hoooi naat ik weet niet of je nog mee lees.. maar ik had vandaag dus een knal positieve test hier het resultaat
dat weet ik niet. ik lees net dat je de dag voor je eisprong het meest vruchtbaar bent dat is dan toch de 26ste als mijn eisprong de 27ste is? of moet je dan klusse op de dag van de eisprong zelf? x
Zaadjes kunnen iig 24 uur lang in leven blijven (en sommigen zelfs nog langer heb ik gelezen bij een ander topic). Heb je al je LH piek gevonden ?
hey slunae, Wat is een lh piek, sorry hoor ben er nog niet zo mee bekent. als je de eisprong bedoeld, nee heleaas niet. op 1 kalender staat de 24ste das morge, en op deze site staat de 27ste. Ovulatie testen geven al 2 dagen negatief aan. wanneer denk jij dat de beste tijd is om te klussen?.. denk morge en donderdag? want er moet 1 dag tussen zitten he anders is het zaad niet optimaal (gelezen hoor) xx
gucci euh dat wou ik dus net zegge een banner / calculator is een leidraad dit wil dus ook niet zeggen dat het echt zo is! als jij negative testen heb heb je dus nog geen ei sprong gehad en klopt dit dus niet met je banner snappie.... je banner kan dus niet kloppen als je wel een positieve test heb zoals ik nu dan gaat binnen 24 tot 48 uur je eispringen dus vanavond aan de klus....maar hier zijn de meningen ook over verdeeld... ik doe het trouwens vaker wil me ei niet missen haha maarja tis zoieso goed om het om de dag te doen een lh piek is een hormoon wat je lichaam aanmaakt als je ei-sprong komt die dus je testen laat verkleuren is je kleur net zoals bij mij bij die roze witte test dan is je lh-piek het hoogst en ben je dus het meest vruchtbaar
Ja dit word de eerste zit in ronde,2 hopelijk zwangert deze ronde jij suc 6 met het zoeken naar je ei even door testen TOT je,hem vind het beste is 2 uur biet drinken en plassen voor je test en rond half 12 in de middag en het kus ook wat langer duren voor je ei vind he....
Sorry! Ik snap t niet maar krijg geen bericht, notificatie bij nieuwe berichten bij dit onderwerp dus heb dit nooit gezien!!! Maar super! Hoe ist nu?!