hey dames heeft iemand hier ooit mee te maken gehad. ik heb 4 dagen voor mijn nod datum een tweede lichte streepje gehad maar helaas ik werd toch later dan normaal ongesteld ( ben normaal ongesteld geweest naar mijn gevoel , met genoeg bloed verlies ) maar ik heb iets vervelend waar ik niets van begrijp. ben al twee keer tijdens het eten bijna flauw gevallen of ik werd hevig misselijk na het eten. met hierbij ook een strak gevoel onderkant buik en zo nu en dan lichte hooft pijn. kan je van iets wat niet goed is gegaan duidelijk zolang na weeën houden ? ik zit nu op dag 12 van mijn volgende cyclus heb er al last van zins mijn ongesteldheid. xx bedankt alvast van bolly
nee dat niet omdat ik toch goed ongesteld ben geweest. net als normaal eigenlijk, twee dagen vol bloed en daarna wat na sudderen xx
Misschien toch nog eens een testje eraan wagen? Misschien ben jij zo'n uitzondering die gewoon menstrueert terwijl je wel zwanger ben?
ga morgen maar even een kruitvat testje dan halen ,, heb ook een stel tepel het lijken wel flat in plaats van een gezins woningen , plus donker en rode tepel hof. ach ja we zien wel , denk het zelf niet. denk dat het misschien na weeën zijn van een vruchtje dat de maand ervoor niet goed was. heb een vroege mk vorig jaar gehad en daarvan hielt ik alleen een aversie tegen pizza aan over de rest was snel weg. vandaar deze vraag eigenlijk , maar ik merk al geen vrouwen met ervaringen ermee / testen dus maar. bedankt voor je antwoord . xx bolly
oo nee ga pas morgen testen heb nog geen kans gezien om een testje te halen. volgens mijn cyclus heb ik gisteren mij ei gehad maar moet zeggen heb hem niet of misschien amper gevoel,. want normaal lig ik wel op bed met een warme kruik en een pijn stiller zo erg voel ik hem. pff weet echt niet wat ik er van moet denken hoor. ik laat het morgen weten want dan kom ik langs een kruitvat.
hey hoi nou ik heb iets stoms, ik durf niet / erg he heb ze wel gehaald zodra ik de moed krijg , plas ik even in een potje ihihihi