Hallo dames, Ik kom net terug van de Etos omdat ik vitaminepillen nodig had. De Etospillen: 60 stuks voor 8,99 Davitamon: 60 stuks voor 12,99 Maar van de Etospillen moet je er twee nemen en van Davitamon maar een. Dus Etos is eigenlijk 18,-. Scheelt toch 5,-! Ik lette er eigenlijk nooit op totdat ik er een keer achter kwam dat 3 pakken van 8 rollen wc-papier goedkoper zijn dan een voordeelverpakking van 24 rollen. En de voordeelverpakking van Pampers is per luier duurder dan de gewone verpakking...
Misschien hebben ze beide een andere samenstelling? Zo heb ik de Etos zwanger worden gebruikt en daar zit van bepaalde dingen een hogere dosering in en ook nog Monnikspeper voor een regelmatige cyclus. Maar ik neem aan dat jij de zwanger zijn gebruikt!? Ik gebruik nu gewoon de Davitamon mama.
Ik ben erg tevreden over davitamon. Heb de zwanger zijn met omega 3 en is idd goedkoper dan die van de etos
Serieus? dat hebben ze slim gedaan, haha! Ik kwam er ook achter dat AH eigen merk goedkoper lijkt, maar dan stoppen ze gewoon 200 gram minder in een verpakking. A-merk is soms dus gewoon goedkoper.
Heb je ook de samenstelling en hoeveelheid per tablet bekeken? Ben wel benieuwd om welke varianten het gaat
Nee, ik heb helaas niet gekeken naar de samenstelling... Maar ik neem aan dat als je een pil per dag van Davitamon neemt, dat je dan voldoende binnenkrijgt... Ik ga de volgende keer nog wel even kijken, haha!