LH piek of toch zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door D3rde, 2 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D3rde

    D3rde Actief lid

    2 mei 2019
    188
    264
    63
    Vrouw
    Regio Zwolle
    Hai dames,

    Ik ben in de war... deze maand geen ovulatietesten gebruikt, dus ik weet het niet zeker, maar ik denk 21 september mn eisprong gehad te hebben.
    Mijn gemiddelde cyclus is 33 dagen, dan zou ik morgen of vrijdag ongesteld moeten worden
    Afgelopen zaterdag, zondag en maandag (8/9/10 dpo) had ik een klein beetje bloed en bruine afscheiding, waardoor ik een innestelingsbloeding vermoed.
    Omdat ik niet eerder dan vrijdag wil testen heb ik alle zwangerschapstesten de deur uit gedaan. Maar ik heb nog wel ovulatietesten in huis.
    Uit nieuwsgierigheid die net gedaan en die gaf een hele duidelijke piek. (Of reactie op hcg? Ik weet dat dat kan. Daarna toch nog een zwtest gevonden (was vergeten dat ik die had..) en getest, maar die is negatief.
    Ik ben nu vermoedelijk 11 dpo. Ik weet dat geduld het enige is wat duidelijkheid gaat geven, maar iemand hier ervaring mee? Iets soortgelijks meegemaakt?
    Foto’s zal ik zo ook even posten
     
  2. D3rde

    D3rde Actief lid

    2 mei 2019
    188
    264
    63
    Vrouw
    Regio Zwolle
    Hierbij de foto’s
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.520
    4.961
    113
    Vrouw
    Dat is lastig zeggen, ik zou er toch vanavond gebruik van maken als het wel je ovulatie is. En morgen of vanavond nog een keer met de ovulatietest testen om te kijken of hij nog positief is of alweer oploopt. En anders morgen een Zw test doen!

    succes!
     
  4. cormareli

    cormareli Lid

    28 okt 2015
    12
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb met mijn eerste zwangerschap een positieve ovulatietest gehad waardoor ik dacht zwanger te zijn. Diezelfde middag een zw test gedaan en die was toen ook positief.
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.674
    15.090
    113
    Nabij Utrecht
    Maar bij ts is haar zw negatief.
    Jouw verhaal helpt ts niet zo denk ik ;)
     
    Zulema vindt dit leuk.
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.674
    15.090
    113
    Nabij Utrecht
    Zonde dat je geen ovu testen hebt gebruikt.
    Op welke cd zit je nu?
    En hoeveel dagen na een posi ovu werd je de vorige keren ongesteld?

    Als zaterdag de innesteling was, dan had je wel iets moeten zien op een zwtest (2 dagen na de innesteling aantoonbaar).
     
  7. cormareli

    cormareli Lid

    28 okt 2015
    12
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ze vroeg wie hier ervaring mee had / iets soortgelijks had meegemaakt, dat is volgens mij waar ik op reageer! Ik geef haar verder geen valse hoop, maar antwoord op haar vraag ☺️
     
  8. D3rde

    D3rde Actief lid

    2 mei 2019
    188
    264
    63
    Vrouw
    Regio Zwolle
    als ik nu zwanger zou zijn, is m’n uitgerekende datum vlak voor de nieuwe verlofregeling in gaat en dat vond mijn man niet zo’n goed idee. Daarom deze maand het een beetje los gelaten..

    Vorige maand werd ik op 10 dpo ongesteld, de twee maanden daarvoor 12/13 dpo.
    Zit nu op cd 32, vermoedelijke eisprong was op cd 21

    als nu wel mn LH piek is, is ie wel heel laat. En verder ook niet echt duidelijk te zien aan mn afscheiding.

    ‘K ga zo een predictor early halen, dat zou uitsluitsel moeten geven lijkt mij.
     
  9. D3rde

    D3rde Actief lid

    2 mei 2019
    188
    264
    63
    Vrouw
    Regio Zwolle
    Was dat een gewone zwangerschapstest of extra gevoelig?
     
  10. cormareli

    cormareli Lid

    28 okt 2015
    12
    0
    1
    NULL
    NULL
    Die van de big bazar. Weet eerlijk gezegd niet of die heel gevoelig zijn of niet!
     
  11. D3rde

    D3rde Actief lid

    2 mei 2019
    188
    264
    63
    Vrouw
    Regio Zwolle
    De predictor early is ook negatief. Dan zal ik wel mn LH piek hebben nu, al vrees ik dat ik te laat ben.
    Mijn ovu testen pieken altijd meerdere dagen en heb vandaag geen vruchtbaar slijm. De afgelopen dagen daar niet echt op gelet..

    Bah.. had zo’n goeie hoop na die ‘innestelingsbloeding’ die dat dus toch niet was.. :(
     
  12. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.674
    15.090
    113
    Nabij Utrecht
    Sorry te horen meid.
    Maar grote kans dat je ei pas overmorgen is en vruchtbaar slijm nog gaat komen.
    Ik zou zeker nog even sex hebben.

    Je zal dan weer een cyclus hebben van 45 dagen net als 4 cycli hiervoor ;)
     
  13. D3rde

    D3rde Actief lid

    2 mei 2019
    188
    264
    63
    Vrouw
    Regio Zwolle
    Dank voor je reactie. Lange cyclussen zijn mij Idd niet vreemd, maar word daar wel wat moedeloos van soms.

    Vanavond even kijken. Ben laat thuis en met morgen of overmorgen als ovulatiedatum zou ik uitkomen op 26/27 juni als uitgerekende datum. 1 juli gaat de nieuwe verlofregeling in en mijn man is nogal praktisch ingesteld... dus misschien slaan we toch maar even over :confused:

    Topic kan iig dicht, heb antwoord op mn vraag..
     

Deel Deze Pagina