Uhmm ik denk als je ei gister is gesprongen dat je wel goed zit hoor! Ik snap alleen bal van dat tempen en vooral niet van ff. Ik heb het zelf 3 rondes bijgehouden een heb geen flauw idee gehad wanneer ik mijn ei had Vind de ovu testen van CB veel makkelijker posi is klussen!!!
Nou dat kloteding springt weer niet hoor. Ik ga mijn eierstokken ontslaan denk ik. De bmm staat wagenwijd open, er is megaveel slijm. De ovulatietest is dan wel een vraagteken, maar die is inmiddels weer te lang gelden. Dit is zo frustrerend. Zou ik onderkoeld zijn? Zo'n lage temp.
Inmiddels nog geen ei gezien. Gisterochtend heb ik een cb gebruikt en die was negatief. Gisteravond weer een zwanger en kids midstream. geen idee of die positief is. Ik vond hem niet gelijk aan de teststreep, maar ik heb vandaag inmiddels meerdere positieve testen hier gezien en daar vind ik de controlestreep toch ook wel donkerder dan de teststreep dus. Vanmorgen heb ik weer CB gedaan en die was positief. Vanmiddag CB en Zwanger en kids. CB was inmiddels negatief. Mijn vraag, was die van gisteravond (29-3) nu positief of is het een hele korte piek geweest. Ik probeer een beetje te ontdekken hoe een positieve Z&K er bij mij uit ziet.
Eerlijk gezegd vind ik ze allemaal negatief Ik heb de zwanger en kids dipsticks en bij mij blijven ze zeker 2-3 dagen knallen, en als m'n ei geweest is weer goed negatief
Ja dat dacht ik dus ook. Nou ja, als mijn ei nu is, dan doe ik de overgebleven z&k maar over aan iemand die het wel wat vind. Wat een onduidelijk geklooi in mijn geval.