Hoi meiden. Ik heb lang getwijfeld of ik wel een topic wilde openen. Maar dacht toch dat het wel heel fijn is om mijn gedachten hier op te schrijven. Ik zal eerst even een beetje vertellen hoe en wat In 2011 hebben wij na 5 jaar mmm onze dochter jolisa lyana gekregen na een 1ste ivf ronde met verse terugplaatsing. In 2012 hebben wij toen de laatste 2 cryos teruggeplaatst. Helaas was dat niet gelukt. In 2013 hebben wij toen weer een ivf poging gedaan. Dat was weer gelukt na de 1ste poging. Helaas is dat een miskraam geworden. Daar hadden we nog 2 cryos over. 1 hebben na de mk nog terug geplaatst. Helaas niet gelukt. En toen besloten om eerst af te vallen en nog bij te komen van de mk. Nog 1 cryo. 3 juni 2015. Heb ik een gastric sleeve operatie gehad. Waardoor ik nu na 8 maanden 49.1 kilo van ben afgevallen. En onze wens voor een 2de weer heel erg aanwezig is. Ons meisje wordt in juli alweer 5 jaar. Ik heb pcos en rechts een hydrosalpinx. Dus we zijn aan ivf verbonden. Ook al heb ik sinds de operatie netjes elke maand mijn menstr. Met eisprong😁😁 Dec hebben we naar nijgeertgen gebeld voor onze laatste cryo. 12 jan. 1Ste afspraak. En de 28ste is onze cryo ontdooid. Wat een spanning was dat. Maar yes goed ontdooid. Op dag 2 vrijdag de 29ste was de emmy 2 cellig. Dat was goed op dag 2 houden ze 2 a 4 cellig aan. Net voor terugplaatsing om 15.15uur was de emmy al doorgedeeld naar 4 cellen. En nu vind ik het zo moeilijk om niet te testen. Ik heb afgelopen donderdag 25 zwanger en kids testjes binnengekregen. Dat was dus dag 8. Negatief natuurlijk. En nu elke dag negatief. Ik zit vandaag op dag 11 dag 9 na tp. Kan dat dat hij nog negatief is? Heeft er iemand ervaring met de zwanger en kids dipstick testjes? Ik zag net mijn oude topic van 2013. En daar had ik na tp blastocyst op dag 14 pas een positief testje van 123thuistestjes. Pleasseeee haal die onzekerheid uit mijn koppie.
Ik kan je helaas niet uit je onzekerheid halen, maar ik mocht destijds altijd pas 14 dagen na tp testen. Ik gebruikte dan wel pregnyl als luteale ondersteuning, dus eerder testen was ook niet zo zinvol. Het ligt er toch ook aan hoe 'oud' je embryo was bij invriezen? Hopelijk heb je binnenkort toch een poitieve test, succes! Wat ik me nog wel even afvraag; is jouw hydrosalpinx niet verwijderd? Ik had ook een hydrosalpinx en deze is verwijderd om onze cryo poging een kans te geven. Dit omdat een hydrosalpinx vocht lekt/ kan lekken in je baarmoeder en dat heeft over het algemeen geen gunstig effect op eem evt. innesteling.
Nee is niet verwijdert. Ik heb ook een dochter gekregen terwijl ik die hydrosalpinx al had. Er zat ook geen vocht in baarmoeder tijdens tp nog gekeken op de echo. Ze hebben ook assisted hatching toegepast trouwens. Emmy was dag 1 ingevroren. En dag 2 teruggeplaatst.
Hey wat een weg heb je al bewandeld! Helaas kan ik je ook niet uit je onzekerheid halen. Zit zelf op het wachtbankje van een cryo terugplaatsing. Dag 12 en merk nog niets. Had op dag 10 een test gedaan die was negatief, durf nu niet meer te testen. Merk niets, big geen menstruatie en op mijn cyclus zit ik nu op dag 32, heb onregelmatige cyclus. Vorige keer was het 29 en daarvoor 38, dus tjaa kan nog alle kanten op. Sterkte met wachten!!