Ook al zijn deze testen niet echt te vertrouwen...ziet deze er wel erg goed uit. Ik zou eens een ander merk proberen
Ziet er positief uit, maar ik heb gehoord dat deze testen niet betrouwbaar zijn. Zelf geen ervaring mee hoor. Misschien even een ander merk ernaast doen? Kruidvat Zwanger&Kids zijn ook erg gevoelig. Wanneer is je nod
Ik zie de streep ook, normaal is dit positief maar die Predictor Early testen zijn voor geen meter te vertrouwen, als ik jou was ging ik een testje van de kruidvat halen, die van 2 voor 5 euro. Hopelijk heb je dan ook een mooie tweede streep! Succes
positief, maar hij schijnt dus niet te vertrouwen te zijn. ik zou snel nog even een bij de kruidvat ophalen!! spannend! lfs, Dorri
Hier plassen mannen ook positief mee dus hier heb je weinig aan. Ff naar de kruidvat (ps pak de 2v5 en niet de kruidvat ear.y)
mijn kraanwater gaf dezelfde strepen als jij nu hebt. Maar mooi geen baby waterstraaltjes hoor maandjes later . Hopelijk betekent het bij jou wel iets positiefs
Hmm hier bewijst predictor weer hoe onbetrouwbaar ze zijn, ze zouden verboden moeten worden ik die op de kv ook niets helaas Hopelijk over een paar dagen toch nog een echte positieve test
Ik snap idd ook niet hoe die predictors in vredesnaam nog verkocht mogen worden?? De kv is echt negatief helaas. Hopelijk ben je gewoon nog te vroeg met testen!
Hoe vaak die Predictor Early al niet iemand voor de gek heeft gehouden :x.....Totaal onbetrouwbaar deze test. Vrouwen die niet zwanger zijn, testen positief. Vrouwen die wel zwanger zijn, testen negatief. Iemand hier had een zwangere man en iemand anders zwanger kraanwater. Je weet alleen waar je aan toe bent met deze test als je ook met een ander merk positief test. Hoop dat je over een paar dagen wel positief test en dat de Predictor toch gelijk had!
Vanmorgen 2 de kV test gedaan ,resultaat ... Ben ik te vroeg met testen voor de kV testen of is het gewoon negatief ?
Ik zie wel een vage schaduwstreep op die van vandaag maar die lijkt me teveel naar de controle streep toe. Dus ik zou zeggen negatief. Heb je er nog eentje gedaan toevallig vandaag?
Hmmmm aangezien de kruidvat vrij gevoelig is denk ik dat de predictor helaas vals positief is geweest