2 verschillende ovulatietesten. Een positief en de andere niet. Hetzelfde urine. En nu? Digi CB doen?
Z&K donkerder dan anders zeg je, heb je daar eerder wel goed een piek mee gevonden? Misschien over een paar uur nog eens testen om te kijken of hij dan wel positief is? Bij twijfel kan je natuurlijk een digi cb ertegenaan gooien maar denk dat je ei er wel aankomt dus de boodschap is sowieso seks haha.
linkse merk ken ik niet. Die van zwanger&kids vind ik betrouwbaar. Zou daarmee verder testen. Je zit iig dicht bij je piek.
Ik heb alleen ervaring met de ovu testen van Zwanger&kids. Waarom test je met verschillende ovu testen? Het is beter om bij 1 merk te blijven.
ROSA ik test al een paar dagen en steeds is deze anders. Zie vanmorgen vroeg tweede urine 1st test. En waarom is de andere merk positief? Dat vraag ik me dus af
Heb ik ook weleens gehad heel vreemd , Ik begin haast te denken dat het niet echt klopt maar gewoon motivatie is om vaak genoeg te vrijen
Ik test ook allen met z&k elke dag. Had wel de andere merk ook gekocht allen om te kijken gezien de action bij mij niet echt werkt. Gewoon nieuwsgierig hahah
Dat doen we sowieso m de dag hahaha. Manlief vind het geweldig haha. Er is ook plezier in zeg maar en niet allen omdat het moet en dat is dan super
Zo zag mijn test er vanmorgen ook uit en mijn ei komt naar verwachting nog lang niet. Dus vreemd. Die andere testen zijn niet extra gevoelig? Let verder nog op je temperatuur of cervixslijm?
Links wel. Test streep zit altijd aan de kant waar de urine opname zit en die is donkerder dan de controle streep
De onbekende merk is 10mIU/ml . De z&k weet ik niet hoeveel. Mijn cervix hou ik wel in de gaat en is nu wat aan het worden zeg maar. Nog niet doorzichtig mar flink elastische.
Nou ik ben benieuwd wat de Z&K gaat doen en wanneer je daar een piek op krijgt te zien. Met om de dag zit je sowieso wel goed dus dat is het probleem niet
Geeft niks hoor dus geen sorry nodig maar zo kan je het dus goed onthouden aan welke kant de test streep zit, want dat is dus met alle testen hetzelfde.