Hoi meiden, Zou het kunnen dat ondanks dat ik niet zwanger ben, mijn hormonen in de war zijn? Ik heb zo'n last van puistjes sinds een aantal weken. Terwijl ik die eerst bijna niet had. Normaal gesproken krijg ik alleen 1 a 2 puistjes voordat ik ongesteld moet worden, maar nu heb ik er heel wat meer op m'n gezicht en in mijn hals terwijl ik al ongesteld ben geweest. We zijn aan het proberen zwanger te worden, maar na 6 maanden nog geen resultaat, behalve dan dat ik aan het veranderen ben. Puistjes, mijn haar wil niet meer mooi in model, ik vind mijn hele gezicht anders eruit zien, en ik ben veel moe. Echt niet leuk.
Je hormonen kunnen heel goed in de war zijn. Ontpillen kan wel tot een jaar duren. De vervelende bijkomstigheden helaas dus ook. Hier sinds ik gestopt ben met de pil ook meer puistjes. Heb je een regelmatige cyclus? Of is die ook anders?
Heb ik ook meer puistjes en m'n moeder zei je ziet er anders uit waarom wist ze ook niet.. Ik herken soms mijn eigen lijf niet meer.. Opgezette buik puistjes snel chagrijnig..
Ik ben al heel lang niet meer aan de pil. Al 1,5 jaar ofzo... dus lijkt me niet dat het daar aan kan liggen Heb wel een regelmatige cyclus, altijd al.
Precies.. heel raar he Heb zo'n coverstick gekocht om de puistjes enigszins weg te werken want ik schaam me gewoon Normaal heb ik nooit opvallende puistjes. En het snel chagrijnig zijn herken ik ook!