Hey, Ik heb van mijn arts gehoord dat ze nog wel een keer menupor willen proberen maar dan niet ophogen omdat ik de laatste keer (en de laatste ronde met puregon) teveel follikels had. M'n eierstokken zijn te gevoelig en ookal waren de cellen voor het eerst goed van kwaliteit en had ik goed bms, ze willen me niet weer het risico laten lopen van overstimulatie (ook gevaarlijk). Ik hoop dat die ronde menopur aanslaat, want dan mogen we door met die dosis maar zo niet, moet ik aan een LH-RH pompje. Dat ding zit continue op/in je en moet je zelf elke 3 dagen verwisselen en vullen. Ik vind het een doodeng idee maar ik doe het als het niet anders kan. Iemand ervaringen hiermee of informatie/gebruikservaringen hierover?
Sorry geen ervaring. Maar ook ik reageer te heftig op spuiten. Met clomid geen enkele reactie, 50 eh puregon 2 grote follikes en 1 op het randje (op dag 12 al) en met 37,5 nu 3 grote follikels op dag 12 (was te veel dus geen pregnyl gekregen). Mijn gyn. had het ook over een hormoonpompje en zie daar ook enorm tegenop. Vooral omdat ik veel en intensief sport. (Hardlopen) Ik blijf meelezen en duim voor je dat deze ronde nog goed gaat.
Lief, dank je wel. Ik ben veel minder gaan sporten maar dat hielp niet met de behandelingen. Als de volgende ronde menopur niet aanslaat, gaan we het pompje doen. Ik hou je dan op de hoogte.