Kan iemand me even helpen? Gistermiddag getest: positieve ovulatietest Gisteravond getest: positieve ovulatietest Vanochtend getest (met ochtendtreinen): test lijkt nog steeds positief Heb ook nog last van krampen. Heb ik normaal ook rond mijn eisprong. Maandagochtend hebben we geklust en gisteravond. Toch ben ik bang dat ik m'n ei heb gemist?
Ik denk dat vandaag of morgen je ei is, na positieve test duurt het nog 24 tot 36 uur. Dus misschien vandaag ook nog ff gezellig maken😉. En hopelijk heb je dan over zo'n 2 weken een mooie positieve test in je handen. Succes
Ik heb de testen nogmaals naast elkaar gehouden en die van gistermiddag was wel echt wat donkerder, dus dan is het vanaf die 24/36 uur?
Je rekent vanaf de eerste positieve test. Positief = de testlijn is even donker als of donkerder dan de controlelijn. Bij de eerste test tel je 24-48 u op.
Binnen die tijd springt ie ja, kan dus ook sneller zijn Aangezien je nog pijn hebt is hij hoogstwaarschijnlijk nog niet gesprongen! Zal vandaag of morgen wel gaan gebeuren!
Dan denk ik dat ie is gesprongen, misschien vandaag voor de zekerheid nog maar ff gezellig maken😉
Vriendlief en ik zien elkaar waarschijnlijk vandaag niet meer. Is er nog wel kans van gisteren?😬
Je kunt niet aan een ovulatietest zien of je eisprong geweest is. De piek moet de eisprong in gang zetten. Dat de piek voorbij is, wil niet zeggen dat je eisprong geweest is. Zaadcellen blijven gemiddeld 2-3 dagen leven in je lichaam. Als je het om dag doet, heb je op elk moment een voorraadje liggen als er een eicel voorbij zou komen.