Mijn verhaal + negatieve samenlevingstest

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Chichi89, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chichi89

Chichi89 Niet meer actief

Dit weekend helaas 2 keer een samenlevingstest gehad en beiden negatief :(.

Vrijdag hadden we de uitslag van hormoon prikken en zaadonderzoek. Mijn progrestron was 33. En vriendlief had 60 miljoen zaadcellen. Dat was allemaal super. Ze gaan bij mij gelijk een kijk operatie doen ipv hsg omdat ik al 2 keizersnedes heb gehad en een operatie aan mn eierstok. Dus ze denken dat mn eileider verstopt zit.

Ook moet ik nu bloed gaan prikken omdat ze bang zijn dat ik vervroegd in de overgang kom aangezien mijn moeder met 32 jaar al in de overgang zat. Ik ben nu 25 dus schrik er wel van dat die mogelijkheid bestaat.

Toen we een echo gingen maken vrijdag zag ze dat mn ei toen 18mm was en ze wilde gelijk en samenlevingstest doen. Wij savonds aan de klus dus ging maar heel moeizaam. En zaterdagochtend de test.ze had erg veel moeite on bij mijn bmm te komen want deze lag heel erg hoog. Deze was negatief, een enkele zaadcel te vinden. We kregen nog 1 kans voor de zondag. Maar helaas was deze ook negatief. Dit keer had ze nog veel meer moeite met mn bmm. Ze moest het spuitje om op te zuigen zelfs verlengen. De eensenvek was te klein voor mij zei ze. Pfff was geen pretje haha.

Nu was de test dus 2 keer negatief. Wie heeft dit ook gehad en werd wel zwanger of wat was jullie behandelplan.

Oja,

Mijn eisprong is nu geweest en in ene verlies ik allemaal cervixslijm. Iemand dag al eens gehad?

Deel Deze Pagina