet het gewoon niet meer, ik ben bang dat ik onvruchtbaar ben of verminderde onvruchtbaarheid. Dus ik hoop eigenlijk dat ik of zwanger ben of gewoon ongesteld word voor de geruststelling. Ik voel me ook totaal niet zwanger.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Uh okay, maar waarom ga je dan niet even testen? Je weet dus helemaal nog niet of je nu wel of niet zwanger bent :)

Je bent nog maar net vd pil af (2 mnd geleden) en nog vollop aan het ontpillen (vandaar je nu langere cyclus), waarom denk je dat je onvruchtbaar of verminderd vruchtbaar ben??

8. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Dus rond 15mei een laatste zwangerschapstest gedaan? En 14 dagen na je eerste LH piek werd je niet ongesteld? Toen heb je niet getest? Wie weet was die ovulatietest eind mei wel positief omdat hij reageerde op hcg, van een zwangerschap dus? Ik zou al een miljoen keer getest hebben :D

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.888
    18.682
    113
    Vrouw
    Dan kun je toch beter nu ook weer een testje doen?

Deel Deze Pagina