hallo wij (mijn man en ik) proberen nu al 2 jaar zwanger te worden en ik heb ook op 21 mei een hsg gehad bij mij deed het ook erg veel pijn heb die hele dag nog buikkrampen gehad ik had toen op 26 mei mijn eisprong gehad en heb vanaf 24 mei uitgebreid geklust(nu maar hopen dat het raak is) alleen heb ik sinds 30 mei erg veel en hevige menstruatiepijn onder in mijn buik zo pijnlijk dat ik ni eens overeind kon staan en hoofdpijn en misselijk ook overgegeven en pijn in mijn rug en koorts ik heb ook best gevoelige borsten maar ni echt pijnelijk op 2 juni zijn mijn klachten vermindert heb nu nog wel hoofdpijn misselijk en gevoelige borsten maar geen krampen meer vroeg me af of ik dan nu al zwanger kon zijn na die hsg en ik ben voor mijn klachten ook na de dokter gegaan maar die hebben op elke gebied niks kunnen vinden de dokter heeft mij ook uitgelegd stel dat ik zwanger zou zijn dat ze dat nu nog niet konden zien omdat ik pas 9 juni mijn regels moet krijgen nu is mijn vraag dus kan ik zo snel zwanger zijn na die hsg?? en zou die pijn dan een innesteling kunnen zijn ??? hoop dat iemand mij hierop kan antwoorden
Het lijkt me toch wel erg snel voor zwangerschaps symptonen. Tuurlijk kan je zwanger zijn maar ik denk dat je kwaaltjes daar los van staan.
bedankt voor u reactie zoals u al zei dat het te vroeg is voor zwangerschap symptomen dacht ik er ook zo over alleen heb ik vandaag op deze site gelezen dat er wel meer vrouwen zijn die zwangerschap symptomen hebben voor hun nod vandaar dat ik een beetje in de war ben of dit nou een innesteling zou kunnen zijn. ik moet over 6 dagen mn regels krijgen (hoop het natuurlijk niet)maar word denkt ik maar afwachten en hopen natuurlijk dat ik deze maand een positief test krijg ik hou niet van wachten