Jaaa geklust! Dus inderdaad, mocht het te vroeg zijn (denk het niet maar ja ik ben de kluts helemaal kwijt hoor) dan is er zeker kans, want momenteel doen wij het bijna elke dag of om de dag!!! Ja, hoe moet je anders zwanger raken? Ik deed het voorheen niet zo gericht om de dag of elke dag rondom die eisprong maar ik vermoed dat ik het soms toch te vroeg heb gedaan ofzo. Het kan dus toch zo zijn dat je een cyclus van 27 dagen hebt en vrij laat ovuleert!????? Ik vind dat zo raar, ik dacht dat het altijd 14 dagen na je ei begon, het bloeden maar dat zou dan niet zo zijn?
Dat is inderdaad niet altijd zo. Er zijn ook vrouwen die maar een hele korte LF (fase na je eisprong) hebben. Langer dan 10 dagen geeft het eitje voldoende kans om te nestelen. Korter dan 10 dagen kan wel problemen geven.
naat ik heb idd zwanger en kids en van baby boom dat is de midstream haha je weet maar nooit he idd je weet ook nooit of je gevoel is en je lichaam kan je zo ontzettend voor de gek houden... daarom vind ik die ovu zooo handig idd gewoon om te zien of wat je voelt ook idd wel waar is met wat je lichaam doet
Das ook jammer en heftig!!! Is dit je eerste kindje waarvoor je gaat trouwens? Ik heb in het begin nooit aan ovu testen gedacht eigenlijk, pas nu het niet zo vanzelf gaat heb ik dit gekocht, en wilde eigenlijk nog langer wachten ook met ovu testen!!!..... Gelukkig niet meer gewacht want dit is toch wel verrassend hoor deze niet positieve ovu test! Ik vind het heel spannend ook toch om zo elke dag te testen en ben beetje teleurgesteld als het weer negatief is (nu drie dagen bezig met testen en klussen ook hihi)
Aha oke. Maar stel je voor dat ik pas op dag 17 ovuleer en op dag 27 ongesteld word, is dat dan krap? Als blijkt dat ik straks op die dag 17 of 18 ovuleer bijvoorbeeld uit die testen (jij ook zwanger en kids?), kan het een probleem zijn dan?!
Ik gebruik inderdaad ook de testen van zwanger en kids. 10 dagen is voorzover ik weet voldoende. Maar ik ben alles behalve een expert op dat gebied. Maar het is dus niet zo dat het altijd 14 dagen voor je ongesteldheid ovuleert, dit kan ook 10 of 16 dagen zijn (of nog anders)
ja dit is word mijn eerste kindje ronde 2 tja heb soms wel even een dipje met de vmk maarja wie weet waren de testen wel vals positief kan me er wel heel erg druk om maken maar ja echt weten doe je het toch niet richt me liever op deze ronde mmm tja ik doe wel aan testen maar ja komt ook omdat een vriendin moeilijk zwanger kon worden dus beetje helemaal in verdiept haha dan is het moeilijk om niet alles aan te grijpen waarmee je kan zien of je zwanger ben haha en de kinderwens is zo groot he ik heb echt vanaf me 14 echt zo sterk moeder gevoelens en yes we gaan er nu eindelijk voor dus ja ik grijp elke kans aan
@Laurie: gelukkig, ik denk ook wel dat het binnen een paar maanden gaat lukken bij ons eigenlijk.......Ik doe nu wel gerichter en beter mijn best. Na hoe lang was jij zwanger met ovu testen??!!! Fijn te weten dat ze wel werken die van zwanger en kids, want ik kende het helemaal niet allemaal en dit kwam wel goed over en niet duur! @Troetjuh: ja snap dat je dat doet dan, best slim ook maar ik hoopte dat de natuur dat zelf zou regelen zonder testen....slim dus dat jij beter op let. Hoe oud ben jij als ik vragen mag? @allebei: ik heb dus nu wel krampjes bij mijn eierstokken daar en de test zegt dat ik niet ovuleer. Nou geloof ik dat wel maar kan het ook zo zijn dat je al dingen voelt terwijl het echte ovuleren nog niet zo ver is?!!!
ik ben 26 voel me echt al een oude taart worden als het aan mij had gelegen had ik wel wat eerder als een kindje maarja wou dat (ik een goede relatie had en een huisje) en dat is nu dus het geval (je weet natuurlijk nooit, maar voor nu voelt super goed) met die vraag kan ik je niet helpen omdat dit ook de eerste maand is dat ik die testjes gebruik
Naat: ik was met de testen in de 2e ronde zwanger is helaas een miskraam geworden. Die krampjes zijn vaak het begin van de ovulatie, misschien test je dan morgen wel positief en heb je dag later je eisprong. Even goed blijven testen, desnoods 2x per dag.
