De titel spreekt wat voor zich. Welke ovulatietesten zouden jullie me aanraden als wij voor een 2e kindje gaan? Heb al paar sites in gedachte maar heb er nog geen ervaring mee. * www.zwangerenkids.nl * www.sensitest.be Graag jullie meningen en eventueel andere sites waar ik kan bestellen aan een goede prijs
Ik zweer bij die van zwangerenkids.. Dat zijn die met groen in m'n fotoalbum. Ik heb ook wel eens van 123test ofzo gehad en die vond ik dus echt niet prettig... Sucses met je keus!!
Ik had altijd clearblue. Wel duren in dewinkel, maar ik bestelde ze op e-Condooms, de internet condoom drogist zijn ze een stuk goedkoper. En makkelijk afleesbaar want als positief test komt er een smiley te staan.
Heb afgelopen 2 cyclussen die dipsticks van zwanger&kids gebruikt. Ben er heel erg tevreden over, ze zijn erg duidelijk!
Ik ben ook een voorstander van clearblue! Ook omdat je daar 's ochtends al mee kan testen. Bedankt voor de tip Tanja, ik dacht dat ik ze al goedkoop had maar daar zijn ze nog goedkoper!
Oh, mocht je voor Z&K gaan, je kunt nu met de code HERFST 3 euro korting krijgen. Wel een minimale bestelwaarde geloof ik, maar dat weet ik niet zeker.
Thx dames, Toch de meeste positieve ervaringen van clear blue en zwanger en kids! Ben benieuwd binnen paar maanden hoe het hier zal lopen en of ik veel zal moeten testen...