Hallo, Ik zit eigenlijk met een raadsel.. Toen ik de mini pil begon met slikken werd ik soms ongesteld (wel te verstaan 7 dagen lang) nu ik gestopt heb voel ik helemaal niks.. Geen verandering niks.. (misschien te ongeduldig wie weet) Nu lees ik op forums dat etos zwangerschap pillen zouden helpen.. Maar wanneer moet je die slikken pas als je ongesteld bent geweest of kun je er al mee beginnen..of is het gewoon afwachten..Ik weet dat ik geen regelmatige cuclys heb..Nog nooit gehad.. het was bij ons echt met ovulatie testen en echos pas te zien wanneer het eitje sprong.. iemand tips..
je hebt dus nog geen ongi gehad begrijp ik? Ik zou gewoon met ovutestjes aan de gang gaan. Ik ben nu 2 weken van de pil af en voel juist van alles (zere onderbuik, onwijze pijn in me rug), maar er gebeurt niks. Gewoon rustig afwachten dus maar, en ik spreek uit ervaring: das heel moeilijk!
Hoi hoi Ik ben al een tijdje gestopt (um denk als ik me niet vergis) 2 en halve maand) helemaal niks..Ja alleen misselijk.. nu las ik op het forum van de etos pillen en dacht mmm.. vandaar mijn berichtje wat te doen..
De Etos pillen zijn sowieso wel goed, mede omdat er foliumzuur inzit en je krijgt meteen de juiste dosering van de benodigde vitamines binnen voor wanneer je zwanger raakt.