Geen eitjes zichtbaar bij de follikelmeting

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wiessss, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Hallo meiden.
    Ik zit nu op dag 11 van mijn cyclus, en nu had ik vandaag een follikelmeting en nu waren er geen eitjes zichtbaar, heeft iemand van jullie hier ervaring mee. Ik vrees al weer dat het deze maand geen iui gaat worden????? Mijn cyclus is ook al 3 maanden van slag steeds veelste vroeg ongesteld, ik heb er echt even geen vertrouwen meer in hoor, heb steeds teleurstellingen, dat zullen jullie misschien wel herkennen??

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Waarschijnlijk moet je wat langer geduld hebben. Soms duurt het iets langer voordat er follikels gaan groeien. Dus nog niet opgeven voor deze ronde, succes!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier begint het zonder hormonen soms pas op dag 18 te groeien. Met hormonen is er op cd 11 meestal wel iets te zien, maar dan zijn ze 10-12mm
    Nog even geduld, het kan nog.

4. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    ow meiden, bedankt voor jullie reacties dit geeft me weer een beetje hoop.

5. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Wiesss,

Ik heb geen ervaring met geen eitjes op dag 11, maar wel met de teleurstellingen helaas. Ik begrijp er soms ook helemaal niets van. Deze maand de eerste IUI gehad en we maakten echt een goede kans; drie eitjes en 19 miljoen zwemmers. Maar helaas.. mislukt:x. Het is allemaal erg frustrerend dat je zo je best doet en het niet wil lukken. Heel veel succes deze ronde, eens moet het raak zijn!

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    bedankt voor je berichtje roerei. Daar moeten we in blijven geloven he, dat het goed komt, maar soms is dat heel even lastig. Jij ook veel succes.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hoe lang waren je laatste drie cyclussen eigenlijk dan?

Ik hoop voor je dat je te vroeg gekeken hebt, zonder hormonen had ik hier nooit wat te zien op die dagen, met hormonen heel af en toe eens een cyclus ertussen waar ze 10-15 mm waren. Maar meestal altijd nog bijna niets of heeeel klein...

8. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Laatste 3 cyclussen duurde maar 3 wkn, steeds veelste vroeg gaan menstrueren, maar met de eitjes was nooit niks mis, laatste keer op dag 8 al 15 mm . Maar ik hoop dat ze zich nog bedenken en toch gaan groeien en dat er donderdag iets te zien is.

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    en dit is nu je eerste follikel meting deze cyclus? vreemd, als de vorige keer op dag 8 al 15mm was...rond de 20 kunnen ze al springen!

Ik vermoed zelfs dat hij deze keer al geweest is...heb je bloed laten prikken nu? om je progesteron te laten prikken of moet je voor nog een echo over 2 dagn?\

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Jep, ook vaak gehad. Medicatie moest omhoog of gewisseld worden :(
    Soms niet; dan was het de volgende ronde met dezelfde hoeveelheid wel raak...

11. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    nee moet donderdag weer voor echo. Maar heb een week geleden ook een fm meting gehad en toen was er niks. Maar waar ik het meeste van baal is dat ze over een week dicht gaan voor 1,5 maand en had zo gehoopt nog even gauw een iui mee te pakken.

Deel Deze Pagina