3dagen overtijd ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sha33, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sha33

Sha33 Lid

22 feb 2012
    62
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hallo meiden,

ik ben sinds augustus gestopt met de pil en daarna netjes ongesteld geworden, mijn cyclus is altijd 28dagen.
    ik ben 2maanden geleden begonnen met tarwekiemolie en gestopt midden in de cyclus omdat het potje leeg was, en geen nieuw potje gekocht.
    ik moest 15november ongesteld worden maar ben nu al 3dagen overtijd met klachten als zere borsten en wat zurige slijm.
    nu heb vandaag een test gewaagd maar gaf negatief aan.
    is mijn cyclus in de war? of moet ik paar dagen wachten met testen en hoelang moet ik wachten een week of 2?:(

2. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Als je pas in augustus gestopt bent kan het makkelijk zijn dat je nog aan het ontpillen bent (ik neem aan aug 2012). Het is nog te vroeg om te kunnen zeggen dat je hele regelmatige menstruaties hebt. Ik zou gewoon afwachten.

3. jupke

jupke Niet meer actief

Ik zou zeggen dat je nog aan het ontpillen bent.
    Augustus is nog niet zo lang geleden.

Als je nog niet menstrueert kun je natuurlijk altijd nog een testje doen. Want je kunt natuurlijk ook zwanger zijn.

Inmiddels ongesteld geworden?

4. Sha33

Sha33 Lid

22 feb 2012
    62
    0
    0
    Administratief medewerkster
    bedankt voor jullie snelle reactie.
    ik ben nog steeds niet ongesteld en geen verdere symptomen, geen buikpijn helemaal niks, ben bang dat ik in de overgang ga ben namelijk al 33jaar :( drama!

5. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    33 is wel jong om in de overgang te gaan hoor. Ik ben 34 maar denk daar niet aan. Als je daar wel aan denkt kun je het misschien voor de zekerheid aan her huisarts vragen.

En als je inderdaad pas in augustus gestopt bent met de pil is het lastig om je cyclus te bepalen.

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Als je daar geen directe aanleiding voor hebt om dat te zijn bijv. Je moeder of iemand dicht in de familie die vroeg in de overgang is gegaan ok.. Maar vanaf 35 - 36 begin je in principe pas verminderd vruchtbaar te worden en dan duurt het nog even voor je ergens in je veertigste de overgang ingaat...maar als je daar wel direct aanleiding voor hebt dan kun je best langs de huisarts en vragen wat de mogelijkheden voor je zijn... Ontpillen is trouwens voor iedereen anders..

Deel Deze Pagina