wat is dit nou?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vicki1991, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Even mijn verhaaltje kwijt hoor.
    Ik ben bijna 6 maanden geleden bevallen van mijn prachtig zoontje en had 3 weken bloedverlies maar ook best weinig. Dan week later had ik weer een bloedverlies en hetleek echt op mijn ongesteldheid weer. Maar sinds die tijd ben ik nooit meer ongesteld geweest. Ik heb de laatste paar weken erg veel last van mijn onderrug en onderbuik maar ook hogebuik net onder mijn ribben zeg maar. iK ben ook af en toe heel misselijk geweest en heel erg moe. Ik heb van de week een testje gedaan van de action en hij geeft een heel duidelijk negatief aan.

Ik weet niet meer wat ik er aan moet doen, ik hoor ook nu ineens dat ik wat ziek en moe eruit ziet maar ja zo heb ik al weken gevoeld, ik dacht dat het gewoon bij hoort met het opstaan met baby enzo. Oh ik heb ook 3 weken bv gegeven in het begin, daardoor dacht ik waarschijnlijk stelt mijn ongesteldheid uit maar twijfel nu enorm of er nou iets anders aan de hand is.

Heeft iemand hier wat advies voor me? Ik weet het echt niet meer haha.

2. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi, heb je al die tijd onveilig gevreeen? Dat je ongesteldheid weg blijft is niet raar. Ik had vier maanden bv gegeven en werd pas in maand zeven weer ongesteld. Ik denk dat die keer van een week na jouw bevallingsbloeding gewoon een nabloeding is geweest.
    Als je een negatieve zwangerschapstest hebt zou het moeten zeggen dat je niet zwanger bent, maar het kan ook zo zijn dat je pas sinds kort zwanger bent en het nog niet aan te tonen is. Dan zou ik over een week nog een keer een testje wagen.
    Maar ik denk dat je gewoon nog je cyclus terug moet krijgen, dat duurt gewoon even. Mocht je toch onveilig doen raad ik aan over een week nog een keer te testen. Je klachtjes kan bij van alles horen. In de winter zie je er vaak vermoeid uit, krijg het ook al tijdje te horen, winterdipje :( Succes ermee!

3. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Dankjewel voor je advies hoor,
    ik denk ook nu dat het maar een nabloeding was en dat min lichaam moet nog op orde komen zeg maar haha.

Ik heb nooit onveilig gedaan sinds voor de zwangerschap dus daarom zat ik zo in de war te denken hoe kan het nou.
    Ja mijn huid is er heel slecht aan toe met dit weer en misschien heb ik toch een beetjete veel gegeten de laatste weken met de feestdagen en moet mijn lichaam het ergens kwijt en daardoor zo misselijk en drukke buik heb.

Ik zie het wel en anders maar naar de ha gaan als het echt niet goed gaat.

Deel Deze Pagina