Hallo, Ik was even benieuwd hoe het met troetjuh is en ook wilde ik dus even melden dat ik op dag 14 zit en nog steeds geen ovulatietest heb gehad die positief bleek en ik ben van dag 12 uitgegaan als meest vruchtbare nav een vruchtbaarheidsprogramma wat ik bijhield dus ik ben echt !!! Ik lijk het totaal op het verkeerde moment te hebben ingeschat dat ik vruchtbaar ben. Ook heb ik alle pijntjes al gehad in mijn beleving en toch geeft de stick aan dat ik nog altijd geen LH piek heb! Hij begint nu wel heeeel lichtjes te kleuren maar eigenlijk niet tot amper zichtbaar. Ik zit nu op mijn 'normale' eisprong dag, dag 14 en het is dus nog niet eens zo ver! Moet echt even slikken als ik dit al maanden zo verkeerd heb ingeschat. Zou wel jammer zijn.
Ben trouwens erg blij met je reactie Laurie, want ik ging zo van dag 12 tot 14 uit en doordat jij me even attendeerde op het feit dat het ook later kan zijn ipv eerder dat je ovuleert, werd ik me ervan bewust en nu blijkt dus ook het stickje dat te bevestigen! Is jouw ervaring dat als het teststreepje HEEEL licht gekleurd is (slecht tot amper te zien) dat het wel onderweg is? Ik dacht bijna even dat ik al geovuleerd had veel eerder maar ik neem aan dat het lichte streepje (oke ultra lichte streepje ) een indicatie is dat er iets aan komt qua LH piek? Bedankt voor je reactie vast!!!
Ik zie meestal pas 1 of 2 dagen voor de knal test echt een duidelijke opbouw in het resultaat. Daarvoor wisselt het van omo wit tot een gewoon streepje en ook wel weer terug.
Dus dat ik iets lichts zie zegt helemaal niets eigenlijk? Want een gewoon streepje heb jij al wel eens gehad terwijl je niet eens ovuleerde nog? Ik snap het geloof ik niet even.....
Aha dat ziet er dus goed regelmatig uit! Mooi!! Jij komt denk ik mooi uit rond de 14 dagen! Ik hoop maar dat het nou eindelijk morgen eens begint met dat streepje!!!! Ik heb al om de dag gevreeƫn en nu vind ik het eigenlijk irri dat nu straks blijkt dat alle eerdere dagen totaal geen nut hadden als ik nu nog niet eens ovuleer! Ben ook benieuwd nr morgen!! Hoe t dan is! Test steeds vroeger maar meestal rond 15.00 uur. Jij? Klus jij regelmatig? ( stom woord dat 'klussen' trouwens!)
Ik test meestal rond de middag of de aaf Ik ga vanaf, vandaag 2x testen rond 12 uur en in de avond wil jum nie missen Ja ik heb een best regelmatig cyclus hoop dat het zo blijft gaan TOT we zwanger zijn
hoi dames! ik ben al vanaf dag 10 aan het testen en gisteren was dag 20 en nog steeds geen piek!! ik snap dr niks van!! vandaag weer proberen! maar ik zie t niet zo meer zitten! maar goed. 3 jan ong tot 5 jan 10 jan begonnen met testen tot nu dan! kan ik mn piek al gehad hebben in de eerste week?? ik heb best wel een onregelmatige cyclus laatste 4 maanden was t redelijk gelijk op de laatste maand na afgelopen maand 29 dagen daarvoor 3 maand 25 dagen! duzzz erg irritant uitrekenen! heeft iemand dit ook wel eens gehad??
Dat is ook gek dat je al vanaf dag 10 negatief test?! Had je ook geen licht streepje ergens misschien? Of het is een hele vroege geweest! Van welk merk test jij dan? Ik herken dat wel, dat je cyclus wisselt met dagen van 25 t/m 28 of 29. Echter, bij is dat nu gestabiliseerd. Ik ga straks weer een testje eraan wagen. Ik ben reuze benieuwd omdat mijn lichaam nu wel aanvoelt alsof ik hormonaal veranderingen onderga. Heb een zelfde klacht als met begin van mijn menstruatie en ik heb ook meer zin in sex, dat hoort wel bij ovulatie dacht ik zo....ook wat krampjes onderin mijn buik als bij ongesteld zijn.....Gelukkig is mijn vriend straks weer thuis van zijn werk, want tja, dit lijkt wel een moment te zijn....!! Ik hoor graag van jullie terug.
Nou laat je het weten als je rond de middag getest hebt? Ben wel nieuwsgierig; ik laat het dan ook even horen straks in de middag!