Nog een vraagje: hoe kom ik aan die banner wanneer ik ovuleer enzo? Leek me wel leuk erbij te zetten maar ik kan niet vinden bij de onderwerpen hoe ik dat toevoeg!
Bovenin op deze pagina in het rijtje van : home > forum > etc. daar staat ook 'banner' tussen! Daar kan je kiezen welke je wilt hebben etc! En als je een andere soort banner ziet bij iemand anders die je mooi vindt, kan je erop klikken en dan kom je vanzelf op de site waar diegene ze gemaakt heeft
Ja ik snap je zeker ! Ikzelf heb nooit de pil geslikt, maar in het verleden (ook met vorige relaties) altijd open gestaan voor een zwangerschap .. het was nooit raak voor zover ik weet .. dus ik heb altijd gedacht: het heeft nog niet zo moeten zijn .. Nu ben ik er voor het eerst wel bewust mee bezig.. maar het blijft zo dat het gebeurt wanneer het moet gebeuren, en als het echt heel erg op dat ene moment zo moet zijn... dan zou het eigenlijk niet moeten uitmaken wanneer de timing is, dan gebeurt het gewoon Een voorwaarde is natuurlijk wel dat je kans moet lopen, want het komt niet uit de lucht vallen Ik vind het spannend voor je.. wel erg fijn dat je nu wél weet dat je ei iets later is dan je zou verwachten!
Bedankt voor je reactie, ja zo voel ik me ook! Het moet zo zijn en het komt niet uit de lucht vallen; het is een combinatie....Blijft lastig maar ik heb vertrouwen dat het gewoon komt. Is dit jouw eerste kindje waarvoor je probeert?
Ja grappig plaatje he?! Zocht iets van de godin van de vruchtbaarheid en kwam hierop, vond het zo geinig. Het verhaal erachter is leuk ook!
Nee de tweede! Heb dus wel het vertrouwen dat het kan en ben ervan overtuigd dat het tweede kindje ook komt hoor...! Het enige is .... wanneer!? Maar dat komt goed ook. Ga zo even Boer zoekt vrouw kijken heb het opgenomen!
Okay hihi, fijn dat je er al eentje hebt rondhuppelen En die tweede gaat zeker komen Veel plezier met kijken! Kheb je toegevoegd by the way .. kan je ergens vinden bij vriendschapsverzoekjes
Oeps vergiste me, vond dit plaatje via google maar de tekst die erachter stond was over iets anders, ik dacht dat dit een geboortesteen was nou ja de rest maakt niet uit, ik neem mijn andere plaatje hihi
Herstel, ik heb nu een mooie godin gevonden als avatarplaatje gevonden zie hier de uitleg en dan hou ik erover op omdat dit topic over ovu testen gaat Lakshmi Lakshmi Mata is de godin van licht, rijkdom en geluk en van schoonheid, moed en vruchtbaarheid. Zij is de vrouw van Vishnu en de moeder van het universum. Tijdens Diwali vereren wij Lakshmi Mata. In de huizen worden veel lichtjes en lampjes aangemaakt als teken van de overwinning van het goede op het kwade; van waarheid op onwaarheid.
Owja! Die ken ik wel ja, zeker een mooie! Komt uit het hindoeiisme volgens mij he ? Dit is inderdaad geen kletstopic hihi, wel gezellig Nou ik ben dr ook vandoor, kom je binnenkort nog weleens tegen X!
Hallo meiden, Wij zijn nu met ronde 1 bezig mijn eisprong is de 27ste dan moet je de 26e klussen toch? We hebben gister en eergister geklust. klopt het dat de sperma van een man 5 dagen in een vrouw kan blijven zitten? is het dan ook nog vruchtbaar? ik heb een soort ongesteldheid gevoel, zou dat met de eisprong te maken kunnen hebben? of met een bevruchting.. ik heb dit nooit eerder gevoeld. liefs Gucci xx
guccu hoe kom je aan die dag 26 dan? het kan idd 5 dagen blijven leven maar wil niet zeggen dat ook zo is dit is per persoon heel verschillend